Appartement Villaggio La Rosa dei Venti ****

Vada
Appartement Villaggio La Rosa dei Venti
Villaggio La Rosa dei Venti
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villaggio La Rosa dei Venti bij:

20 reviews over Appartement Villaggio La Rosa dei Venti in het Nederlands

Top verblijf!

Stef, 25-8-2017

Ideale ligging bij de Toscaanse kust. Leuk kleinschalig park, met leuke huisjes, vriendelijk personeel( deden echt moeite voor je), leuke en lieve animatie en een leuke bar waar je gezellig een drankje kunt doen en een hapje kunt eten. Zelf hadden wij een 6 pers huisje met een gezelschap van 3 mensen en een hond, goede ruimtes met airco. Schoonmaak kan wel beter, wel fijn de handdoeken en linnenservice.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk Relaxen op Mooi Park

Hanna, 23-7-2017

Wij verbleven in een 6 pers appartement met 2 slaapkamers en een bedbank in kamer. 2 kleine badkamers met douche. Beneden is slpkm met tweepersoonbed, slaapt prima. Boven 2x 1 pers bed, ruime kamers.

Keuken met grote koelkast en vriezer, combimagnetron maar geen afwasmachine neem theedoeken mee want die krijg je niet.

Servies en bestek ok maar niet genoeg glazen maar 1 soort en ook geen schaar of broodmes aanwezig. Geen schaaltjes of bakjes.

Airco aanwezig. Wifi aanwezig alleen je moet continu inloggen.

Om de 5 dagen schone handdoeken en bedden worden opgemaakt maar meer ook niet dus geen afvalbakken legen of bezem over vloer.

Buiten leuk tuintje met plastic terrasmeubilair, stoelen en tafel en een lekker ligbed. Op een leuk terrasje met overkapping voor de schaduw.

Wij hadden appt D5 Tramontana links van park aan andere kant van zwembad en entertainment dus lekker rustig in avond. Er ligt idd een kermis naast het terrein waar je wat muziek van hoort maar kermis stelt niet veel voor, groot terrein met maar weinig attracties, misschien komt dat omdat t nog vroeg in seizoen is?

Park is verzorgd, groen en mooie bloemen.

Zwembad mooi en schoon, helaas geen WC's erbij en het terras bij zwembad wordt niet schoongemaakt.

Vlakbij zwembad een barretje met koffie, speelgoed en in ochtend kan je daar brood halen, 's avonds kan je daar lekker eten.

Heel de dag is er een Italiaans animatie team aanwezig die overdag sport toernooitjes organiseren en fitness in zwembad, soms iets te luide muziek dan. 'S avonds leuk vermaak voor de kids met dansen en muziek.

In de buurt diverse stranden aanwezig waar je heen kan lopen, is wel zeker 10-13 min lopen.

In Mazzante dorpje is een klein supermarktje, zit beetje verstopt bij de Pharmacia in de buurt met brood en beleg. Dit is ook op loopafstand ongeveer 10 min. Diverse restaurantjes verspreid in dorpje en mooi strand restaurant bij Conchiglia met lekker eten. In avond is t levendiger door marktkraampjes en kids speelpark met attracties. Maar Vada is net iets groter met meer supermarkten en winkels en lekkere restaurantjes. Dat is 5 min rijden.

In Cecina zit een grote Coop met alles wat je nodig hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastisch, goede accomodatie

Bert, 12-7-2017

Het is een kleinschalig complex, daarom niet te druk, het personeel is heel vriendelijk, om de 4 a 5 dagen schone handdoeken en lakens, vlakbij strand, fietsverhuur niet duur zijn niet de allerbeste fietsen maar er is op te rijden.

Badmeesters doen hun best om er iets leuks van te maken, is ook wel wat animatie vooral voor kinderen.

Klein winkeltje aanwezig zou alleen wat verse broodjes kunnen verkopen

Gaan volgend jaar zeker weer terug, nog lang niet alles gezien van het mooie Toscane, autoverhuur van vliegveld, ideaal.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Conny, 19-10-2015

Prachtig vakantiepark met mooie huizen! Ligging ook mooi! Je bent dicht bij het strand! De zee is ook heerlijk om te zwemmen. Op het park is een mooi zwembad! (Wel badmuts meenemen). Het is ons prima bevallen! Wij waren er eind augustus begin september. De huizen zijn goed ingericht.
Gereisd met partner in september 2015

schoon vakantiepark

mevrouw Frissen, 5-8-2014

Mooi vakantiepark met zeer viendelijk personeel.

