8,6

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes7,4

6 reviews over Hotel Stella Montis in het Nederlands

Super hotel met veel waar voor je geld

Karl, 17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch hotel op heuvel van het dorp gelegen met droom uitzicht. Het eten was zalig en erg afwisselend. Sauna en zwembad zijn een heerlijke luxe als je terug komt van dag skieen.
Gereisd met partner in maart 2017

Super hotel komen er zeker weer terug

martinbrinks69, 23-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst krijgen wij gelijk een gratis ontbijt aangeboden. De service is top eigenaar en personeel erg vriendelijk. Kamers zijn top erg schoon en goed verzorgd. Elke dag variatie in het eten bevalt het niet zeg het en je krijgt wat anders. Vervoer heen en terug naar lift of dorp. Wij liepen dat kleine stukje naar de lift dan ben je gelijk opgewarmd. Sauna, zwembad en dergelijke erg goed gratis kruidenthee in de ruimte te krijgen. Wij gaan hier zeker weer naar toe. Ik snap niet dat mensen dit hotel zo laag kunnen waarderen want het is echt top.
Gereisd met vrienden in januari 2013

mooi hotel

koert, 21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

is een mooi hotel wij komen al vanaf 1991 in dit hotel wat eerst

niet veel meer dan een herberg was, maar is in de loop der jaren

een mooi hotel geworden luxe kamers op de bovenste etage

mooi zwembad plus sauna vervoer naar en van de skilift is wel

nodigl wij gaan altijd in januari voor de Marcia Longa

Gereisd met vrienden in januari 2010

prima hotel

Bella Italia, 2-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zijn nu 3 keer op wintersportvakantie geweest in dit hotel. Goed hotel,goed eten en prima vervoer van en naar de kabelbaan.
Gereisd anders in februari 2008

marianne, 29-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes3

wij waren 30juni 2007 in dit hotel de kamers zijn wel mooi alles is nieuw men kan beter aan de voor kant van het hotel zitten aan de achter kant is het kouder doordat daar de berg kant is en er geen zon op schijnt.het eten was veel pasta en weinig varatie,er is ook weinig sfeer als je in de avond aan de bar wil zitten,het zwembad krijgt een 10 dat is mooi
Gereisd met partner in juli 2007

Liesbeth, 1-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes1

We zijn in januari een week in dit hotel geweest. Het was een drama !!! De kamer was goed, we vroegen naar de kamer die ook op de website stond. Dit was goed en luxe. Het eten was heel slecht. Ik zou het de varkens niet een hebben geven zo slecht. De bediening sprak alleen italiaans en verder niets. Het hotel zag er koud en kil uit en straalde absoluut de gezellige italiaanse sfeer niet uit. In de bar moest je soms heel lang wachten tot er eindelijk iemand kwam. Ze zijn het de sterren echt niet waard. Het enige waarom ze de drie sterren zouden krijgen is de sauna e.d Het is dat we niet met eigen vervoer waren anders hadden na 2 dagen al naar huis gegaan. Dit hotel dus niet boeken !!!!!!!
Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stella Montis*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Montis in Campitello di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Montis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Montis scoort een 8.63 uit 10 op basis van 8 reviews.