Beoordelingen Camping Molino a Fuoco***

Molino a Fuoco***
69 beoordelingen
Beoordelingen Camping Molino a Fuoco***
Via Cavalleggeri 32, 57018, Vada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Molino a Fuoco scoort een 7,9 uit 10, op basis van 69 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Molino a Fuoco*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 29 vakantiefoto's van Camping Molino a Fuoco*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Molino a Fuoco*** met andere accommodaties in Vada.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 volgende

66 beoordelingen over Molino a Fuoco***

69 beoordelingen
7,6
8,2
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Nooit meer!!"vertalen
ingrid_pirlo
5,0
5,0
3,0

19-8-2013 Wij kwamen aan op de camping( hadden om een rustige plek gevraagd bij onze reservering en met schaduw, dit was geen probleem)..maar werden midden tussen de gezinnen met kinderen gezet en de plaats was zo klein dat we alleen de caravan er neer konden zetten maar geen luifel of voortent. De BBQ plaatsen waren ontzettend smerig en er lag overal vuilnis, het strand is zwart zand/kiezel en superklein. Het sanitair was smerig en het stonk. Wij zijn naar een kwartier in de auto gesprongen om een andere camping te zoeken!! Wij snappen niet hoe deze camping een 8 kan scoren!!!

met partner, Aug. 2013
"Mooie camping"vertalen
fred vermeulen
6,0
8,0

8-9-2013 in augustus hebben we hier ruim anderhalve week gestaan. Het sanitair drie keer per dag gereinigd(waarom mensen zeggen dat het smerig is: geen idee). Gratis warm douchen Vriendelijke vrouw bij receptie Autovrije camping Niet alle plaatsen zijn royaal gelegen. Wij hadden een standplaats van 6,5 bij 9 meter. Voor ons was dat ruim voldoende. Supermarkt levert genoeg vers brood. Bij voorkeur bestellen, anders krijg je brood wat overblijft en dat is meestal zoutvrij. Het restaurant levert uitstekende maaltijden. OOK take away is aanwezig De ligging ten opzichte van de mooie plekjes van Toscane is ietwat ongunstig. Een half uurtje rijden en je geniet van mooie uitzichten. Het zwembad biedt voldoende afkoeling Het strand is vrij smal, maar ook hier geld: voor een afkoelingsperiode is het zeewater een aangename verwelkoming. En tja, ga de camping niet de schuld geven dat er muggen zijn. Goed insmeren helpt echt. Al bij al:aanrader voor een leuke vakantie, wij gaan er nog een keer heen !!

met partner, Aug. 2013
"Slecht Management en waardeloze voorzieningen"vertalen
Jos Swarte
2,0
4,0

14-9-2013 De hoge ANWB waardering van deze camping (8.2) trek ik ernstig in twijfel, want:
- Lange wachtrijen bij de douches, die als gevolg daarvan niet altijd even proper zijn;
- Op tijden dat praktisch iedereen gebruik maakt van douches/toiletten wordt schoon gemaakt;
- Hutje bij mutje kampeerplekken, bot boven op elkaar;
- Anno 2013 is 4 Ampère zwaar onvoldoende;
- Waterkranen ver van de kampeerplek; een aantal niet functionerend;
- Restaurant is prijzig, het vlees niet door te snijden, laat staan te eten;
- Campinggasten betalen iedere keer fiks voor een bezoekje aan het zwembad?

Op grond van bovenstaande punten zou mijn beoordeling niet hoger uitkomen dan een 6 min. Een bosbrand in de directe omgeving en de reactie van het management doet die waardering echter tot ver onder de 5 dalen. Waarom? Omdat de veiligheid van de campinggasten in het geding is en kennelijk geen prioriteit heeft!

met jonge kinderen, 2013
"Fijne tijd"vertalen
Chantal
7,0

27-7-2013 Deze camping doet zijn best om het de mensen naar de zin te maken. Leuk en prettig voor gezinnen met kleine kinderen. Personeel goed, maar zakelijk.
Zwembad uit de kunst, vooral ook voor kinderen die nog niet kunnen zwemmen. Genoeg restaurants in de omgeving, voor een mooi achterland moet je een stukje rijden. Kortom een aanrader.

