Appartement San Donnino

Appartement San Donnino
San Donnino

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Donnino bij:

2 reviews over Appartement San Donnino in het Nederlands

Fantastisch kleinschalig appartementen complex

Fam Schuhmacher, 4-10-2009

Begin augustus 2009 hebben we (2 volw en 2 kinderen) 2 weken gelogeerd in appartement capanna. Dit nieuwe 2 onder 1 kap appartement staat naast het oude authentieke hoofdgebouw en is in dezelfde stijl gebouwd. Inrichting is sfeervol en ruim opgezet. Keuken voorzien van afwasmachine, heteluchtoven etc. Alles is schoon en fris. Veel privacy. Uitzicht is zeer bijzonder naar alle kanten. Zwembad groot genoeg om lekker te kunnen zwemmen en ook daar een prachtig uitzicht. Wel hadden we in augustus veel wespen rondom het zwembad.

Sienna ligt op ca 10 km afstand. Lekker bochtig weggetje waar niet wordt geflitst ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Fantastische plek

Anneke van Amerongen, 14-4-2009

Voor de zevende keer naar Toscane geweest en dit keer bij Gianpaolo terechtgekomen in een mooi appartement. De omgeving vonden wij schitterend en we hebben veel uitstapjes gemaakt in de omgeving; Siena, San Gimignano en Volterra maar ook naar zee was van hieruit goed te doen. De appartementen waren goed verzorgd, er was zelfs een afwasmachine. Wij hadden de helft van een verbouwde schuur met een terras met uitzicht op de wijnvelden en lekker veel privacy. De kinderen (12 en 15) vonden het heerlijk in het grote zwembad. Wij hadden onze fietsen mee en hebben prachtige tochten gemaakt. Op woensdagavond werden we uitgenodigd voor een etentje in de tuin van Gianpaolo waar we hun eigen wijn en olie mochten proeven en zelfs een heel lopend buffet aangeboden kregen. Wat ik ook leuk vond was dat er gasten uit andere landen waren, we hebben er leuke contacten opgedaan. We komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Donnino in Ville di Corsano , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Donnino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement San Donnino scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.