9,5

Uitstekend

11 reviews over Appartement Agriturismo Podere Fraggina in het Nederlands

Toplocatie!

Bart en Els Clinckspoor-Verleysen, 24-8-2016

Uitzonderlijk mooie locatie waar we al voor de 4e keer terugkwamen. Heel karaktervol verblijf en uiterst bereidwillige eigenaars, en uiteraard een supermooie omgeving. Eén nadeel: je wil er nooit meer weg... . Echt een topbestemming!
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische plek!

Anita, 20-8-2016

We hebben een heerlijke week gehad in Capanna. Zeer ruim appartement met grote tuin met geweldig uitzicht. Prachtige zonsondergangen en zelfs het afwassen is genieten van het uitzicht. Authentiek en sfeervol ingericht. Zeer vriendelijke bewoners met ook alle aandacht voor onze kinderen, maar toch ook de privacy respecteren. Inger heeft met de kinderen nog een avond heerlijk tagliatelle gemaakt, wat de kinderen echt superleuk vonden om te doen. En wij heerlijk vonden om met zijn allen gezellig te eten.Verder een mooi zwembad, waar je ook weer kon genieten van het uitzicht. Helemaal een Top locatie!
Gereisd familie in augustus 2016

Beter dan verwacht

Frank Timmerman, 10-8-2016

Totale rust, alle ruimte, een mooi zwembad en een leuk appartement met het beste uitzicht van Toscane. Door de gastvriendelijkheid voel je je helemaal thuis!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Een top locatie voor een verblijf in Toscane

Willem en José, 12-7-2016

Het uitzicht vanaf de voormalige gerestaureerde historische boerderij is geweldig. Ons appartement Stalla was zeer ruim en zeer smaakvol ingericht. Door de dikke muren en de kleine venster openingen bleef het binnen lekker koel. Het zeer verzorgde zwembad is op een mooie plek gesitueerd met uitzicht op de heuvels dit geeft een geweldig vakantie gevoel.

Inger (Ned.) en Massino deden er alles aan om ons naar de zin te maken. Op verzoek werd door Inger 's avonds een Italiaanse maaltijd verzorgd. Helemaal top.

De eigenweg naar de locatie vraagt enige ervaring, maar is naar een tijdje goed te doen.

Voor ons was dit een geweldige 1e kennismaking met Toscane.

Toplocatie in Toscane!

Anja & Ronald, 30-6-2016

We hebben een overheerlijke week vakantie achter de rug in Podere Fraggina.

De eigenaren Inger (van origine Nederlandse) en Massimo vervulden de rol van gastvrouw en gastheer op een aangename ontspannen manier, zodat we ons direct thuis voelden. Het ontbijtmandje met verse broodjes, bevatte elke morgen weer een verrassing en voldeed uitstekend.

Het in een authentiek landhuis gelegen appartement (één van de 4) was van prima kwaliteit met een goed bed, een schone badkamer en een terras met fantastisch panoramisch uitzicht op het Toscaanse heuvellandschap. Het zwembad was heerlijk, met uitstekende ligstoelen en ook daar weer het prachtige uitzicht.

De ligging nabij Volterra was voor ons ideaal. Zo konden wij de rust van Agriturismo mooi combineren met de gemakken (restaurants, pleintjes, supermarkt, winkels) van dit mooie eeuwenoude dorp.

Tot slot is de ligging in Toscane lekker centraal, waardoor we met de auto mooie trips hebben kunnen maken.

Een absolute aanrader dus.

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige plek en warme gastvrijheid van eigenaren

Echtpaar, enthousiaste Italiegangers, 21-6-2016

Eigenlijk was alles optimaal! Het begon met een erg vriendelijke ontvangst van de eigenaresse Inger, die samen met haar man Massimo een viertal appartementen runt in een mooie omgeving. Ons praktisch ingerichte appartement met eigen terras bood een fantastisch uitzicht op de toscaanse heuvels. Vooral de zonsondergang was adembenemend! Op verzoek kan Inger een diner verzorgen en wij hebben samen met andere huurders aan een lange tafel genoten van een heerlijke en gezellige Italiaanse maaltijd!

