Camping Gretl am See

6,3

3 reviews over Camping Gretl am See in het Nederlands

Niet leuk

M. Mekenkamp, 2-9-2017

Camping is heel klein en iedereen staat op elkaar gepropt. Weinig tot geen privacy. We hadden niet gereserveerd en kwamen begin van de middag aan. Er was geen plaats op de camping, maar hoogst waarschijnlijk de volgende dag wel, zo werd ons verteld.Voor 1 nacht werden we op een parkeerplaats gedumpt, wat ons ook nog €25,- kostte. Vervolgens konden we niet zomaar door de slagbomen van het terrein af en moest je daarvoor naar de camping waar ze met een sleutel de slagboom voor je moesten openen. Heel omslachtig. Personeel was zeer onvriendelijk. Savonds stond bijna de gehele parkeerplaats vol met campers en caravans waarvoor, mijns inziens, de volgende dag echt geen plaats was op de camping. Mooie bijverdienste voor de camping dus.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping aan een meer

Jeanne, 28-8-2017

Leuke camping .

Leuk meer waar vanalles op te doen is.

Leuke restaurants waar je vanaf de camping tevoet naar toe kunt.

Gratis wifi bij de receptie.

Zwembad op de camping.

Ook douces gratis.

Mooi uitzicht van de camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

Handig als doorreiscamping

Frank, 7-10-2012

Deze camping is dé uitvalsbasis voor bewoners uit Zuid-Duitsland, zelfs tot laat in september. Ligging om de mooie stad Bolzano (10 min.) te bekijken en/of als doorreiscamping is ideaal. Sanitairgebouw is ruim toereikend en superschoon. Heerlijk schoon zwembad. Dame in de receptie niet erg vriendelijk, de 'plaatsaanwijzer' daarentegen wel. Ruime keuze aan restaurants op loopafstand.
    Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gretl am See in Caldaro sulla Strada del Vino (Kaltern), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gretl am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gretl am See scoort een 6.25 uit 10 op basis van 3 reviews.