Camping Mario Village ****

WebsiteLink naar website

279 reviews over Camping Mario Village in het Nederlands

Prima camping

Dave, 5-9-2017

Wij waren voor het tweede jaar op Camping Mario. Het is een geweldige camping met een zeer goede ligging voor verschillende uitstapjes. Het Caldonazzomeer aan de overkant van de rustige weg is heerlijk. De camping zelf is erg schoon en zeer goed onderhouden. Wij verbleven in een chalet en deze was ook heel erg schoon, daar kunnen veel andere campings nog wat van leren. Onze kinderen van 16 en 14 jaar oud hebben zich ook goed vermaakt. Wij zijn vanaf Mario naar Verona en Venetië geweest. Naar Venetië met de trein, dit is absoluut aan te raden. Andere trips en bezienswaardigheden zijn vaak gratis met de Trentino Guest Card, die je bij de receptie kan verkrijgen. Er is hier heel veel te zien en te doen, en wat ons betreft is Camping Mario het perfecte startpunt.

Hele fijne camping!

Martijn, 4-9-2017

Mooi verzorgde, niet te massale camping met mooie plaatsen en accommodaties. Personeel bij de receptie en een groot deel van het leuke animatieteam spreekt Nederlands, er komen veel Nederlanders hier op vakantie. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen tot ca 12 jaar, voor oudere kinderen is er niet zoveel. Sanitair zeer netjes en een fijn zwembad, geen baby/peuterbad! Genoeg ligbedden. Winkeltje voor broodjes en het hoognodige, genoeg supermarkten in de buurt. Restaurant serveert helaas donders slechte pizza's, gelukkig zijn verderop in de straat een stuk betere te krijgen. Om 22 uur is het avondprogramma afgelopen en niet lang daarna is het ook echt stil met een nachtwaker die z'n werk (gelukkig) erg serieus neemt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige camping in een mooie gebied!

Sharon, 24-8-2017

Zoals in vorige recensies te lezen is, is camping Mario een mooie, leuke en gezellige camping. Wij hebben deze camping bezocht in augustus met onze kinderen van 7 en 11 jaar. Opvallend was dat er in de eerste week vooral oudere jeugd was. Later kwamen er meer gezinnen met jongere kinderen. Er is al veel gezegd over deze camping, onze pluspunten en misschien wat verbeterpunten op een rij:

Pluspunten: het campingterrein is goed verzorgd/netjes, de stacaravan basic is ruim en schoon, mooi zwembad met aardige badmeester, leuk en enthousiast animatieteam (voor jonge en oudere kinderen genoeg activiteiten waar ze aan mee kunnen doen), vriendelijk personeel op de camping, bij de bar/restaurant kun je wat drinken en eten (ook afhaal) tegen een schappelijke prijs, super fijn, schoon en "warm" meer tegenover de camping waar je heerlijk in kunt zwemmen of watersporten, het "winkeltje" heeft dagelijks vers brood (voor andere boodschappen zijn er meer dan genoeg supermarkten in de buurt), langs het meer zijn restaurants op loopafstand waar je heerlijk kunt eten, in de omgeving zijn genoeg bezienswaardigheden en uitstapjes te maken (ook met de trein).

Verbeterpunten: wat ons erg gestoord heeft waren de auto's die bij de kampeerplekken en caravans gezet moeten worden, zeker bij de A kampeerplekken is dat heel onhandig (er is nauwelijks ruimte), dit bederft echt het aangezicht van de camping en vanaf ons plekje hebben we dus regelmatig tegen de auto van de overburen zitten aankijken (niet echt gezellig). Makkelijk op te lossen volgens ons, door een aparte parkeerplaats te realiseren voor de auto's (in elk geval voor de A plekken).

Toen wij er waren, waren er bij het zwembad best veel wespen, misschien handiger om dichte prullenbakken te plaatsen in plaats van open prullenbakken.

