Beoordelingen Camping Molino a Fuoco***

Molino a Fuoco***
96 beoordelingen
Beoordelingen Camping Molino a Fuoco***
Via Cavalleggeri 32, 57018, Vada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Molino a Fuoco scoort een 8,0 uit 10, op basis van 96 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Molino a Fuoco*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 32 vakantiefoto's van Camping Molino a Fuoco*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Molino a Fuoco*** met andere accommodaties in Vada.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,9
8,2
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, jul 2014
"Fijne mooie camping!"vertalen
D. Korsten
7,0

02-09-2014 Een fijne camping. Omdat de campingauto vrij is kun je echt tot rust komen. De camping is klein, maar dat is helemaal niet erg. Wij hadden gekozen voor een grote plek en deze zijn dan ook groot. Onze tent van 3,5 bij 7,5 kon makkelijk staan en dan konden we nog ruim voor de tent zitten en ruim naast de tent. De camping ligt aan het strand, je loopt hier naar toe door een dennenbos. De camping heeft een prima zwembad en het eten in het restaurant is hartstikke lekker. Het nadeel is dat je ruim 1 uur á 1,5 uur moet tijden voordat je bij de leuke/mooie plaatsjes bent. Wij hebben dit wel gedaan en hebben Volterra, Pisa, Florance, Siena, Luca San Gimignano en de Marmergroeven gezien. Stuk voor stuk een aanrader!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Een heerlijke vakantie!"vertalen
familie Bult
8,0

13-08-2014 De tenten zijn van hoge kwaliteit. Door de verhoogde opstelling kan er geen water in je tent lopen. De luifel is lekker groot en geeft een lekkere schaduw plek waar je tot in de late uurtjes kunt zitten.

met partner, Aug. 2014
"Prima accommodatie"vertalen
familie Pol
7,0

13-08-2014 kleine, nette camping. Alles perfect in orde. Aanrader. Zeker voor gezinnen met kinderen. Goede ligging voor uitstapjes naar Livorno, Pisa, Lucca, Siena en Florence.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Molino a Fuoco*** bij:

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zie voorgaande opmerkingen"vertalen
familie Berrevoets
7,0

24-08-2014 Zie voorgaande opmerkingen. Prima ligging , vlak bij het strand en goed restaurant op de camping.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"De Woody tent is fantastish"vertalen
familie Ginkel
8,0

31-08-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad en de Woody tent is enorm bevallen. Enig min punt vond ik de kinderdisco pal achter de woody tent(en dan ook echt er pal achter, er zat alleen een heg tussen) op de camping. Dit kunnen ze beter bij het zwembad doen, veel leukere locatie en minder herrie.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"S avonds veel herrie"vertalen
jac19
8,0

22-08-2014 Camping is op zich prima. Op onze plek was er s avonds veel herrie, veroorzaakt door het drukke verkeer van de weg op 60 mtr van onze plek, muziek van de dancing aan de weg, jeugd die s avonds bij het zwembad rondhing. Wij zijn eerder weggegaan om deze redenen.
Sanitair is prima, restaurant gaat, winkeltje is top. Strand is erg dichtbij. Directe omgeving niet bijzonder.

Aug. 2014
"Super camping"vertalen
Tegelaers
9,0

17-08-2014 Van 2 tot 11 aug 2014 op deze camping geweest. Gezellige camping. Veel sfeer en supervriendelijk personeel. Klein stukje lopen vanaf de camping naar het strand (ong 3 minuten). Heerlijke croissants bij de bar naast het restaurant. Restaurant is trouwens erg goed. De camping is autovrij zonder dat je daar last van hebt met bijv. boodschappen. Je kunt nl een karretje nemen om je spullen op te laden en naar je plek te rijden. Doordat de camping autovrij is, is hij erg rustig en kindvriendelijk. Sanitair is schoon, maar een beetje verouderd. Hele camping is trouwens super schoon. Weinig animatie 's avonds hetgeen wij fijn vonden.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Groeiende camping v. gezinnen met kleine kinderen"vertalen
familie Beumer
5,0

19-08-2014 het is duidelijk zichtbaar dat de camping de afgelopen jaren en de komende jaren zich verder ontwikkelt van vaste kleine staanplaatsen voor Italianen naar nette professionele camping. Net zwembad en goed restaurant. Sanitair, speeltuin en winkel krijgen hopelijk nog aandacht.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping, slechte plek van tent"vertalen
familie Gaag
3,0
8,0

19-08-2014 tenten liggen pal naast de kinderdisco, die minimaal van 9 tot 9.45 is. Ook liggen de tenten naast een grote speeltuin. s avonds is hier dus veel herrie.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, accommodatie stond mooi centraal."vertalen
familie Hoop
7,0

25-07-2014 Muziekentertainment achter de tenten was wel storend, erg luid. Als ik er met jongere kinderen was geweest had ik t erg storend gevonden. Verder zeer tevreden!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?