Camping Baia del Marinaio ***

7,6

173 reviews over Camping Baia del Marinaio in het Nederlands

Leuke camping

Jasmin, 15-9-2017

Mooie camping en mooi zwembad. Vlakbij het strand en op nog geen 5 minuten rijden van het bekende witte strand. Echt een aanrader.

Wij waren net na het hoogseizoen op de camping waardoor er veel Italianen waren. Zij zijn erg luidruchtig tot middernacht. Op zich niet erg maar je moet er wel rekening mee houden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super mooie vakantie gehad, vlakbij het strand!

Wimmenhove, 27-8-2017

We hadden een tent via touroperator, zeer fijne en mooie tenten. De tenten staan bij elkaar in een gezellig straatje met (daardoor) veelal Nederlanders/Duitsers. We zijn door het echtpaar (Gerrit en Marjo) goed geholpen en voorzien van de nodige informatie. De inrichting van de tent is goed! De bedden/matrassen lagen prima. Ze zijn voorzien van een plastic beschermhoes. De grote koelkast met vriezer en ventilator zijn erg prettig met het warme weer. Voor de tent stond een partytent, waardoor je heerlijk in de schaduw kon zitten. Op de camping stonden ook veel bomen.

De camping is gericht op Italianen, maar dat vonden wij niet erg! Wat wij prettig vonden is dat de camping vlakbij het zandstrand ligt. ca 5-10 minuten lopen door het bos en soort van duinen. De zee vonden wij heerlijk. De eerste 100-200 meter was de zee nog erg ondiep (tot ca 1.20 cm)

Het sanitair wordt goed onderhouden, maar is wel wat verouderd. Park wordt verder erg netjes onderhouden door het technische team. Animatie is gericht op Italiaanse tijden, dat betekend dat er tot 00.30 nog muziek te horen is. Wij zaten gelukkig wat verder van de animatie af. Als je dichterbij zit, is de muziek erg hard. Het zwembad is leuk, gelukkig geen badmutsen. Een van de restaurants (naast de supermarkt) vonden wij niet lekker, pizza waren slap en de pasta's waren koud. Dat is geen aanrader. En wat erg meespeelde is dat wij fantastisch mooi weer hebben gehad. Elke dag 30 graden en een windje ter verkoeling. Wij hebben een zeer fijne, geslaagde vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie Italiaanse camping.

Eelko, 13-8-2017

Net terug van 2 weken Baia del Marinaio. Geweldige camping en heerlijk genoten. Sanitair goed onderhouden, alleen lieten enkele gezinnen ( lees Nederlandse ) hun kleine kinderen alleen naar het sanitair gaan en tja, die maakten er een vieze boel van. Animatie perfect, wel in het Italiaans maar das logisch, je zit tenslotte in Italië toch. Zwembad prachtig, vriendelijk personeel, een geweldig strand. Kortom een aanrader! !. Ook de huurtent van touroperator was perfect en een aanrader. Door Gerrit en Marjo van touroperator werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Lieve mensen die ons vele tips konden geven over uitstapjes in de omgeving. Dagje Florence en Pisa een prima aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top camping!

Ilona, 10-8-2017

Fijne camping voor families met jonge kinderen. Leuk zwembad (wel druk in de namiddag), mooie stranden in de buurt, prachtige steden dicht in de buurt. Sanitair is prima. Enige minpuntje, animatieteam is gericht op de Italianen, maar dat was eigenlijk ook wel prima. Tip: als je een plek kan kiezen, niet te dicht bij zwembad/bar ivm muziek in de avond.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer. Volledig vergane glorie.

Van Heuvelen, 1-8-2017

Los van een redelijk zwembad is er geen enkele reden om deze camping ooit nog weer te bezoeken. Vriendelijkheid is ver te zoeken en meedenken is al helemaal veel gevraagd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie gehad.......maar Aparte camping!

El, 31-7-2017

Net terug van 2 weken Baia del Marinaio.

fijne vakantie gehad. Maar de camping was op een aantal punten een beetje raar.

