Appartement Gostnerhof

Appartement Gostnerhof
Gostnerhof

1 review over Appartement Gostnerhof in het Nederlands

Appartement is mooi, jammer van de ligging.

Saskia, 31-7-2013

Ruim app met ruim balkon, wij verbleven in app. Portugier. De keuken is klein, er miste spullen als, glazen, snijplank, broodmes. Uitzicht viel tegen, we keken op het dak van de schuur en een elektriciteitsmast. Er is geluidsoverlast van de Brennerautobahn en de treinen. Het app ligt op de weg naar het hoger gelegen dorp Barbiano, van deze weg is geen overlast. De eigenaren zijn vriendelijk, op de website van het app staat dat er huisgemaakte producten worden verkocht zoals, jam, sap, spek en worst. Hier hebben wij niets van gezien, ook de wijn vd boerderij wordt niet aangeboden. Het beloofde dieren voeren was niet van toepassing. De paardenliefhebber kan wel paardrijden in het weitje wanneer hij wil. Tijdens ons verblijf werden er 2 bbq feesten voor niet gasten gehouden, het 2de feest gaf veel overlast tot 01.00 uur.

Er is een mooi zwembad en ligweide aanwezig,.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gostnerhof in Barbiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gostnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gostnerhof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.