Appartement Via della Stella

Appartement Via della Stella
Via della Stella
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Via della Stella bij:

3 reviews over Appartement Via della Stella in het Nederlands

Mooie locatie, vlakbij Cortona en Montepulciano

Linda, 16-8-2017

Wij zaten in appartement Aiuola. Keurig appartement, schoonmaak kan wel een stuk beter. Wij werden onaangenaam verrast dat we bij vertrek 20 euro pp voor schoonmaakkosten moesten betalen. Voor dat geld mag er wel wat harder gepoetst worden...

Zwembad was prima.

Ik herken de andere reviews over een actieve gezellige Chiara niet. Zij straalde toen wij er waren nou niet echt uit dat ze heel enthousiast of geïnteresseerd was.

Er mag wel wat geïnvesteerd worden in de agriturismo, jammer dat ze dat niet dit jaar al heeft gedaan. Zo waren de parasols allemaal beschimmeld en de pingpongbatjes totaal vermolmd zodat die helaas niet bruikbaar waren. Die kleine dingen kunnen wel het verschil maken.

Al met al wel een leuke week gehad. Er waren gezellige mensen op vakantie en de locatie t.o.v. Toscane en Umbrie is perfect voor leuke dagtripjes.

Wat ik persoonlijk een toegevoegde waarde zou vinden is als er iets van een ontbijt- / broodjesservice zou zijn. Op maandag t/m vrijdag komt er een bakkertje langsrijden als je geluk hebt. Maar die komt (als ie komt) ergens tussen 9.30 en 11.00 u. Met jonge kinderen is dat wel erg laat ontbijten. Dichtstbijzijnde supermarkt is 10 km.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een aanrader!

Gert, 5-9-2008

Zeer rustig gelegen en toch dicht bij plaatsen als Cortona, Multipulciano, Arezzo, Sienna en Perugia. Temidden van de wijngaarden is het goed toeven en de eigenaresse doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Deze agriturismo met in totaal slechts 9 appartementen is zeer goed onderhouden. Wat ons betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2008

Superbe

Tjeu, 22-7-2008

Geweldig, tussen de wijngaarden, gelegen kleinschalig appartementen-complex, met groot zwembad. Perfecte uitvalsbasis voor bezoeken aan plaatsen zowel in Toscane als Umbrie, incl Rome, Florence, Assisi.

Uitstekend onderhouden en perfecte service (engels sprekend).

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Via della Stella in Valiano di Montepulciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Via della Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Via della Stella scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.