Ondanks dat het een klein park is, wordt er veel gedaan aan amimatie. Huisjes waren prima verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi vakantiepark

Corina, 30-7-2013

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Vada, Villaggio La Rosa die Venti.

Wij waren met 4 personen en hadden een 6-persoons huisje met verdieping met 2e badkamer, 2 slaapkamers en balkon. Van de dichtbij gelegen kermis hadden wij wel enigszins last, maar als je de ramen sluit hoor je niets meer.

Wat ons wel tegenviel was de Wifi voor € 15,00 per week. Helaas bleek dit een kabeltje te zijn voor de laptop. Alleen bij het zwembad, de bbq en de receptie Wifi, maar vaak geen bereik.

Aan de overkant van het parkje is een kleine Spar, handig om 's morgens lekkere verse broodjes te halen. Verderop een grote Eurospar die een stuk voordeliger is.

De turquoise blauwe zee en het witte fijne zandstrand op ca. 5km is super mooi. (door het plaatsje Vada rijden)

Pisa & Lucca zijn de moeite waard voor een bezoekje, afstand vanaf het parkje ca. 50km.

Wij hebben een superleuke en gezellige vakantie gehad, veel leuke mensen ontmoet en prachtig weer gehad. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prima appartement.

Van den Eynde Patrick, 26-8-2012

Vriendelijk onthaal, kind- en hond vriendelijk, rustig gelegen, de huisjes zijn rijkelijk voorzien van alle confort, één minpuntje geen vaatwasser en magnetron. proper zwembad en een vriendelijk animatie team.

Wel even geschrokken van de cash te betalen 200,00 Euro waarborg, maar die krijg je nadien natuurlijk wel terug!

Gereisd met partner in augustus 2012

Top vakantie gehad!

N. de Vries, 15-8-2012

Huisje op de begane grond met 2 slaapkamers was ruim genoeg voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Heel italiaans, was nog 1 ander nederlands gezin. Daardoor juist helemaal vakantiegevoel en meegegaan in het italiaans enthousiasme van het animatieteam, deden het echt leuk! Ok wij schrokken ook even van de servicekosten die er nog bij kwamen, maar hebben wel alle 5 een hele leuke vakantie gehad. Kinderen konden lekker hun gang gaan op dit kleine park. hebben nog gekeken of we een week konden bijboeken, maar was helaas helemaal vol. Omgeving top met strand en mooie Toscaanse steden op goede afstand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijke accomodatie!!

Wiltink, 30-7-2012

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op deze mooie plek.

Ons 1-kamerappartement was gelegen op de begane grond en had een fijn terras + tuintje. Het appartement was netjes en efficiënt ingericht. De slaapkamer was d.m.v. een schuifdeur afgesloten van het woongedeelte.

Het personeel (beheerder, receptie, animatie) was zeer hartelijk en behulpzaam.

Het complex heeft prima faciliteiten en is netjes aangelegd. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast hoewel de kermis inderdaad op korte afstand is gelegen. Wel hoorden we het verkeer van de doorgaande weg die gelegen is voor het park.. Van geluidsoverlast is echter geen sprake. Misschien ligt dit ook aan de ligging van het appartement.

Op 5 min. lopen is een kleine Spar en bevindt zich een pijnbomenbos waarachter een breed zandstrand ligt.

Kortom: heerlijke vakantie gehad op een rustige, relaxte locatie. Een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijke accomodatie!

Fam. Wiltink, 30-7-2012

Heerlijke vakantie gehad in een 1-kamerappartement. Het appartement was ruim, nieuw, schoon en efficiënt ingedeeld. De slaapkamer was d.m.v. een schuifdeur afgesloten. We hadden een appartement op de begane grond met een fijn terras + tuin.

Personeel (beheerder, receptie, animatie) zeer hartelijk en behulpzaam! Er werd goed Engels gesproken. 4 Euro p.p.p.d. dien je ter plaatse te betalen, zoals vermeld op de site van je reisorganisatie.

Vakantiepark is netjes aangelegd en wordt goed onderhouden. Prima faciliteiten.

Afstand t.o.v. strand/winkeltje ideaal: 5 min. lopen. Voor wat meer vertier kun je naar Cecina Mare, zo'n 5 km. verderop. Goede uitvalsbasis t.o.v. Pisa/Lucca/Siena/Florence.

Kortom: aanrader voor een rustige, relaxte vakantie in Toscane.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio La Rosa dei Venti in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio La Rosa dei Venti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villaggio La Rosa dei Venti scoort een 8.39 uit 10 op basis van 20 reviews.