Hotel Sporting Club ***

• Ligging t.o.v. pistes9,9

7 reviews over Hotel Sporting Club in het Nederlands

Fam. van den Berg, 29-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben hier een fantastische week ervaren, goede pistes, fantastisch weer en een prima hotel.

Absolute aanrader voor families met kinderen. Gebied is overzichtelijk en biedt voldoende mogelijkheden.

Gereisd familie in februari 2008

Nico Aukes, 12-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn in de krocus vakantie naar dit hotel geweest met drie gezinnen. het hotel is ons erg tegen gevallen, oude kamers, het eten was ook niet alles, navraag bij de eigenaar bleek het hotel te koop te staan en deed hij er niets meer aan. Het personeel wil ik wel een pluim geven deze hebben er nog iets van weten te maken. Op onze vetrek dag kamen er te agenten met een amtenaar die het hotel sloten op last van de gemeente. Het bleek niet te voldoen aan de veiligheids eisen welke gelden voor een hotel.Dit zette ons wel aan het denken, als er iets was gebeurt waren we er niet levend uit gekomen. Het ski gebied is mooi en wordt goed onderhouden, maar na een week heb je de pistes wel gezien. Ik zou eerst bij het reisburo informatie inwinnen hoe het nu gesteld is met het hotel, jammer dat onze reisorganisatie hier niet beter op toe ziet, voor hun een dikke onvoldoende.
Gereisd met vrienden in februari 2008

Lia van de Graaf, 9-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel super gelegen, ideaal met kinderen. Kindvriendelijk hotel. Je kijkt vanuit je raam op de piste. Service prima, bediening goed en vriendelijk. Genoeg pistes voor het hele gezin. Je stapt zo uit het hotel op je skies. Wil je meer? Vanuit het dorp gaat een pendelbus naar de overige skigebieden. Hotelkamer klein en stoffig, badkamer oud maar erg schoon. Je bent amper op de kamer, dus je hebt geen luxe nodig. Skipistes prima onderhouden, eten goed, drankjes goedkoop (koffie euro 1,60) 's-avonds weinig vertier: Biljarttafel, tafeltennistafel, zwembad en tv-ruimte. Je kan na 16.30 uur niet meer naar beneden, dus zit je vast op de berg. Met kinderen is dat geen probleem.
Gereisd familie in maart 2008

Generali, 2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wie van camperen houdt vindt dit hotel geen probleem. Als je dan ook nog van lekker eten houdt en weinig wilt uitgeven, dan heb je een match! Voor kinderen kan het niet beter.

Dus een aanrader. Met de nieuwe afdaling erbij is het skigebied net acceptabel.

Gereisd familie in maart 2008

kees, Jolanda, 18-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

heerlijke vakantie aan de piste, lekker eten en drinken. goede service, schone kamers en een vriendelijke, vrolijke bediening.

na een week, wijn, cola en water bij het eten schrik je niet van de rekening.

na het skieen is het heerlijk om even bij te komen in het warme zwembad.

Gereisd anders in maart 2007

M. van der Weele, 26-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is zeer geschikt voor wat grotere groepen , niet al te veel luxe maar er is voor de kinderen genoeg te doen na het skien.

Het eten is goed en overvloedig.

Voor de gevorderde skiers is het gebied beperkt maar de pistes worden fantastisch onderhouden.

Gereisd familie in januari 2007

Fam vd Meer, 1-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eerste indruk na een lange rit is anders dan na je eerste dag genoten te hebben. Dit hotel bied alles waar je tijdens een wintersport met je gezin behoefte aan hebt voor een zeer gorde prijs. Wat ons betreft een aanrader
Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporting Club in Cavalese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporting Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporting Club scoort een 7 uit 10 op basis van 7 reviews.