Appartement Residence Stella Del Mare

6,8

4 reviews over Appartement Residence Stella Del Mare in het Nederlands

Mooie tijd gehad!

Loes, 13-10-2009

Wij zijn hier eind september 5 dagen geweest. Was erg rustig in het complex, maar vriendelijk geholpen door de receptie. Mooie kaart van de omgeving gekregen, waarop aangestreept werd wat we konden gaan bekijken. Strand ligt meteen achter het bos. Appartement is sober ingericht, maar waarschijnlijk meer op het buiten zijn, maar zeker goed genoeg, je bent er toch niet veel, lekker genieten van de omgeving! Schoonmaak moesten wij zelf verzorgen, stond ook duidelijk bij de boeking, het is geen hotel. Zelf zou ik liever eerder gaan, omdat het dorpje uitgestorven leek (1 restaurant open!), maar daar kan het appartement niks aan doen!
Gereisd met partner in oktober 2009

Nooit meer

R&F, 28-9-2009

Erg onbeschoft personeel. Je voelt je niet welkom in het app complex. Kamer was in 8 dagen tijd geen een keer schoon gemaakt. Het plaatsje Vada zelf is ook niet erg leuk. 10 min met de auto voor een aantal leuke restaurantjes. Strand op loopafstand maar je ligt op elkaar en het strand is erg klein.
Gereisd met partner in september 2009

nooit meer

oxana, 3-5-2009

Schoon, niet te ver van de strand. Leuke strand. MAAR, naast onze appartment- kleine race cars baan. Veel lavaai. Je kan buiten niet rustig zitten en 's nachts rustig in slaap vallen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Stella Del Mare bij:

Goed appartement, vlak bij strand.

galle en hall, 26-9-2008

Omgeving is (wij spreken van september 2008) een beetje aan het 'verloederen': winkels en entertainment-ruimtes zijn buiten gebruik, soms overwoekerd. Appartement beviel goed, was ruim: 3pits gas en vaatwasmachine, goed balkon, alles schoon, voldoende service (wasmachine/droger). Wil je uit eten kies dan voor Cecina en niet voor dorp Vada. Goede uitvalsplek voor tochtjes in Toscane. Strand schoon. Parasol, zit/ligstoelen in huur inbegrepen, voor douchemunt op strand 5 euro borg betalen.
Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Stella Del Mare bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Stella Del Mare in Viareggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Stella Del Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Stella Del Mare scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.