Camping Molino a Fuoco (Glamping) ***

Vada
Camping Molino a Fuoco (Glamping)
Molino a Fuoco (Glamping)
7,8

116 reviews over Camping Molino a Fuoco (Glamping) in het Nederlands

Fijne camping met een heerlijk restaurant

Sanderijn, 31-8-2017

Het is een fijne camping met zeer ruime plekken (in ieder de grote plekken bij het boeken!). Bijna alle plekken hebben wel ergens schaduw van bomen of van schaduwdoeken. Het ligt aan zee, klein stukje door het bos en het is een smaller stukje strand waar op een bepaald stuk veel aangespoeld zeewier, maar een stukje verderop is het aanzienlijk breder (en schoner). Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. En het restaurant is ronduit heerlijk! Prima zwembad (waar je ook heerlijk kunt lunchen) met voldoende ligbedden, zowel gratis als betalend maar voor een ieder voldoende plek en schaduw. De kinderen vermaakten zich hier prima. In de omgeving liggen veel mooie plekken die een bezoek waard zijn. Het sanitair is op zich prima maar, zeker aan het einde van de dag, minder schoon mede door de ligging vlakbij het strand waardoor er aan het einde van de dag veel zand in de douche ligt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voldoet niet aan onze wensen

WV68, 19-8-2017

Toilet/douche is niet schoon, geen wc papier en zeep op het toilet. Plaatsen zijn klein voor grote caravans. Er is niets te doen op de camping. Het strand is klein en in de periode dat wij er waren, was het niet schoon (er lag rottend zeegras wat er door een bedrijf was neergelegd). De camping is echt veel te duur in verhouding tot de kwaliteit die geleverd wordt. Minimaal tarief is voor 2 personen € 60,00 per nacht.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne camping, gezellige Italiaanse sfeer

Wendy, 14-8-2017

De Camping ligt mooi, klein stuk lopen door pijnbomenbos. Het strand was door de harde wind begin deze week erg smal, vandaar dat wij hebben gekozen voor de witte stranden aan de andere kant van Vada op 10 min rijden, erg mooi! Ook hier net als op de camping veel Italiaanse gezinnen, erg gezellig!

Het enige minpunt vind ik het sanitair, verouderd maar vooral niet erg schoon, jammer.

Het restaurant op de camping is top!!! Ook de pizza's zijn erg lekker uit de traditionele houtoven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Molino a Fuoco (Glamping) bij:

Ideaal om een week te verblijven

Ben, 2-7-2017

Leuke camping gelegen aan zee. Grote plaatsen zijn echt groot. Caravan en eventueel voortent met luiffel en extra tentje kunnen hier makkelijk op staan. Indien gewenst voldoende schaduw van bomen.

Het strand is via 2 doorgangen prima te bereiken. Ongeveer 200 meter door het bos ( 5 min) en je staat op een smal strand wat wel kilometers lang is. Wij vonden het hier prima. Heel ver de zee in lopen.

Zwembad van de camping is ook top. Prima om na zee ook hier nog even te zwemmen.

Verwacht geen megacamping, maar het is hier goed vertoeven als je de steden Pisa, Lucca en eventueel de Cinque Terre wilt bezoeken.

Cinque Terre met auto naar la Spezia gereden. Bij station in P garage geparkeerd. Rit van 1,5 uur. Hierna de trein genomen met dagpas Cinque Terre.

Conclusie.

Voor de eerste maal naar Italie en dit is goed bevallen.

Camping is prima om te verblijven. Zeker voor een week.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie complete camping.

HJM, 9-6-2017

Jammer dat het sanitair slecht schoongemaakt wordt. Erg kleine plaatsen dicht op elkaar. 4 Amp. Stroom ook niet veel. Leuk voor een weekje.
Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader!

