Beoordelingen Hotel Gran Chalet Soreghes****

Gran Chalet Soreghes****
28 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Gran Chalet Soreghes****
Via De Pent De Sera 18, I-38031, Campitello di Fassa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Chalet Soreghes**** in Campitello di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Chalet Soreghes**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Gran Chalet Soreghes scoort een 8,3 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Chalet Soreghes**** in Campitello di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Chalet Soreghes****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Gran Chalet Soreghes**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Hotel Gran Chalet Soreghes**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Trentino en Zuid Tirol. Vergelijk Hotel Gran Chalet Soreghes**** met andere accommodaties in Campitello di Fassa.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,1
7,2
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2011
"Tophotel + topservice!!!"vertalen
F. Witteveen
7,0

09-08-2011 Zijn er deze zomer (2011) 14 dagen geweest en zijn uitermate tevreden. Hoewel Campitello di Fassa als plaatsje weinig te bieden heeft, is de omgeving voor wandelaars subliem. De service in het hotel was fantastisch. Het eten idem dito. De slaapkamers werden iedere dag schoongemaakt, de bedden kregen schoon beddegoed en de handdoeken in de badkamer werden iedere dag vervangen voor schone. Top! Als er speciale wensen waren, werden die gehonoreerd.
Hoe het in de winter is, weet ik niet. We kennen wel de wintersportsfeer en entourage van Selva. Dat zal dus wel ongeveer hetzelfde zijn. Ook goed dus. We kunnen het iedereen aanbevelen!

met partner
"Zeer goede service"vertalen
Peter en Mary
9,0

10-03-2010 Wij hadden Park Hotel Diamant geboekt, van zelfde keten, 100 m. verderop. Bij aankomst zeer grote problemen met kamer: onder de nok, liepen balken op 1.50 m. door kamer en mijn man is bijna 2 m. ! Met receptie niet te praten / geen oplossing. Gevraagd om overgeboekt te worden naar SOREGHES. Gelukt, 's-avonds nog verhuisd. Als service van Soreghes kregen we fantastische grote kamer met balkon om alle problemen in Park Hotel Diamant goed te maken. Overig personeel was ook ingelicht, in restaurant was me op de hoogte en werden we extra vriendelijk behandeld. Helaas maar 2 nachten van genoten wegens gedwongen vertrek vanwege ski ongeluk en ziekenhuisopname. Soreghes is een aanrader. Enig minpunt: extreem dure drankjes in het hotel.

met partner, Mrt. 2009
"Een goed hotel met goed eten"vertalen
den Boer

01-04-2009 Jammer, dat ze zo'n belabberd skihok hebben, zonder schoenverwarmers
Het is wel ver rijden, maar het is zeker de moeite waard om een keer in Italie te gaan skien.
Het skigebied is prachtig, maar niet geschikt voor beginners.

Familie, Aug. 2008
"Keurig netjes ,geen klachten"vertalen
Marcello
7,0

01-09-2008 Zeer klantvriendelijke receptionist ,welke goed zijn talen spreekt.Ondanks 15 knuffeldieren etc.van de kinderen werd elke dag de kamer/bedden netjes gedaan.Gedeeltelijk buffet werd continue aangevuld ,obers deden erg hun best.Voor de maitre was niks te veel,hij regelde ter plekke een nieuw menu als je het niet lustte.Voor de kinderen kwam hij soms ook met b.v.ijs/choco hoewel dit officieel niet te krijgen was.Vraag gelijk het panoramapas hotelbonnetje dan kun je een dag extra kabelbanen/bus benutten.Zomer naseizoen was hier vroeg en kinderen gingen voor niks mee!

Familie
"Heerlijk hotel met lekker eten"vertalen
janneke
7,0

21-07-2008 drie nachten overnacht op weg naar rome. we waren al eens in dit hotel 3 jaar geleden. kregen bij aankomst een suite (verassing) prachtige kamer met trap naar de nok waar kids eigen kamer met badkamer hadden. heerlijk welnesscenter in de kelder. vriendelijk personeel. genoten.

