9,5

Uitstekend

2 reviews over Hotel Zum Wolf / Al Lupo in het Nederlands

dependance van hotel Mayr

Lucy Consent, 11-7-2009

Wij zijn begin juli 5 dagen in Hotel Mayr in Kastelruth geweest. Omdat er de eerste twee nachten geen plaats was in het hotel hebben we geslapen in hotel Zum Wolf maar gegeten in hotel Mayr.

De kamer in zowel hotel Zum Wolf als hotel Mayr was prachtig. We hadden in beide hotels extra grote kamers met een aparte zitkamer en ruime badkamer en balkon. Hotel Zum Wolf ligt in het voetgangersgebied en is daarom wat gevoeliger voor geluidsoverlast van mensen die in het smalle straatje lopen en praten. Hotel Mayr ligt net buiten de doorgaande weg en heeft daarom weinig tot geen last van het verkeer, maar toch lekker dicht bij het centrum.

We hebben in hotel Mayr gegeten. Het eten was van sterrenkwaliteit, het diner bestond iedere avond uit 5 gangen. Werkelijk super.

Hotel Mayr is het meest verzorgde hotel dat we ooit gezien hebben. Zoals het er op de site uitziet is het ook werkelijk in het echt. Prachtig gedekte tafels en zeer attent personeel en eigenaren. Je voelt je echt welkom

Gereisd met partner in juli 2009

Aanrader! Knus, schoon en gezellig!

A Baas, 2-11-2008

Gezellig familie hotel. Gelegen in het voetgangersgebied van het kleine schilderachtige plaatsje Kastelruth.

Ligging zeer geschikt voor mensen zonder eigen vervoer. Bussen vertrekken achter het hotel. Fantastisch wandelgebied.

Verschillende typen kamers van klein tot zeer ruim, zelfs met een aparte slaapkamer en zithoekje. Alle kamers zeer verzorgd, vaak met balkon.

Zelden zo een schoon hotel meegemaakt.

Iedere dag werd de kamer stofgezogen, de badkamer schoongemaakt en lagen er schone handdoeken.

Prima, uitgebreid, ontbijtbuffet.

Rondom het hotel zijn meerdere eetgelegenheden.

Eigenaren waren zeer behulpzaam bij het plannen van de vakantie en gaven goede tips.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Wolf / Al Lupo in Castelrotto - Kastelruth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Wolf / Al Lupo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Wolf / Al Lupo scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.