Beoordelingen Camping Molino a Fuoco***

Molino a Fuoco***
83 beoordelingen
Beoordelingen Camping Molino a Fuoco***
Via Cavalleggeri 32, 57018, Vada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Molino a Fuoco scoort een 8,2 uit 10, op basis van 83 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Molino a Fuoco*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 29 vakantiefoto's van Camping Molino a Fuoco*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Molino a Fuoco*** met andere accommodaties in Vada.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

74 beoordelingen over Molino a Fuoco***

83 beoordelingen
7,8
8,3
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, accommodatie stond mooi centraal."vertalen
familie Hoop
7,0

25-07-2014 Muziekentertainment achter de tenten was wel storend, erg luid. Als ik er met jongere kinderen was geweest had ik t erg storend gevonden. Verder zeer tevreden!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping voor een redelijke prijs"vertalen
familie Land
8,0

25-07-2014 Meer dan uitstekende camping, zeker voor kwalificatie van drie sterren. Animatie voor heel veel verbetering vatbaar

met oudere kinderen, Juni 2014
"Klein maar fijn. dicht bij strand"vertalen
familie Wit
6,0
8,0

15-07-2014 Mooie kleine camping, zee strand naast de deur. Goed restaurant camping winkel ook goed maar zoals alle duur. Vers brood elke dag en ook heelijk bruinbrood(wit kan zoutloos zijn maar dat is toscaans) en het staat er duidelijk.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Molino a Fuoco*** bij:

met jonge kinderen, Juni 2014
"Absolute Topper"vertalen
Dietz
9,0

22-06-2014 Absolute Topper, voor een ieder! Rust indien gewenst, vertier voor de kinderen, prima zwembad, mooi strand binnen drie minuten lopen. Meer dan goed restaurant.

met partner, Juni 2014
"Zeer goede mooie camping"vertalen
familie den Bouter
9,0

08-07-2014 alles top incl het prachtige nwe zwembad met de mooie stoelen goede ingangstrap van het bad

met partner, Juni 2014
"Super camping direct aan het strand!"vertalen
Julia91
9,0

03-07-2014 We zijn afgelopen juni op deze camping geweest voor 2,5 week. We hadden niks geboekt, maar er was genoeg plek vrij toen we aankwamen.
De plek die we hadden uitgekozen was ruim en schaduwrijk.
Mooie aangelegde camping met een heerlijk restaurant!
Strand is ongeveer 5 a 10 min lopen. Sanitair wordt goed schoongehouden.
Nieuw aangelegd zwembad en een kleine fitness in de buitenlucht.
Wij stonden hier in het laagseizoen voor 16€ per nacht (via acsi) en dat is voor deze mooie camping erg weinig!
Eind juni stond deze camping al aardig vol dus is het in het hoogseizoen erg druk met rijen bij de douches etc.
Deze camping is een aanrader voor het laagseizoen!

met partner, Mei 2014
"Bijzonder vriendelijk personeel"vertalen
familie Klein
8,0

15-06-2014 Fijne camping op fijne locatie. Prachtige plaatsjes iets landinwaarts. Voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Rustige camping, aangekleed,verzorgd."vertalen
familie Pul
9,0

12-06-2014 Is wel een camping voor als je van rust houd, je moet echt de omgeving in. Camping is zeer netjes en schoon. Oog voor detail. Alles keurig aangelegd en verzorgd.

met partner, 2013
5,0
4,0
4,0
3,0

19-08-2013 Wij kwamen aan op de camping( hadden om een rustige plek gevraagd bij onze reservering en met schaduw, dit was geen probleem)..maar werden midden tussen de gezinnen met kinderen gezet en de plaats was zo klein dat we alleen de caravan er neer konden zetten maar geen luifel of voortent. De BBQ plaatsen waren ontzettend smerig en er lag overal vuilnis, het strand is zwart zand/kiezel en superklein. Het sanitair was smerig en het stonk. Wij zijn naar een kwartier in de auto gesprongen om een andere camping te zoeken!! Wij snappen niet hoe deze camping een 8 kan scoren!!!

met partner, Aug. 2013
"Mooie camping"vertalen
fred vermeulen
6,0
8,0

08-09-2013 in augustus hebben we hier ruim anderhalve week gestaan. Het sanitair drie keer per dag gereinigd(waarom mensen zeggen dat het smerig is: geen idee). Gratis warm douchen Vriendelijke vrouw bij receptie Autovrije camping Niet alle plaatsen zijn royaal gelegen. Wij hadden een standplaats van 6,5 bij 9 meter. Voor ons was dat ruim voldoende. Supermarkt levert genoeg vers brood. Bij voorkeur bestellen, anders krijg je brood wat overblijft en dat is meestal zoutvrij. Het restaurant levert uitstekende maaltijden. OOK take away is aanwezig De ligging ten opzichte van de mooie plekjes van Toscane is ietwat ongunstig. Een half uurtje rijden en je geniet van mooie uitzichten. Het zwembad biedt voldoende afkoeling Het strand is vrij smal, maar ook hier geld: voor een afkoelingsperiode is het zeewater een aangename verwelkoming. En tja, ga de camping niet de schuld geven dat er muggen zijn. Goed insmeren helpt echt. Al bij al:aanrader voor een leuke vakantie, wij gaan er nog een keer heen !!

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?