Uitstekend

1 review over Appartement Masitterhof in het Nederlands

Fantastisch !

Xantha, 7-7-2013

Absoluut fantastische ligging, hoog boven Brixen. Zalig genieten is dit.

Als je geen probleem hebt om een kwartiertje met de wagen vanuit Brixen langs kleine wegen naar boven te rijden, dan is dit een gedroomde vakantiebestemming. Slechts 2 appartementen zijn er aan het einde van een doodlopende straat op 1450 m hoogte. Voor natuurliefhebbers die houden van rust en een fantistisch uitzicht, is dit het gedroomde adres. We kwamen er niets tekort. Ook de gastvrouw en haar familie zijn hartelijke mensen die zorgen voor een prima ontvangst en verzorging. Ook onze hond had het hier prima naar haar zin. Wij komen hier graag nog eens terug ! Topadresje !

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Masitterhof in Bressanone - Brixen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Masitterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Masitterhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.