Aparthotel Matscher ****

Matscher

2 reviews over Aparthotel Matscher in het Nederlands

Heerlijke plek, veel te doen en ontspannen!

Simone Peters, 19-10-2014

Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in Appartementen Hotel Matscher. Ruim en schoon appartement, lekker ontbijt en zeer mooie rustige ligging. We hebben veel ondernomen in de omgeving. De steden Bolzano, Merano en Trento zijn de moeite waard. Hoogtepunten voor ons waren de sauna en zwembad in het hotel, de fietstocht in het Vinschgau dal en natuurlijk de goede restaurants en wijnhuizen in de omgeving. Ook zijn we nog een ochtend aan het Gardameer geweest. De ontvangst in het hotel is zeer gastvrij. Wij gaan zeker nog een keer terug. Het hotel biedt goede faciliteiten voor gezinnen met kleine kinderen, maar is ook in het naseizoen aantrekkelijk voor stellen en gezinnen met grotere kinderen, omdat in de omgeving heel veel te doen en te zien is (fietsen, wandelen, shoppen en cultuur).
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Mooie week in prachtige omgeving

Filip, 11-9-2012

Aan het einde van een smalle weg ligt hotel Matscher. Rustig gelegen, prima faciliteiten (o.a. zwembad). Iedere ochtend verse broodjes en gastvrije ontvangst. Mooie omgeving met veel wijnkelders en goede restaurants
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Matscher in Eppan / Appiano / Frangart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Matscher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Matscher scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.