S. Kursten, 6-3-2017

We hebben erg genoten van deze camping. Heerlijke broodjes, lekkere koffie, ook bij het barretje bij het zwembad, strand en zee op loopafstand en een fijn zwembad met ligbedden. Heerlijk eten in het camping restaurant! lekker ijs ook uiteraard. Auto's staan op de parkeerplaats dus ook veilig voor jonge kinderen en geen last van uitlaatgassen. Dichtbij leuke plaatsjes als bijv. Bolgheri, Volterra, San Gimignano, Lucca en Pisa. Siena wel 2 uur rijden, maar zeker ook de moeite waard. Net als Florence natuurlijk, da's 1,5 uur rijden. Er is een voetbalveldje, tafeltennistafels, etc. Er werd ook veel gejogd en gefietst, m.n. langs de kustlijn. Enige kleine ergernis die wij hadden was dat we aan onze kant van de camping (zuidkant) tot ca. 00.30/01.00 uur geluiden hoorden van een kermis of disco. Niet heel hard, maar wel hard genoeg om je te errgeren. Vooral omdat dit eigenlijk de enige onvolkomenheid was.... O ja, er was niet veel animatie, maar daar zijn wij ook nooit zo'n fan van dus voor ons geen probleem.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk genieten!

Roelof & Jeannet, 14-11-2016

De camping heeft kleine en grote staplaatsen en sommige zijn enigszins lastig te bereiken. Maar dit is ook het enige wat wij minder vinden aan deze camping. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair wordt prima schoon gehouden. Een heerlijk zwembad en vlakbij het strand. De auto's mogen niet op de camping komen. Het restaurant is geweldig!! En grotere supermarkten zijn op rij afstand.

We komen hier absoluut terug. Bovendien ligt het gunstig voor vele bezienswaardigheden in Toscane.

Gereisd met partner in juni 2016

Redelijke camping voor veel geld

Ries, 20-9-2016

Goed op de camping: Zwembad is goed met voldoende ligbedden. Plaatsen redelijk ruim. Personeel is vriendelijk en spreekt redelijk engels

Nadelen van deze camping: Auto niet op de plaats. Er is niets waar je even naartoe kan lopen maar je hebt altijd een fiets of auto nodig. Veel geluidsoverlast van nabij gelegen campings. Honden mogen wel op het strand maar niet zwemmen. Sanitair redelijk maar 's avonds is het net alsof je in de zandbak staat te douchen. De lichten van de toiletten gaan op een bewegingsmelder die na 10 seconden uitgaat en je in het donker op het toilet zit te zwaaien in de hoop dat het licht weer aanspringt. Restaurant is matig. Er wordt zo veel zout gebruikt dat het niet lekker meer is. De pasta was niet gaar en de porties veel te klein voor een normale eter.

De prijs van de camping is veel te hoog ten opzichte van de kwaliteit en het hoogseizoen loopt erg lang door.

Gereisd met partner in september 2016

Volgend jaar terug!

Gwen, 4-9-2016

Heerlijke camping met jonge kinderen (6 en 2). Mooi overzichtelijk zwembad, 2 leuke speeltuintjes en de zee is hier ondiep. We hebben hier heel veel plezier gehad. Leuke enthousiaste organisatie van de kinderdisco. Ik heb zo gelachen met onze kleinste die door de Italianen 'geadopteerd' werd en braaf mee ging doen met dansen en meezingen op Italiaanse muziek. Ik heb 1 stel horen klagen over geluidsoverlast van de kinderdisco (tot ca 22:30) en de bevoorrading van de winkel (rond 8 uur). Wij hebben dit niet als storend ervaren, maar het geluid is er inderdaad wel. Daarnaast heerlijk restaurant op de camping en Toscane is gewoon heel mooi. Wij hebben direct weer geboekt voor volgend jaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie!

DiMe, 25-8-2016

Al twee keer op deze camping geweest, bevalt ons uitstekend. Dichtbij het strand, redelijk schoon sanitair, plekken ruim genoeg, voldoende schaduw (als er geen schaduw is, hangen er netten), heerlijke pizza`s, vriendelijk ontvangst en aardig personeel. Het enige nadeel is dat je `s avonds/`s nachts wat geluidsoverlast hebt van een aantal campings/disco's in de buurt. Je hebt veel mogelijkheden qua uitstapjes: witte stranden, Volterra, San Gimignano, Siena, Lucca, Pisa, Florence. Vooral de route naar Volterra en San Gimignano is erg mooi.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Molino a Fuoco (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco (Glamping) in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molino a Fuoco (Glamping) scoort een 7.82 uit 10 op basis van 138 reviews.