Camping Lago di Levico (Glamping) ****

Camping Lago di Levico (Glamping)
Lago di Levico (Glamping)

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lago di Levico (Glamping) bij:

250 reviews over Camping Lago di Levico (Glamping) in het Nederlands

fantastisch!!!!

JOHNNY, 1-9-2017

wij verbleven hier 2 week in augustus met onze kinderen van 17 jaar en hadden een stacaravan superior op het rustige gedeelte van de camping,nr 53.ideale plek met veel ruimte en genoeg schaduw.het meer is schoon en heeft een heerlijke temperatuur! de omgeving is werkelijk adembenemend. venetie met de trein is leuk,uitzicht op de panarotta is zeer de moeite waard.afstand gardameer is prima te doen. malcesine is een heel leuk stadje en de monte baldo heeft een geweldig uitzicht over het gardameer. georganiseerde fietstocht vanaf de camping op woensdag is geweldig voor het hele gezin!nog 1 tip je kunt het beste broodjes bij de supermarkt(MD) kopen,10 min.lopen,veel goedkoper en lekkerder!!
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Fijne camping

Familie janssen, 29-8-2017

Wij hadden bewust gekozen voor het rustigere deel van de camping, de ibiscusplaatsen. Hier hebben we geen moment spijt van gehad. Op andere delen van de camping was er veel meer rumoer, en veel hinder van rondlopende/ rondhangende groepjes. De plekken zijn niet riant, 70-80 m2, maar dat wisten we van tevoren. Alles paste erop, en nog voldoende schaduw ook. Op dit deel kun je in de avond rustig zitten, en is er amper hinder van bar jolly en de animatie.

Sanitair was hier en daar oud, maar schoon en nooit koud water.

Restaurant ruime keuze met zeer riante porties ( 1 voorgerecht ruim voldoende voor 2 personen)

Onderhoudspersoneel deed zijn best alle ongemakken en schade na noodweer zo snel mogelijk te herstellen. Wel werd er door personeel in golfkarretje vaak te hard gereden, paar maal een bijna-ongeluk met kinderen gezien.

Zwembad vonden wij overbodig, wie wil daar nu in met zo'n prachtig meer! Bij het strand was het druk, maar wat wil je midden in het hoogseizoen. In het meer was er ruimte genoeg.

Mooie camping

Nico, 28-8-2017

Wij hadden een safari lodge tent. Mooie plek, dicht bij het meer. Geen geluids overlast

Mooi ingericht, incl. Airco. Wel wat weinig bergruimte.

Bij de receptie erg behulpzaam. Willen het je graag naar de zin maken.

Voor de jeugd heerlijk vertoeven in het zwembad, maar voornamelijk in het meer.

Broodjes vers verkrijgbaar, echter wel erg duur. MD supermarkt op loopafstand.

Naar Levico stadje goed te lopen.

Mooie camping. Stacaravans ruim opgesteld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Genoten!

Fam. Wilbers, 28-8-2017

Wij hebben met 2 gezinnen met jeugd in de leeftijd van 13 tot 18 een mooie tijd gehad op deze camping. Mede doordat wij het geluk hadden van een mooie stacaravan, nieuw in 2017, op een prima locatie, bijna direct aan het meer. (Je betaalt overigens wel de hoofdprijs voor deze stacaravan. )Hierdoor geen last van geluidsoverlast van restaurant, bar en animatie. Ga je met tent of caravan zou ik gaan voor de plekken in het midden van de camping, veel meer ruimte. De plekken direct bij het meer zijn erg klein, net zoals in de buurt van de bar. Van het, overigens veel te kleine zwembadje, hebben wij geen gebruik gemaakt. Het meer is perfect, glashelder en aangenaam van temperatuur. Maar voor de omvang van de camping mag het grasveld/strandje wel groter zijn. De regio is prachtig om de bergen in te trekken, mooie steden te bezoeken, mountainbiken etc. Voor de hardlopers is een rondje om het meer heerlijk om te doen. Ook een grote supermarkt net buiten de poort is een pluspunt. De nederlandstalige dame van de receptie doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Heerlijk ook dat je op bijna ieder gewenst moment uit de stacaravan kan vertrekken, even uitchecktijd regelen, eventueel auto buiten de poort, sleutel in postbus en je kunt gaan.