"Prima camping"vertalen
Ad Schipperen

26-7-2013 Pluspunten:
- zeer fijn en ruim zwembad (dit jaar gratis) met heerlijke watertemperatuur en verkoelend windje. (luxe ligstoelen wel huren)
- vriendelijk personeel
- voldoende voorzieningen (ook veel restaurants op loopafstand)
- voldoende schaduw met grote afwisseling aan boomsoorten
- sanitair in orde
- camping is qua grootte net mooi

Minpunten:
- directe achterland vlak en niet zo interessant (na 15 min. autorijden wordt het wel mooi)
- vrij veel muggen op de camping (spuitbussen noodzakelijk)
- nogal lawaaierig 's avonds door disco's e.d. uit de buurt

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping"vertalen
John
10,0
6,0

14-8-2013 Molino a Fuoco is een camping waar wij het heel leuk gehad hebben. De camping is mooi gelegen, vrijwel direct aan het strand (5 min lopen). Je bent snel op doorgaande (snel)wegen om zo de mooie omgeving te verkennen.
Plekken zijn vrij krap, grotere caravans moeten dwars op de plek. Prettig dat er geen auto's op de campingplaats mogen staan, waardoor er bijna geen auto's over de camping rijden. Auto's staan op parkeerplaats aan de rand van de camping.
Zwembad is niet spectaculair maar wel erg praktisch met kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen. Kinderbadje is erg groot en leuk voor kinderen om in te spelen.
Restaurant is echt top! Nog nooit zo lekker gegeten op een campingrestaurant. Bar is ook leuk, maar gaat vrij vroeg dicht (23:00u).
Winkeltje is prima, brood niet altijd gezout waardoor de smaak erg flauw was. Personeel is heel aardig.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping met vele mogelijkheden"vertalen
ronald
8,0

13-8-2013 Deze prachtige camping aan zee heeft eigenlijk alles wat een camping nodig heeft. Vriendelijk personeel, een prachtig zwembad met vele ligbedden en een super restaurant. Bovendien is het slechts 5 min. lopen naar zee. Enige minpuntje vonden wij het ontbreken aan animatie voor jeugd tussen de 10-16 jaar.

"Heerlijke camping!"vertalen
Dineke
8,0

4-8-2013 Molino a Fuoco is een mooie en goed onderhouden camping. Mooie schaduwrijke plaatsen. Rustig zandstrand op geringe loopafstand. Zeer vriendelijk personeel. De bekende toeristische plaatsen zijn goed te bereiken met de auto. Wij hebben het heerlijk gehad. Na 19 jaar Frankrijk heeft Italië nu toch ook ons hart gestolen. Wij komen zeker terug op deze camping.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Supercamping"vertalen
Daphne
8,0

5-8-2013 Supercamping, ademend echt de sfeer van Italie uit. Wij zaten er de tweede en derde week van juli. De eerste week zaten we echt tussen allerlei nationaliteiten,de tweede week werd het wat meer Nederlands, maar nog steeds erg leuk.
Het sanitair werd drie keer per dag schoongehouden, echt perfect. Kwam ook door onze medekampeerders...de tweede week was het iets minder doordat niet iedereen zijn of haar rotzooi opruimde.
De camping heeft een eigen restaurant en dat is werkelijk een toprestaurant. We waren verbaasd dat zoiets op een camping bestond.
De campingwinkel heeft een ruim assortiment, ook lekkere verse dingen (fruit, groente, beleg, broodjes)
Het zwembad (houden wij normaal niet van) was heerlijk. Er waren gratis (!!!!) stoelen, maar ook plaatsen (met parasol) waar je voor 5 euro de hele dag kan liggen (je betaald dan voor twee stoelen en een parasol). Verder een ligweide, ook super onder de bomen.
Strand op loopafstand!!!
Wij vonden het een geweldige vakantieplek.

"Een echte camping"vertalen
Bakker
8,0

26-7-2013 We hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping. Grote plaatsen en een goede oplossing om de auto's op de parkeerplaats te zetten. Veilig voor kinderen en lekker rustig. Even door het bos naar het strand. Strand soms smal maar als je even goed kijkt kun je een mooi plekje uitzoeken. Restaurant is fantastisch. Betaalbaar, heerlijk en bediening is vriendelijk en heel netjes. Sanitair is prima en bij de receptie wordt je met alles vriendelijk geholpen. Spreken allemaal goed hun talen. Zwembad is gratis. Plaatsjes in de buurt niet spectaculair maar Seina ,Luca, Volterre en Florence van hieruit goed te doen .Caming heeft weinig animatie. Voor ons geen probleem

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?