Camping Campo dei Fiori **

7,6

32 reviews over Camping Campo dei Fiori in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Sandra, 21-8-2017

Wij hebben op de camping gestaan met onze zoon van 8 jaar en onze dochter van 11 jaar. Het zwembad is prachtig. Ligbedden met Parasol verschillende dieptes.

De kampeerplekken zijn ruim en wij hadden een plaats dicht bij het zwembad wat ideaal was. Er is een mooi ruim toiletgebouw met alle faciliteiten.

Bepaalde tijden is de slagboom maar open waardoor de camping bijna auto vrij is. Buiten de camping is genoeg parkeermogelijkheid mocht je op andere tijden weg willen dan dat de slagboom open is.

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen. Het is zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping met mooi zwembad!

Leuke camping met mooi zwembad!, 21-8-2017

Redelijk grootte camping ongeveer 10minuten lopen vanaf het strand.

Aardig personeel, spreken ook goed engels.

De camping heeft redelijk grootte (schaduw) staanplaatsen.

Je kan er ook een huisje of lodgetent huren.

Er zijn ook verschillende vaste staanplaatsen voor italianen.

Er is een mooi nieuw zwembad, je hoeft er geen badmutsen en strakke zwembroek aan en mag met luchtspullen in het zwembad.

Voorop de camping is een mooi nieuw sanitairgebouw, verder naar achteren 2 oude gebouwen, werd allemaal netjes schoon gehouden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping met wat minpuntjes

Stam Fam., 17-8-2017

Camping is ruim opgezet en voor Italiaanse begrippen, grote plekken. Vooraf om een rustige, schaduwplek gevraagd en dat kregen we, alleen het 'rustige' valt te bezien.

Wij stonden helemaal rechts op de camping en dan heb je geluidsoverlast van de camping ernaast (muziek, microfoon gebruik) van de grote Duitse groepen jeugd op een terrein ernaast en van een kermis, ongeveer 2 km verder. De camping zelf is echt rustig en stil en aan deze overlast kunnen de eigenaren niets doen, maar het was 's avonds wel erg overheersend.

De eigenaren willen je overal bij helpen, erg vriendelijk en goed Engels sprekend. Wij stonden veelal tussen de Italianen, die ook luidruchtig kunnen zijn, tv continue aan en grote TL lampen op en rond hun plek. Maar vriendelijke mensen, die er een vaste seizoen plek hebben en daardoor 'anders' hun vakantie beleven. Rond het zwembad en de receptie stond je meer tussen de Nlers en andere kampeerders, die alleen hun zomervakantie daar vieren.

Het sanitair is verschillend qua gebouw, prima douches (zelf regelbaar) alleen idd geen mogelijkheid om kleren afgeschermd neer te leggen. Sanitair is verder schoon en voor buitenlandse begrippen prima. Zwembad is ruim opgezet, heerlijk water en er mogen geen bedjes bezet worden gehouden tijdens lunch, badmeester hield hier ook echt zicht op. Heerlijk restaurant, lekkere koffie in de bar en een prima winkeltje. Op goede afstand van mooie stranden en plaatsen en voor de kinderen veel vertier. Hele goede (gratis) wifi bij de bar, waardoor je gewoon een livestream kon bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke camping in toscane

Ron Kampschreur, 9-8-2017

Leuk zwembad, helaas is de vlonder rond het bad door een prutser aangelegd. Sanitair vrij nieuw en netjes. Helaas wst weinig haakjes en ook hier niet door cakman aangelegd. Personeel erg vriendeijk (engelstalig 👍)
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

super camping, sterk in ontwikkeling.

xanne marx-vervlossen, 31-7-2017

Een geweldige camping, waar ik al 20 jaar met veel plezier kom. Heel leuk voor kleine kinderen met een mooi zwembad, elke avond mini disco en lieve animatie. Restaurant is heerlijk met prima prijzen. De bungalow is een echte aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

te onthouden en op te volgen

martine, 9-8-2016

de huidige eigenaar doet hard zijn best om de volledige camping te renoveren ; zwembad is nu schitterend, heerlijk - badmeesters behoorlijk streng maar terecht. nieuwe sanitaire complex prima in orde en luxueus. schaduwrijke plekken, groot en vrij te kiezen.

minpuntjes : weinig waterpunten om voorraadbidon te vullen, meer kapstokjes en legplankjes in douches zou wenselijk zijn. de minpuntjes werden door baas genoteerd.

dit wordt een camping die, indien eigenaar verder investeert, kan groeien tot een drie sterren. dus niet al te veel reclame maken want die drukker en dat willen we niet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dramatisch

Wilco, 31-8-2015

Dit is echt een vreselijke camping!!

Het sanitair is ronduit smerig. Geen brillen op de toiletten.

Wordt alleen afgespoten met een tuinslang.

Geen warm water om af te wassen. Douches zijn alleen geschikt om met een badjas te douchen ivm geen haken etc.

Op deze camping vind je de bekende kleine Italiaanse plekken. Wij konden onze luifel niet eens opzetten die bij onze 4 persoonstent hoort.

Op de camping zitten veel lawaaierige Italianen die er een vaste plek hebben.

Er zijn vreselijk veel muggen op deze camping.

Bij een gering regenbuitje veranderd de camping in een moeras.

De camping ligt niet direct aan de kust waardoor je of ver moet lopen of alsnog met de auto moet.

Wij zijn na 1 nacht gevlucht

Gereisd met partner in augustus 2015

Grote matige camping

Ashley en Bastiaan, 24-8-2015

Het is een grote camping. Ten eerste: het sanitair is ontzettend goor. Je hebt het gevoel dat je boven een toilet staat te douchen qua stank en het is absoluut niet schoon.

Het vernieuwde zwembad is wel heel mooi en een pluspunt. Ook het personeel is vriendelijk en ze spreken goed Engels.

Als je een échte heerlijke Italiaanse pizza wil eten zit je hier goed. Wij hebben op deze camping de lekkerste pizza gegeten.

De afstanden in Toscane zijn groot. Toch hebben wij alles wel bezocht (Lucca, Florence, Grotta del Vento, San Gimignano) en de tolwegen vermeden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie Camping!!!

Dayla Groen in't Woud, 20-8-2014

We zijn net terug van Campo dei Fiori in Vada. Bij de aakomst konden we kiezen uit vier groete plekken in de schaduw en werden we vriendelijk geholpen door de receptionist die goed engels spreekt. Gezellige camping, veel sfeer en supervriendelijk personeel. Moiee, nieuwe en groete zwembad. Sanitair is schoon en in de restaurant kan je lekker eten!! We zijn hier 2 weken geweest en komen volgend jaar zeker weer terug!!
    Gereisd met partner in juli 2014

Leuke camping!

jeannette26, 17-8-2014

Het nieuwe zwembad is erg mooi!

Grote schaduwrijke plekken, vrije keus bij aankomst.

Camping gaat volgens eigenaar nog verder opgeknapt worden, wat mn sanitair en restaurant zou betreffen.

Nette prijzen voor de plek itt andere campings in de buurt

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Campo dei Fiori bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo dei Fiori in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo dei Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campo dei Fiori scoort een 7.57 uit 10 op basis van 38 reviews.