Beoordelingen Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)***

147 beoordelingen
Beoordelingen Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)***
Località Pleina 5, I-38056, Levico Terme
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Family Camping Village (Levico +Jolly) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 147 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)*** in Levico Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 122 vakantiefoto's van Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Camping Family Camping Village (Levico +Jolly)*** met andere accommodaties in Levico Terme.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,6
8,4
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Fijne camping"vertalen
MBLI
9,0

22-9-2013 Fijne camping om van het naseizoen te genieten. Wordt in september lekker rustig, prima sanitair, wordt goed schoongehouden. Verse broodjes, restaurant op camping maar in Levico zijn genoeg erg goede restaurants/pizzeria's en niet te vergeten gelateria's!!! Mooie omgeving voor wandel-, fiets- en autotochtjes.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Te"vertalen
Anneke H
4,0
3,0

21-12-2013 pff niet echt mijn camping.
Veel pubers en overlast gehad. Mn door een paar gezinnen met grotere kinderen.

Omgeving is mooi.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie overzichtelijke camping!!!"vertalen
loreane
9,0

7-9-2013 Wij stonden op margaritha, zijn plaatsen met eigen sanitair!..echt een aanrader! super netjes. De plaats was erg ruim. De beplanting moet nog groeien, maar omdat dit nieuwe plaatsen zijn, duurt dat gewoon ff!...maar sávonds koelt het flimk af, dus de tent is dan prima om in te slapen. Het personeel is super vriendelijk, en in veel talen helpen ze je!! De animatie is ruim voldoende...voor de kids super!! en dan vooral het team van Marco en Martino!!! Wat was dat een topteam...het andere team ( wat er dit jaar ook was) vonden wij zelf minder!...veelste luidruchtig en erg druk!! heel de dag hoorde je ze luid schreeuwen en meegillen met de liedjes.. de kleinste kids waren gewon een beetje 'bang' ze....hopelijk besluiten ze volgend jaar gewoon weer marco te nemen!!! Restaurant is ook prima, en vooral de ijssalon net buiten de camping is TOP!!! winkeltje is prima, maar erg duur. ff naar poli rijden en je hebt een goede supermarkt.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Family Camping Village (L...

met jonge kinderen, 2013
"Beetje zwakke camping"vertalen
p_j_breed
8,0

4-8-2013 hadden een plek in de schaduw aangevraagd, echter geen boom te bekennen. alle mobile homes (maar ook de tenten, enkele uitgezonderd) staan boven op elkaar. het is natuurlijk wel een prima uitgangs punt voor uitstapjes, en in het park tegenover de camping kun je prima verblijven. wij vonden het toch iets aan de massale kant.

met partner, Juli 2013
"Leuke camping"vertalen
Saskia & Henk-Jan
9,0

14-8-2013 Leuke camping met mooi prive sanitair. 2 sanitairgebouwen recent gerenoveerd. Overige nog in oude staat.Wellicht dat deze binnenkort ook worden aangepakt.Plaatsen levico deel bij het meer, zijn kleinere plaatsen en dicht op elkaar.Wel veel schaduw van bomen.Op het nieuwe Margarita en nieuwe Airone deel nagenoeg geen schaduw van bomen. Raadzaam om zelf wat mee te nemen om schaduw te maken. Elke dag volop animatie voor zowel kinderen als volwassenen ('s avonds) Animatie om ong 22.00 afgelopen. Mooi strandje bij het meer, alleen in de weekenden is dit echt te klein. Zwembaden goed genoeg om af te koelen maar wat aan de kleine kant om te zwemmen. Vlak bij de camping grote supermarkt LD, in het dorp ligt een Poli-supermarkt deze heeft een iets ruimer assortiment.
In de voorwaarden staat dat je vanaf 15.00 uur op de plek kunt, maar is bij aankomst de plek vrij dan mag je er meteen op. Daar deden ze niet moeilijk over. Receptie zeer vriendelijk. Zeer mooie omgeving om te fietsen of wandelen.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Goed verzorgt maar erg massaal"vertalen
fam. Noorderijk
8,0

