Hotel Mondschein Lana ***

Weer vandaag1°-2°

3 reviews over Hotel Mondschein Lana in het Nederlands

Prettig hotel midden in Lana

o.netze, 9-9-2009

Hotel Mondschein in Lana heeft ons blij verrast. Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel was opvallend, maken we helaas te vaak anders mee. Het diner (we hadden halfpension geboekt) was uitstekend en kende voldoende variatie.

De kamer was prima, maar airco bij het zeer warme weer dat wij hadden was van harte welkom geweest. Eigenlijk het enige minpuntje.

De omgeving van Lana is prachtig en voor de liefhebbers is er ruim voldoende gelegenheid om prachtige bergwandelingen (bijvoorbeeld Merano 2000)te maken. Kortom we hebben een bijzonder fijne vakantie in Lana gehad.

Gereisd met partner in augustus 2009

Voor herhaling vatbaar

Wim Coopmans, 21-7-2008

We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaars. Het eten was prima en gevarieerd. Ook het personeel was erg vriendelijk. De eigenaar kwam elke morgen bij het ontbijt een praatje maken en vroeg wat de plannen voor die dag waren. Hij luisterde dan en gaf zelf nog enkele suggesties.
Gereisd familie in juli 2008

fam.Manhaeve-Messian, 1-1-2008

het is een goed hotel zeer vriendelijke hoteleigenaars maar 1 minpuntis een te klein zwembad,het eten was er prima,de kamers werden dagelijks gekuist,het balkon was aan vernieuwing toe
Gereisd met vrienden in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mondschein Lana in Lana / Völlan / Foiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mondschein Lana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mondschein Lana scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.