Hotel Gasthof Terzer ***

4 reviews over Hotel Gasthof Terzer in het Nederlands

relaxen en lekker eten

Ansa, 16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

ben hier reeds 5x geweest, lekker eten, echt goede pizza's, goede kamers (zonder airco) en heel vriendelijk! daar kunnen velen nog iets van leren

misschien ook een tip voor hun, zet rokers en niet rokers niet samen op het terras (mag in Italie) voor niet rokers is het storend als vlak naast hun word gerookt, en dat deze mensen het rook naar ons uitblazen

Gereisd met partner in juli 2017

Trudy, 2-10-2016

Zeer gastvrij!

Bij de ontvangst kregen wij meteen koffie aangeboden.

Zeer schone Kamers.

Fantastisch uitzicht.

Mooie wijnkaart en menukaart.

Goede keuken en prettige bediening.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Niet voor niks mijn 3e verblijf hier

Randy Theunissen, 14-8-2016

Zoals al eerder vermeld in een beoordeling is het personeel heel gastvrij, Gasthof Terzer ziet er van buiten al oogstrelend en authentiek uit; het interieur is modern, maar past heel mooi in het plaatje en wordt goed onderhouden.

De keuken voorziet in een uitgebreide menukaart, waaronder vele soorten pizza (helaas kreeg de pizzabakker vakantie op de 2e dag dat wij er waren). Desalniettemin komt men vanuit de verre omtrek genieten van het eten en de goede wijn op het gezellige -bij slecht weer overdekte- terras bij Gasthof Terzer.

Gasthof Terzer beschikt verder over een parkeergarage voor plm 10 auto's, MTB-stalling en -werkplaats, een prachtig dakterras, zonneterras, jacuzzi en sauna. Toen wij er waren schommelde de temperatuur tussen 27 en 42 graden en was het buiten al een sauna, echter mijn vrienden wilden genieten van de bubbels in de jacuzzi. Alleen waren ze vergeten dat er warm water in de jacuzzi zit...

Hopelijk mag ik er nog vele malen verblijven. Het is zeer de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Zalig, en rustig

Anton, 10-1-2015

Zalig hotel, waar de familie sfeer hoog in het vaandel word gedragen, rustig, dicht bij snelweg in het dal, ideaal om het Gardameer, Verona en zoveel meer te bezoeken!
Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Terzer in Kurtatsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Terzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Terzer scoort een 9.78 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: