Hotel Schönblick Belvedere

Hotel Schönblick Belvedere
Schönblick Belvedere

Weer vandaag2°-3°

1 review over Hotel Schönblick Belvedere in het Nederlands

Prachtig gelegen en prima service!

Paul Asselman, 12-7-2010

we verbleven 3 nachten in dit prachtig gelegen hotel boven Bolzano.

We reisden met het openbaar vervoer, 18 euro/7 dagen met Mobilcard. Vanaf het station Bolzano met de bus tot Jenesien of tot aan het vertrekpunt van de kabelbaan. Eenmaal boven 3 min wandelen tot aan het hotel. We hebben heerlijk gegeten op het terras dat over de bergen en de stad uitkijkt, dit zowel 's ochtends als 's avonds. De zusjes die het hotel uitbaten maken samen met het personeel dat je je er snel thuis voelt. Ze organiseren gratis begeleide bergwandelingen. In de kamer hangt een rugzak en een paraplu die je vrij kan gebruiken. 's avonds kun je heerlijk relaxen in de wellness en in de ligweide. Naast het hotel is een mooi openluchtzwembad dat je gratis mag gebruiken. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schönblick Belvedere in Bolzano - Bozen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schönblick Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schönblick Belvedere scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.