Volterra is een mooi oud stadje met gezellige winkeltjes en restaurants en een indrukwekkend etruskisch museum.

Gereisd met partner in mei 2016

Een compleet appartement:thuis in prachtig Toscane

Bram, Mariska & kids, 18-6-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Allereerst is het appartement (Capanna) ruim: een grote woonkamer met keuken voorzien van alle gemakken (broodrooster, Italiaans espresso potje, fluitketel, genoeg pannen, borden en bestek), twee slaapkamers (1 met twee persoons bed en 1 met een stapelbed waar nog een babybedje of een derde bed naast past) en een ruime badkamer en niet te vergeten een ruim terras! Naast het huis is ook nog een grasveld waar je lekker in de zon kunt zitten. Het terras voor het huis is heerlijk beschut en daardoor koel. Ook het huis zelf is heerlijk koel (evt in de koudere maanden voorzien van kachel). Het appartement was heel schoon toen we gastvrij werden ontvangen (bloemen op tafel en we konden de volgende ochtend meteen ontbijt reserveren). De douche heeft een lekkere volle straal. Handdoekenwissel netjes na 1 week en we konden ook schoon beddengoed krijgen. Verder een aantal keer heerlijk bij de gastvrouw en haar man gegeten. Prijs kwaliteit verhouding van zowel het appartement als het eten zijn heel goed! Elke dag komt Inger (Nederlands) of massimo (Italiaans) even vragen hoe het gaat. We voelden ons echt thuis! Het zwembad was heel schoon. Verder heel kindvriendelijk! Kinderstoel, badje, bedje en bordjes aanwezig en zelfs wat speelgoed in het appartement. Het huis ligt op een hele mooie plek waardoor je rondom een heel mooi uitzicht hebt. Op vijf a tien minuten rijden is er een fijne en knusse pizzeria waar je ook kunt afhalen. Supermarkt ook maar vijf a tien minuten rijden. Volterra is een mooie oude plaats met veel historie, leuke winkeltjes en gezellige restaurants. Ook de kust (ongeveer 1uur rijden), san gimignano (45 min), lucca (ongeveer 1,5 uur) en Siena en Florence zijn goed bereikbaar vanuit deze locatie. Kortom: alles is mogelijk voor een ontspannen en veelzijdige vakantie! (Er zijn ook volop fiets- en wandel mogelijkheden alleen die hebben wij niet uitgeprobeerd ;)
Gereisd familie in juni 2016
Accommodatie-eigenaar
Wat een lieve recensie! We zijn er heel blij mee! Dank jullie wel!

Idyllisch plekje, fantastisch uitzicht

Ton en Clasien, 13-6-2016

Gastvrije ontvangst. Adembenemend uitzicht, prachtige omgeving. Je moet wat moeite doen om er te komen maar dan héb je ook wat.

Gastvrouw Inger (Ned) en gastheer Massimo (It) hebben tal van tips voor een aangenaam verblijf en bezoekjes in de omgeving.

Mooie agriturismo met 4 appartementen, allemaal met eigen terras. Prachtig schoon zwembad.

Fantastische plek!

Roland en Mirjan, 2-10-2013

Wij zijn inmiddels voor het vijfde jaar naar Podere Fraggina geweest en dat op zich zegt genoeg denk ik. Gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is erg schoon, wat we elders helaas vaak anders zien!

Vanuit het zwembad prachtig zicht over Toscane!

Gereisd met partner in september 2013

Italia op zijn best!

Fam. Bastiaans, 13-5-2012

Alles wat je in Italie zoekt vind je hier bijeen! Een aanrader!
Gereisd familie in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Podere Fraggina in Volterra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Podere Fraggina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Podere Fraggina scoort een 9.53 uit 10 op basis van 12 reviews.