Appartement La Sughera **

La Sughera

Onvoldoende

1 review over Appartement La Sughera in het Nederlands

Christien ten Bruggencate, 28-10-2007

Wij waren hier in juli 2007. Toen we aankwamen zijn we ruim 2 uur bezig geweest met het verwijderen van ongedierte en spinnewebben. Het appartement was qua ruimte royaal, maar het was totaal niet onderhouden en schoongemaakt. Het douchegordijn was beschimmeld tot 1 meter hoog. De ligging was mooi, erg rustig. De eigenaresse was erg ongeinteresseerd, sprak alleen Italiaans.

En deed ook geen moeite om ons iets te vertellen over de omgeving. De dichtstbijzijnde supermarkt was 18 km. verderop. Omdat wij geen zin hadden om het hele huis te gaan opknappen zijn we na 5 dagen vertrokken omdat er geen eind kwam aan de stroom ongedierte. Nee, dit is geen aanrader.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Sughera in Volterra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Sughera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Sughera scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.