Beoordelingen Hotel Stella Montis***

6,7
Het weer

15  °C

21 oktober 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
7 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Stella Montis***
Via Bellavista 34, 38031, Campitello di Fassa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Montis*** in Campitello di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Montis*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Stella Montis scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Montis*** in Campitello di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Montis***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Stella Montis*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Hotel Stella Montis*** met andere accommodaties in Campitello di Fassa.
Even geduld a.u.b.

7,6
9,6
6,5
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Jan. 2013
"Super hotel komen er zeker weer terug"vertalen
martinbrinks69
8,0

23-02-2013 Bij aankomst krijgen wij gelijk een gratis ontbijt aangeboden. De service is top eigenaar en personeel erg vriendelijk. Kamers zijn top erg schoon en goed verzorgd. Elke dag variatie in het eten bevalt het niet zeg het en je krijgt wat anders. Vervoer heen en terug naar lift of dorp. Wij liepen dat kleine stukje naar de lift dan ben je gelijk opgewarmd. Sauna, zwembad en dergelijke erg goed gratis kruidenthee in de ruimte te krijgen. Wij gaan hier zeker weer naar toe. Ik snap niet dat mensen dit hotel zo laag kunnen waarderen want het is echt top.

met vrienden, Jan. 2010
"Mooi hotel"vertalen
koert

21-07-2010 is een mooi hotel wij komen al vanaf 1991 in dit hotel wat eerst
niet veel meer dan een herberg was, maar is in de loop der jaren
een mooi hotel geworden luxe kamers op de bovenste etage
mooi zwembad plus sauna vervoer naar en van de skilift is wel
nodigl wij gaan altijd in januari voor de Marcia Longa

Familie, Feb. 2008
"Prima hotel"vertalen
Bella Italia
7,0

02-11-2008 Zijn nu 3 keer op wintersportvakantie geweest in dit hotel. Goed hotel,goed eten en prima vervoer van en naar de kabelbaan.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Stella Montis*** bij:

met partner
marianne
5,0
5,0
3,0

29-07-2007 wij waren 30juni 2007 in dit hotel de kamers zijn wel mooi alles is nieuw men kan beter aan de voor kant van het hotel zitten aan de achter kant is het kouder doordat daar de berg kant is en er geen zon op schijnt.het eten was veel pasta en weinig varatie,er is ook weinig sfeer als je in de avond aan de bar wil zitten,het zwembad krijgt een 10 dat is mooi

Liesbeth
1,0

01-06-2006 We zijn in januari een week in dit hotel geweest. Het was een drama !!! De kamer was goed, we vroegen naar de kamer die ook op de website stond. Dit was goed en luxe. Het eten was heel slecht. Ik zou het de varkens niet een hebben geven zo slecht. De bediening sprak alleen italiaans en verder niets. Het hotel zag er koud en kil uit en straalde absoluut de gezellige italiaanse sfeer niet uit. In de bar moest je soms heel lang wachten tot er eindelijk iemand kwam. Ze zijn het de sterren echt niet waard. Het enige waarom ze de drie sterren zouden krijgen is de sauna e.d Het is dat we niet met eigen vervoer waren anders hadden na 2 dagen al naar huis gegaan. Dit hotel dus niet boeken !!!!!!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?