Camping Schlosshof ****

Schlosshof
9,2

186 reviews over Camping Schlosshof in het Nederlands

goede camping met een paar heel slechte plekken

ManonJ39, 10-10-2017

sanitair was netjes . speciaal voor kleine kinderen kleine toiletjes en wastafels.

het vernieuwde sanitair is echt heel mooi.

wij vonden de plekken erg klein en heel dicht op elkaar gepakt.

Wij hadden echt een verschrikkelijk plek . helemaal achteraan in het straatje naast een muur. Totaal geen schaduw, maar dan ook echt niet. Dat is erg vervelend als je een baby van 11 mnd bij je hebt. We hebben hier iets van gezegd en het antwoord van de eigenaar was: volgend jaar mag je een plek kiezen met reserveren maar als je voor het eerst komt dan krijg je de mindere plekken. Jammer dat ze niet keken met welk reisgezelschap je komt.

Zwembad mooi met een klein apart kinderbadje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekende camping

Janny Rullmann-Freriks, 24-9-2017

Fijne, schone camping. Zeer gastvriendelijk. Goed restaurant.

Gelegen tegen Lana aan, gedeeltelijk in bebouwde kom. Echter geen geluidsoverlast.

Gereisd met partner in september 2017

Prima voorzieningen maar vooral heel veel Duitsers

Fam. Jansen, 22-8-2017

Camping met prima voorzieningen met prachtig zicht op de bergen. De comfort plaatsen zijn klein en hebben grove kiezels als ondergrond. Niet ideaal voor een tent. Erger was echter dat er vrijwel alleen mensen met enorme campers en caravans op deze camping stonden. In meerderheid Duitsers, die hun kamp vrijwel allemaal 'dwars' op de weg opzetten voor maximale privacy. Wij stonden als enige met een tent ingeklemd tussen de campers en caravans met buren die vooral niet wilden 'buurten'. Dat past niet zo erg bij ons en ons campinggevoel.

Hoewel het sanitair prima was, was het ook wel een beetje over the top. Veel goud-en roze kleurige accenten, teksten op de muren, bling-bling en gekleurde lampjes. Het was gewoon wat teveel van alles, en veel te weinig gewone camping gezelligheid.

De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad, maar vonden verder weinig aansluiting. Kortom, een prima camping - zeker als je met een joekel van een camper onderweg bent - maar niet voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gunstige ligging

Fam Jussen, 20-8-2017

De camping ligt gunstig in het dal voor het maken van uitstapjes.

Wij gaan al jaren naar deze camping en hebben weer voor volgend jaar gereserveerd.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige camping!

Moniek, 17-8-2017

Niets gelogen van alle lovende beoordeling hier onder! Topcamping. Toevoeging: geweldig ontbijt bij hotel wat ook op camping staat 😃. En n winstwaarschuwing. Veel senioren, veel Duitsers. Daarmee wil ik zeggen: zoek je campingvriendjes voor jonge kinderen, dan moet je een beetje geluk hebben. Voor tieners vind ik de camping niet geschikt voor een hele zomervakantie, tenzij je er heel veel op uit trekt. Op de camping vinden zij niets.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fantastische plek

R. Knorth, 17-8-2017

Voor de derde keer zijn wij op deze camping geweest terwijl we voorheen nooit meerdere keren naar dezelfde camping terug gingen. Maar wat moet je als je de perfecte plaats hebt gevonden? We hebben nu een luxe probleem. We willen graag weer een nieuwe bestemming ontdekken maar weten dat we het altijd zullen gaan vergelijken met Schlosshof en de geweldige omgeving en dat niets daar aan kan tippen!

schitterend verzorgde camping

René Haas, 15-8-2017

Wij staan al verschillende jaren op een premium plaats. Met een woord Top. Super sanitair en heel vriendelijk en correct personeel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect

Fam. van Lieshout, 4-8-2017

Alles is goed. Geen minpunten kunnen ontdekken. Super camping. Mooie luxe plaatsen.Personeel zeer vriendelijk. Sanitair wordt perfect schoongemaakt meerdere keren per dag. Restaurant is zeer goed. Eigenaar Christian zeer gastvrij en heeft voor iedereen tijd om daarmee een praatje te maken.Zeker herhaling vatbaar.

Een voorbeeldcamping!

Braet Andres, 31-7-2017

Voor de eerste maal deze camping bezocht en meteen geboekt voor volgend jaar.

Super personeel, super accomodatie, super restaurant...

Doe zo verder Christian!

Groeten van het koningskoppel😉

Goed geregeld

Mirjam, 30-7-2017

Kleine camping tussen appelboomgaarden in Lana, naarbij Meran. Zwembad waar niet in gesprongen mag worden, groot genoeg, ziet er mooi uit. Ligstoelen/weide.

Campingplaatsen goed, groot.

Sanitair luxe, mooi en zeker in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schlosshof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schlosshof in Lana / Völlan / Foiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schlosshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schlosshof scoort een 9.17 uit 10 op basis van 299 reviews.