De camping heeft bv hele goede sportfaciliteiten (veelal verlicht), maar waar waren de sportende /voetballende tieners?

En waarom waren er zo ontzettend veel lege plekken?

Enkele + en min punten:

+ heerlijk strand

+ zwembad werd zeer goed schoon gehouden en water was altijd "fris" van temperatuur

+ geen handdoeken leggen bij het zwembad (geopend van 9.00-19.00 uur)

+ winkel heeft een breed assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding

+ onze sta caravan (Living) was perfect. Zeer schoon, erg ruim, genoeg kastruimte, rol horren en verduistering.

- muggen

- slechte animatie (alleen Italiaans en in het Engels slecht verstaanbaar)

- alles wat de camping niet in eigen beheer heeft (2 restaurants, Bar, animatie) was slecht geregeld.

Restaurant en bar ongezellig en zeker niet uitnodigend om 's-avonds gezellig te eten of een drankje te doen.

- geen ballen/luchtbed toegestaan bij het zwembad

- veel Italianen (ca 60%)

- licht bij voetbalveld werd niet gebruikt. Dus om 21.30 te donker om nog te voetballen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

heerlijke vakantie gehad

M., 25-2-2017

We hebben genoten op deze camping.

Hadden een tent gehuurd bij touroperator. Was allemaal perfect!!!

Superleuk voor kinderen!

Kinderdisco begint om 21:15... Dat was best aan de late kant voor ons zoontje.

Mooie witte stranden op Nog geen 10 minuten rijden.

Heerlijk zwembad en genoeg te doen voor de jeugd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuk voor een keer

Erna, 29-9-2016

Wij hadden vooraf een grote plek gereserveerd. Erg fijn achteraf! Bij de meeste plekken sta je anders bijna op straat. Rustig omdat er geen auto's rijden. Zwembad 1x geweest. Troebel water en sfeerloos. De zee is een betere keus. Kleine wandeling en goed te doen.

Sanitair redelijk. Winkel waar van alles te koop is. Restaurant prima. Pizzeria bij naast gelegen hotel lekker maar qua prijs stuk duurder. Erg vriendelijke medewerkers bij receptie. Koelkast kun je evt huren in de buurt, wordt netjes gebracht. Bij camping kun je informeren waar.

Witte stranden een paar km verderop een aanrader! Veel mooie plaatsen op redelijke afstand. In Vada zelf genoeg horeca gelegenheden. De markt in Cecina op dinsdag is super! Zeer zeker een bezoek waard is San Gimignano.

Genoeg te beleven in de omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zeer matig

John francoys, 10-9-2016

Camping is niet meer van deze tijd. Sanitair allesbehalve!!! Strand trekt op geen zak. Zelfs tot gat in de nacht zeer veel luide muziek. Denk niet dat we hier terugkomen. Betere campings in de buurt.
Gereisd met partner in augustus 2016

rumoerige camping met grote en kleine plaatsen.

Caroline, 1-9-2016

In hoogseizoen drukke levendige camping. Receptie vriendelijk. Animatie (Italiaans) leuk voor kinderen tot 10 jaar. Avond kinderanimatie pas om 12,15 afgelopen . Sanitair oud,lekkende kranen, sta toiletten , niet allemaal maar niet meer van deze tijd. Douche prima. Veel Italianen , maar ook veel Nederlanders. Wij hadden een zeer ruime plaats . Onze kids van 12 en 14 hebben zich goed vermaakt met leeftijdgenoten. Zwembad, voetbalveld en wifi punt was voldoende voor hen. Omgeving camping niet bijzonder, je moet ff rijden om mooie stadjes te zien. Florance moet je geweest zijn, Pisa, Volterra, Sienna, . De kuststrook langs Livorna is heel mooi met rotsen en blauwe zee. Wij hebben een leuke vakantie gehad maar 1 keer is genoeg.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Baia del Marinaio bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Baia del Marinaio scoort een 7.58 uit 10 op basis van 205 reviews.