1 review over Hotel Garni Panorama in het Nederlands

Appartementencomplex met schitterend uitzicht!

Mike038, 30-11-2008

Wij zijn net terug van onze vakantie uit het zuiden van Zuid-Tirol. Schitterende omgeving en ook een erg mooi appartementencomplex. Het plaatsje Tramin stelt zelf niet zo veel voor (paar simpele restaurantjes), maar vlakbij ligt de plaats Kaltern en dat heeft een leuk klein centrum en ook verschillende leuke restaurantjes.

In het complex zit ook nog een 'hotel-gedeelte', maar dat is redelijk ouderwets, maar daardoor ook vrij goedkoop.

Vanaf alle appartementen/kamers kun je van een schitterend uitzicht genieten. Je kunt echt kilometers ver kijken!!!

Ons appartement (wij zaten in appartement "Loggia") was erg netjes en van alle gemakken voorzien, waaronder vaatwasmachine, oven, magnetron, 4-pits kookplaat, koelkastje (met vriesvak). Ruime nette douche/wc-ruimte. Ook kon je gebruik maken van broodjesservice, zodat er elke morgen verse broodjes voor ons klaar lagen bij de receptie.

Het appartementencomplex is een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Panorama in Afers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Panorama scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.