11-8-2013 goed verzorgde camping, sanitair, animatie en rest van de voorzieningen prima geregeld. vriendelijke receptie. mooi meer met klein en daardoor druk strand, verder prima. camping plaatsen aan krappe kant, veel luidruchtige kampeerders, veel drukte bij de ingang (wachtende en schreeuwende jeugd die wacht op de discobus) winkelstraatachtige taferelen bij animatie tent. na 23 uur toch veel lawaai van eigen campinggasten en naburige ``clubs``

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping op een fantastisch mooie plek"vertalen
Wendy
9,0

23-9-2013 Voor de 2e keer deze camping bezocht. De lokatie van de camping is uniek, direct gelegen aan het meer met aan alle kanten uitzicht op imposante bergen. Wij hadden een Margaritha standplaats met eigen sanitair en afwasbak, helemaal top! De plaats was erg ruim. Elke dag animatie, avondanimatie vaak ook leuk voor volwassenen, tot ca 22.00. Complimenten voor het animatieteam van Marco en Martino, het nieuwe animatieteam vonden wij niets. Onze kids (7+ 11) hebben zich uitstekend vermaakt met vriendjes. Het meer is schoon, heerlijk van temperatuur, het strandje is misschien wat klein als de camping helemaal vol is, maar wij hebben altijd plek gevonden. Zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt. Supermarkt vlakbij de camping. Er is veel te doen in de omgeving, diverse bergtochten met auto en te voet, met de trein naar Venetie en Trento, Levico is een gezellig dorpje. Kortom, deze camping is een aanrader.

"Mooie camping"vertalen
Frank Ligt
8,0

10-8-2013 Wij zijn net terug van onze vakantie. Wij zijn er nu voor de tweede keer geweest. Het is een mooie familie camping. Echter zijn er wel wat aandachtspunten waar wat aan gedaan moet worden. Zo is het zwembad echt aan vervanging toe. De speeltuinen voor de kinderen zijn ook aan vervanging toe. Dit jaar was er voor het eerst een extra animatieteam waardoor een tweestrijd was. Wanneer de camping helemaal vol is is het strandje wat aan de kleine kant. Tevens zijn er sanitair gebouwen welke een opfris beurt nodig hebben. Het sanitair wordt wel keurig schoon gehouden. Verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

met partner, Juli 2013
"Leuke familie camping waar het gezellig druk is."vertalen
Gertjan
9,0

11-8-2013 Hele leuke camping met diverse soorten staanplaatsen en huur accommodaties. De nieuwe staanplaatsen hebben geen schaduw. De nieuw aangeplante bomen moeten nog flink groeien. Wat met name opvalt is de kind vriendelijkheid en het enthousiasme van de camping medewerkers. Ligging direct aan het meer van Levico. Sanitair wordt met grote regelmaat schoongehouden. Elk sanitair gebouw heeft wasmachines en drogers. Terrein wordt keurig onderhouden.We hebben auto problemen gehad en iedereen heeft zich volledig ingezet om ons te helpen. Wij zullen zeker nog een keer naar deze camping gaan.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Behoorlijke familie camping tegen redelijke prijs"vertalen
peter van giessel
7,0

16-9-2013 Schitterende omgeving, aan fraaie levico meer gelegen. Sta caravans zijn redelijk. Harde bedden en klein tafel model koelkast met zeer mininmaal vriesvak. Wel televisie [echter niet nodig]. Wifi slecht. Airco werkte wel weer goed en douche/ badkamer was ok. Restaurant is goed (voor een camping), snel, vlotte bediening, normale (italiaanse) prijzen. Vrij rustige camping voor gezinnen met kids tot 14 jr, daarna te saai voor kinderen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?