5,6

Matig

5 reviews over Hotel Le Alpi in het Nederlands

Philip, 30-8-2006

Wij hadden kamer nr. 1 en 4, die ruim en schoon waren met een ietwat kleine doucheruimte. Wel even sturen om er te komen, zeker met de krasse routebeschrijving van reisorganisatie. Is daarom niet geschikt als uitvalsbasis voor bezoek aan o.a. Florence en Siënna zoals meerdere personen hebben gemerkt. Is niet erg want de Garfagnana zonder massatoerisme is daarentegen schitterend genoeg. Avondeten is eenvoudig, maar wel smakelijk. (zie prijs/kwaliteit) Ontbijt kan wel beter voorzien worden. Van lawaai in de nacht hebben wij niets gemerkt. Hotel heeft een tabacci aan een doorgaande weg waar altijd lokale bevolking even binnen loopt en op zijn Italiaans even een praatje maakt. Zonneterras ter hoogte van 2e verdieping met schitterend uitzicht. o.a. Lucca en Barga zijn schitterend. Het bijzonder drukke en opdringerige Pisa is minder, maar neem o.a. eens vanaf Castelnuovo de schitterende route naar Massa en geniet ook eens van de betaalbare streekgerechten in de vele trattoria. Leuk en mooi.

Taat, 25-8-2006

wij hadden kmr 11 die prima was schoon, alleen de douche is wat onbenullig.geen last gehad van drukke weg...

hotel ligt inderdaad erg ver weg,door de lange kronkelweg van 9km,waardoor je bij het begin al veel tijd kwijt bent om ergens te komen, omgeving erg mooi

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Hans, 15-8-2006

Erg ver weg, in tijd door vele kronkelwegen, van andere reisdoelen als Lucca en Barga (beide zeker bezoeken!), Pisa en Florence. Sluiten ons volledig aan bij commentaar van Ine (wij hadden ook kamer 5)en Charlotte.

Charlotte, 12-8-2006

Eten was niet lekker en niet gevarieerd.

Douche hing boven het toilet, hele badkamer zeiknat. Kamer vuil, slecht bed. Omgeving was wel mooi, maar het hotel had een slechte ligging (aan een drukke weg) en ver van alles vandaan. Wat ons betreft geen aanrader.

Ine Theunissen, 3-8-2006

Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg dus weing rust vooral sávonds en s'nachts.De kamer die wij hadden nr5 zou wat ruimer en vooral wat schooner mogen zijn vooral de douch was klein en muffig.Het gebied rondom vagli soto is heel erg mooi.
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Alpi in Vagli di Sotto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Alpi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Alpi scoort een 5.6 uit 10 op basis van 5 reviews.