Hotel Club Hotel Paganella ***

Hotel Club Hotel Paganella
Club Hotel Paganella

• Ligging t.o.v. pistes7,7

4 reviews over Hotel Club Hotel Paganella in het Nederlands

Fantastisch hotel! Erg gastvriendelijk!!

sylvia, 24-11-2008

Ben meerdere keren naar dit hotel geweest en elke keer was het net of je thuis kwam van een lange vakantie! Het is een heerlijke ervaring om daar heen te gaan! Mama spreekt een beetje nederland en doet altijd haar best om je het zoveel mogelijk naar de zin te maken! De lekkerst gerechten zet zij elke dag weer op tafel! In de loop van de jaren zijn het vrienden geworden, jammer dat ik nu niet meer heen kan anders had ik het zeker gedaan!
        Gereisd met vrienden in januari 2005

toon, 11-1-2008
        • Ligging t.o.v. pistes6

ben in dit hotel in 1990 geweest,en was verrast dat het zelfde personeel hier nog steeds werkt.destijds was ik daar met een jongeren groepsvakantie. ik heb het er prima naar mijn zin gehad en als ik iets van het eten niet luste.bakte mamma voor mij apart nog iets lekkers. ik ga dit jaar weer naar fai en zal zeker even langs gaan om even een bakkie te doen

Gereisd met vrienden in januari 2008

Ellen, 30-7-2007
        • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan ieder jaar naar Hotel Paganella en ieder jaar is het weer perfect geregeld. We zijn al 6 keer wezen skieen en in de zomer ook meestal een nachtje heen. Gezellig familie hotel in de zomer en in de winter.
        Gereisd met vrienden in januari 2007

Martin Alting Siberg, 19-1-2006
        • Ligging t.o.v. pistes7

Fausto is een goede geduldige gastheer. Ook mamma Jemma, pappa Marco en Mirella doen alles om het je naar de zin te maken. De sfeer in het familie hotel is uitstekend! En dat is maar goed ook want verder wordt er in het dorp niet al te veel aan apresski gedaan.

Wij zijn hier totaal 3x op wintersport geweest. (normaal gaan we nooit meerdere keren naar dezelfde bestemming) En iedere keer was het weer fantastisch. Absolute aanrader!

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Paganella in Fai della Paganella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Paganella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel Paganella scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.