Overigens vonden we het wel jammer dat er voor de oudere jeugd, naar wij weten, niet zo veel te beleven valt. Van een uitgaansleven is, voorzover wij hebben meegekregen, weinig sprake. Maar misschien ligt dat ook aan het feit dat wij in de tweede helft van augustus hier verbleven. We hebben overigens wel geluk gehad ook met het weer, geen noodweer gezien, 14 dagen perfect zomerweer. Conclusie: leuke gezinscamping, prima locatie om actieve dingen te ondernemen in een werkelijk prachtige omgeving.

Prima plekje!

Fam. Meni, 27-8-2017

Heerlijke vakantie gehad. Wij stonden op plek tussen zwembad, het meer en sanitair. De plek op deze camping kan redelijk bepalend zijn voor je eigen tevredenheid qua geluid, etc.

Levico en rondom gelukkig nog niet toeristisch en prachtige omgeving te zien. Veel Nederlanders op de camping. Snel aanspraak en vriendjes/vriendinnetjes zo gemaakt.

Acropark is leuk om te doen, maar ook rondrijden in de bergen leveren mooie plaatjes op.

Wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooi italie

Paulina, 22-8-2017

Wij zijn hier naar levico gegaan omdat vrienden van onze oudste zoon daar ook waren, geweldig camping dat is zeker.

Maar ik vind de beveiliging voor de wat oudere jongeren 15 jaar of ouder erg streng en ze kijken niet goed wat men doet en wie wat doet.

1 beveiliger praat goed Engels maar is net een gastapo hij vind letterlijk Nederlandse jongeren niet leuk. Als men 2 x een waarschuwing krijgt kan je als gezin de volgende dag om 10 uur vertrekken en kom je op een zwarte lijst te staan, dus kan je nooit meer naar de camping toe. Hoe vriendelijke wil je het hebben. Voor kleine kinderen is Annimatie erg leuk maar gaat tot laat door. 23.00 uur. Das wel laat voor de kleintjes.

Broodjes op de camping erg duur, vergeleken bij de MD wat 10 min lopen is van de camping en nog veel lekkerder ook.

Of wij nog terug gaan, hmmm dat weten we nog niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Jammer

Oostveen, 21-8-2017

Vele jaren op deze camping geweest. Maar dit jaar een teleurstelling. Wij zaten op plek 107 met een tent. Dit nooit doen! Wel met caravan die goed is geïsoleerd. De plek heeft voordelen; dicht bij het meer, dicht bij toilet, dicht bij kampwinkel, dicht bij restaurant. Heeft hierdoor ook nadelen; vroege schoonmaak; dames doen hun best, maar je hoort natuurlijk wel wat. Campinggasten die vroeg brood gaan halen rond 7.30 uur en dan uitgebreid een praatje gaan houden op luide toon vlak bij je tent. Restaurantpersoneel die tot laat gezellig zitten te kletsen. In het begin al aangegeven of wij een andere plek konden hebben, kon niet. Na vijf dagen weer gevraagd; kon weer niet. Toen kwam de windhoos en wolkbreuk. Tent kapot. Zelf voor de nacht wat geregeld. Personeel is niet komen vragen hoe het ging. Dit hebben ze alleen gedaan bij de mensen die helemaal niets meer hadden. De volgende dag bij de informatiebalie aangegeven dat we het jammer vonden dat er weinig hulp kwam. Kregen we een boze campingeigenaar die het belachelijk vond dat wij klaagde want wij hadden geen been gebroken of andere lichamelijke klachten. Nee, alleen tent helemaal kapot. Toen wij vroegen of wij het geld terug wilde hebben voor de drie nachten die we er niet stonden moesten wij dat maar bij de verzekering claimen. Na enig aandringen wel geld terug gekregen. Denk dat de camping te groot is geworden.

mooi maar met kanttekeningen

nijboer, 19-8-2017

Net terug van 11 dagen op deze camping,veel te zien in de omgeving, meer heerlijk en superschoon! bij aankomst bleek de plek ( 630) niet de grote te zijn waarvoor we betaald hadden Was 72 m² zou 100 tot 125m² moeten zijn!! we konden amper de boel erop kwijt. We kregen na klagen wel de prijs voor een kleinere plek. Maar goed,voor hetzelfde geld had het niet gepast en dan sta je daar! Deze plek is overigens naast de Jolly Bar en daar is om de avond live muziek ( hard) en vervolgens kletsen de eigenaren met veel italiaans bravour door tot half 1 en later. Gemeld bij de security snacht en die ging gelijk heen. Maar als we keus hadden gehad dan niet deze plek! voor oudere jeugd werd er niet zoveel georganiseerd.

Panarotta en pizzo levico zeer de moeite waard om te beklimmen. Venetie met de trein is goed te doen! fietsen in de omgeving ook !

Voor ons niet meer

Fam. Poot, 16-8-2017

Ik vind dat de camping hele mooi en mindere mooie punten heeft. Voor de prijs van de camping vind ik een aantal punten onvoldoende. Gelet op de grootte en prijs van de camping verwacht je een groter en mooier zwembad en strand bij het meer. Als je kijkt hoe iedereen met zijn handdoek op en aan elkaar ligt bij het meer, dan is het 's middags echt zoeken naar een plekje voor jouw handdoek, zeker een schaduwplek als het warm is. Meer is wel heerlijk en water is heerlijk warm.

Wij stonden op plek 435. Wij hadden privé sanitair, nieuw sanitair dat dit jaar geplaatst is. Houten hutje met een houten vloer. Altijd nat en zeker niet hygiënisch. In vergelijking met andere privé sanitair gebouwen die er staan en die mooier/groter zijn, vind ik dit zijn geld zeker niet waard. WC bril die niet paste op de wc, te klein douche gordijn, etc. Leek ook alsof ze nog niet helemaal af waren/net klaar. Wij hadden dingen zoals een douchegordijn, slot, haken voor handdoeken die onze buren niet hadden. Vind ik niet passen bij de prijs/imago van de camping. Wel wat van gezegd, maar niets mee gebeurd. Maar ja, wat moet je hieraan doen als je al je spullen al op de plek hebt staan en de camping staat volledig vol. Het is misleidend op de website.Je verwacht iets anders.

Daarnaast staan er wel bomen in het gedeelte waar wij stonden, rondom plek 435, maar dat zijn redelijk nieuwe bomen. Deze bomen geven je GEEN schaduw en dat is niet fijn bij temperaturen die oplopen van 30 tot 40 graden. De plek staat te boek als 'half schaduw', maar die schaduw hebben wij niet gezien. Daarnaast is de plek klein. Onze tent en kleinere tent van de meiden kon er net staan.

Wij zullen niet op deze camping terugkomen.

Positief: veel jeugd, dus ook voor middelbare school kinderen leuk, prima brood en altijd genoeg, prima restaurant, vriendelijke receptie, altijd warm water bij het douchen en veel te zien in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige camping

Sietske, 12-8-2017

We zijn net terug van een fantastische vakantie we zaten in een prima stacaravan tussen het meer en het zwembad dat was voor ons de perfecte locatie alleen s, Avonds hoorde je wat muziek van de animatie maar dat weet je van te voren en de kids vonden het geweldig.

We zijn helaas twee dagen eerder vertrokken maar dat kwam door het weer daar kan de camping niks aan doen .

Na de windhoos en hagelstenen werkte het personeel keihard om mensen te helpen en de camping weer op orde te brengen dikke pluim daar voor 👍

Gereisd anders in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago di Levico (Glamping) in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago di Levico (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lago di Levico (Glamping) scoort een 8.04 uit 10 op basis van 302 reviews.