Hotel Rastbichler ***

Rastbichler

2 reviews over Hotel Rastbichler in het Nederlands

Prima

fam. van der AA, 15-8-2017

Prima uitvalsbasis om het Pustertal te ontdekken. Personeel was vriendelijk en vooral de mensen bij de receptie deden hun uiterste best om dingen voor je te regelen. Het was erg warm (38 gr.) dus fijn dat we even konden zwemmen in het hotel. Eten was prima, kamers ook!. De weg was druk, maar geen last van verder, wifi zou beter mogen in de kamers, maar was op BG goed.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima voor een enkele nacht

Hetty, 3-8-2017

Wij zijn hier 4 nachten geweest. Ivm ons hondje kregen mijn man en ik een zolderkamer met een erg klein balkon (op het zuiden, volledig ommuurd). Super heet, wel rolluiken maar dan weer erg donker. Personeel niet vriendelijk, behalve een serveerster en het kamermeisje. Eten niet geweldig, halve schnitzel en saai saladebuffet met lange rijen. Toen mijn dochter die vegetarisch is een alternatief vroeg voor de eend met vette jus (galadiner) kreeg ze een sneer dat de kok hier niet blij mee was...(er was die dag geen keuzemenu). Een andere keer bleek haar hoofdgerecht uit een koude wortelpuree te bestaan. Heel vies. Het hotel was wel mooi schoon en sanitair dik in orde. Het hotel ligt aan een doorgaande weg met veel geluidsoverlast. Achter het hotel wel voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen. Voor een overnachtingshotel prima, maar niet voor een gezellige familievakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rastbichler in Chienes / Kiens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rastbichler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rastbichler scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.