Tot slot, voor ons een geslaagde vakantie, we bezoeken een camping altijd maar eenmaal, maar begrijpen het, dat veel mensen hier regelmatig terug komen. Voor ons geldt dat niet, maar dat komt doordat er in Italië genoeg mooie plekken te ontdekken zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nette camping , veel nederlanders

Silvia, 24-8-2017

Kleine, nette gemoedelijke camping . Personeel zeer vriendelijk. Voor ons de 1e keer. veel mensen die elkaar al jaren kennen. Onze kinderen van 15 en 13 hadden na paar dagen ook vrienden gemaakt. Prachtig meer aan overkant van de camping. Gezellig knus dorpje niet massaal . Sta plaatsen niet zo groot . Auto's staan voor de caravans /tenten geparkeerd.dat is niet gezellig. Straatjes erg smal. Met caravan lastig om op en van de plaats te krijgen in aantal gevallen. Ideale camping voor vouwwagens en tenten.

minpunt voor zo dure camping slecht voetbalveld (grindbak) en restaurant is niet zo geweldig. Maar genoeg goede restaurants op loop afstand. Top vakantie gehad.

Prachtig!

m.de Jong, 22-8-2017

Mooie schone camping, leuk zwembad, veel keus in accomodaties.

Winkel kon wat uitgebreider.

Restaurant oke, veel restaurantjes in de buurt.

Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

Helemaal goed

Fam van't Veld, 19-8-2017

De mensen en de stacaravan waren helemaal goed. Schoon en goede bedden.Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en nooit te druk voor een klein praatje. Restaurant was netjes en het eten was afdoende als je echt niet naar een restaurant in de buurt wilde of zelf aan de kook wilde gaan. Winkeltje ook netjes en goede openingstijden. Service ook perfect, binnen een kwartier was er iemand om een eventueel probleem met de stacaravan te verhelpen. Eerder bij een andere camping verder op was dit wel anders. Badmeester was een Italiaan en dan weet je hoe dat werk met dames. Wel erg aardige jongen die ook zeker zich verantwoordelijke voelde. Zoals eerder aangegeven hier, wel graag iets meer animatie voor de oudere kinderen en ouders. Op een musical en een gratis bieravond was er niets. Op de gratis bieravond was er een leeftijdscontrole die gehandhaafd werd. Top! Komen zeker weer terug.

Top vakantie

fam. Streng, 15-8-2017

Voor de tweede keer op Camping Mario geweest. Het was weer een fantastische vakantie. Wij hadden het geluk dat we weer in het zelfde straatje stonden met gezellige mensen om ons heen. Het meer was weer geweldig, heerlijk van temperatuur. Het sanitair was super schoon, alle complimenten hiervoor voor het schoonmaak team. Ook alle lof voor de avond/nacht bewaker. Altijd vrolijk en hij kent alle mensen van de camping. De omgeving is ook schitterend, weer op plaatsen geweest waar we vorig niet aan toe zijn gekomen. Goede restaurants op loop afstand van de camping. Wij hebben nog wel 1 tip voor de camping. Is het een idee om een paar keer in de week een gezellige avond te organiseren bij het meer voor de oudere jeugd. Wij komen volgend jaar graag weer terug want we zijn zeker nog niet uitgekeken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super vakantie!

Miranda, 11-8-2017

Goed georganiseerde camping. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Toeristisch, maar lang niet zo druk en massaal als aan het Gardameer. Plaatsen niet heel ruim. ( maar wij hebben in Italië niet anders gezien). Veel Nederlanders in juli. Vanaf augustus kwamen er meer andere nationaliteiten. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi overzichtelijke topcamping

Koster Fam., 5-8-2017

Prachtige kleine camping die verdeeld is in campingplaatsen en andere deel met stacaravans. Goed en overzichtelijk voor kleinere kinderen tot 10 jaar. Mooi zwembad waar bijna altijd plaats is omdat er voor de camping een prachtig meer ligt met heerlijk warm water voor de afkoeling. Klein puntje is dat de badmeester liever naar de dames kijkt dan dat hij zicht op het zwembad houdt. Alles is zeer schoon en de mensen zijn zeer vriendelijk. Rondom de camping is er van alles te doen. Dagje Trentino, het klimbos, fietsen, wandelen, bezoek wijnhuis Lavis, etc etc.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke kleinschalige camping

Marie-Louise tuerlings, 31-7-2017

Leuke camping, de ligging is werkelijk prachtig. Meer heerlijk om in af te koelen en in te dobberen op een luchtbed. Supermarkt en bakkertjes heel dichtbij. Lekker eten in een van de restaurant aan het meer, met prachtig uitzicht. Ondanks dat de camping super is, zullen wij hier niet gauw terug keren. Allemaal Nederlanders, wij persoonlijk houden van wat gemixte nationaliteiten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mario Village scoort een 8.62 uit 10 op basis van 314 reviews.