Familie, Juli 2008
"Goed bedoeld maar niet handig gedaan"vertalen
Smits, Mathilde
6,0
7,0

07-08-2008 Hotel ligt mooi. Leuk dal en dicht bij het dorpje. Rustig gelegen. Kamers mooi maar beginnen wat gedateerd te raken. Lift erg langzaam. Het diner vond ik vrij slecht: het bordje met de anti-pasto was elke dag hetzelfde. Het hoofdgerecht was erg klein. Wij hebben veel ervaring in Italie, maar we vonden dit toch wel vrij primitief. De obers waren weinig service-gericht. De borden werden al weggehaald ook als er nog iemand aan het eten was. Ook werd het voorgerecht al onder je neus geduwd als je bijv. nog de salade aan het eten was. De hoofd-ober kwam wel vaak vragen of het goed was, maar dat hielp natuurlijk niet. We waren hier via Vrij-Uit van 13-20 juli 2008. De week ervoor waren we in Cervia in hotel Roma: het eten was daar veel en veel beter en ook de bediening veel vriendelijker.

Familie, Juli 2008
"Prima hotel"vertalen
Jeannette
8,0

28-07-2008 Wij hebben een fantastisch leuke week hier gehad, kamer was prima, mooie badkamer met bad. We hadden ook een balkon met uitzicht op het dorpje en de bergen. Het eten was prima en het personeel deed heel erg z'n best om het iedereen naar de zin te maken of dat nu in het duits of het engels moest. De buffetten werden ook netjes weer aangevuld dus je hoefde ook niet zo heel erg vroeg aanwezig te zijn voor het eten. Wij hebben het er in ieder geval heel erg naar ons zin gehad.

met partner, Juli 2008
"Schitterend gelegen."vertalen
Maarten
9,0

22-07-2008 Goed hotel schitterend gelegen met een fraai uitzicht op de Dolomiten. Let wel op dat je kamers aan de voorkant krijgt. Kamer goed ingericht met "oostenrijkse" tafel en zitbankjes. De bedden zijn goed, maar het kluisje functioneert niet. Er is een koelkast in de kamer. Badkamer zonder ligbad maar wel met een goede douche. Het diner is goed, het ontbijt voor onze begrippen matig, maar we hebben het in Italië wel eens slechter gehad. Zeer beperkte woordenkennis van andere talen van het personeel. Als één van de obers bedoelde te vragen of het eten gesmaakt had vroeg hij: Wie geht's? !! Wel gek als het hotel maar 10 km buiten het duitstalige Zuid-Tirol ligt.

Familie, Juni 2008
philippe
8,0

28-06-2008 Avondeten wordt zeer vroeg geserveerd (19.00- 20.20 u). Wat jammer is dat de saladebar niet aangevuld wordt. Wanneer je dan een beetje laat bent moet je het doen met de restjes. Idem voor het (beperkte) ontbijtbuffet. Personeel zeer vriendelijk en doet de moeite om ofwel Duits of Engels te spreken. Zwembad moet je zoeken met een vergrootglas.

Familie
Astrid Huisman
8,0

09-03-2008 Prima week gehad in de krokusvakantie.
Eten was fantastisch. Ieder keer weer een verrassing wat er op het buffet stond. Servicegerichte ober. Zoon had knödel besteld, die na een paar happen niet in de smaak viel. Ober kwam meteen pasta brengen, en voor oudste zoon nog een extra portie.
Prijzen aan de bar of in de lounche zijn erg hoog in vergelijking met andere hotels.
Verder kon je bij het ene personeelslid met Duits terecht, en bij de ander met Engels. Niks mis mee.
Bij het afrekenen was er een fout ontstaan; (eetzaal drankjes)Er stond veel meer op de rekening dan wij genuttigd hadden.... Op een paar bonnetjes stond een handtekening die niet van ons was, er was een vergissing met het kamernummer 101, 107 gemaakt.Dit werd op een prettige manier afgehandeld voor ons.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?