Beoordelingen Camping Baia del Marinaio***

Baia del Marinaio***
157 beoordelingen
Beoordelingen Camping Baia del Marinaio***
Via dei Cavalleggeri 177, 57016, Vada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Baia del Marinaio scoort een 7,4 uit 10, op basis van 157 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Baia del Marinaio*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Camping Baia del Marinaio*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Baia del Marinaio*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Baia del Marinaio*** met andere accommodaties in Vada.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

130 beoordelingen over Baia del Marinaio***

157 beoordelingen
7,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Erg verouderd deden wel veel voor de kleine kinder"vertalen
familie Hooijdonk
9,0

24-08-2014 Deze camping had duidelijk een opknapbeurt nodig, alles was erg verouderd en de lampen van het voetbalveld deden ze niet aan. Ook was de tennisbaan er maar wel van asfalt vol met gaten.

"Leuke kleine camping. Lekker overzichtelijk"vertalen
familie Beucken
6,0

31-08-2014 Tenten lagen helaas langs druk bewandeld weggetje.
Animatie alleen in het Italiaans. Erg jammer voor alle Nederlanders.
Restaurant op de camping slecht. Buiten de camping betere eettentjes.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping met zeer mooie tenten"vertalen
familie Dankers
6,0

29-08-2014 Mooi weer, tenten super, soms laat in de nacht last van harde muziek, sanitair was redelijk.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Baia del Marinaio*** bij:

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Gezellige camping maar gedateerd"vertalen
familie brocks
6,0

24-08-2014 Sanitair verouderd maar wel schoon, zwembad 1.30 diep dus niet leuk voor oudere kinderen, mooi voetbalveld echter 's-avonds 1 lamp aan en na 22.00 geen verlichting meer. Camping ziet er vergaan uit, wordt niet bijgehouden, animatie tot 24.00-01.00 in het Italiaans. Wel dichtbij mooi strand 10min. lopen. Leuke vakantie gehad maar 1x is genoeg.

met jonge kinderen, 2014
"Kleine gezellige camping"vertalen
familie Buis
3,0
6,0

03-08-2014 Restaurants op de camping stellen niet veel voor en de animatie alleen Italiaans

"Gemoedelijke Italiaanse camping"vertalen
familie Kuypers
6,0

24-08-2014 Wij vonden het een hele vriendelijke camping. Het was niet massaal en de afstanden naar alle faciliteiten op de camping waren dichtbij.
De tenten stonden erg goed en de gastheer en-vrouw waren erg vriendelijk.
Minpunt was het strand, dat toch wel wat smal is. Aan de andere kant was liep de zee heel langzaam af, dus dat is lekker voor de kids. Daarnaast is het dorpje Vada net te ver lopen en stelt dit niet zo veel voor.
De witte stranden waar Vada om bekend staat liggen aan de andere kant van het dorp. Hier moet je met de auto naar toe en je moet hier betaald parkeren. Dit is jammer, want het is een prachtig strand.

"Italianen en fietsen"vertalen
familie Delhez
7,0

28-08-2014 Langs onze tent 1 reden fietsers hard en gevaarlijk (staand achterop e.d.). Volgens ons kwamen de meesten van het terrein achter de camping (Italianen). Ze gaven ook het gevoel dat je je spullen niet buiten moest laten staan (diefstal). Is gelukkig trouwens niet gebeurd bij ons!

"Prima camping"vertalen
Mariska Rood
8,0

21-08-2014 Wij hebben twee heerlijke weken gehad! De camping winkel heeft een uitgebreid assortiment. In het restaurant naast de camping kan je prima eten. Wij hadden de fietsen mee en dan is het erg leuk om richting Vada en Cecina te fietsen waar je ook heerlijk kan eten. Er werd genoeg georganiseerd voor de kinderen alleen jammer dat er alleen maar Italiaans werd gesproken. De auto kan je buiten de poort parkeren en dat was erg lekker voor onze jongste want die kon heerlijk spelen en fietsen op de camping.

"Aardige camping"vertalen
Familie de Vries
8,0

27-07-2014 Wij hebben met onze vouwwagen (5,5 x 7 m) 16 nachten op deze camping gestaan. We kregen eerst een plek helemaal rechts op de camping toegewezen (V4). Een zeer ruime plaats, vlakbij toiletgebouw & zwembad.

Helaas bleek de animatie bij het zwembad 's middags érg luidruchtig en ging dit elke avond van 21.30 tot 01.00 nog door bij het Animatie gedeelte van de camping. En dan wel zó hard dat je er niet doorheen kon slapen.
Wij hebben daarom de volgende ochtend ons beklag gedaan bij de receptie en gelukkig een andere (veel kleinere) plek gekregen helemaal línks op de camping (B6). Hier zaten we dichtbij het restaurant en de bar, maar daar was het meestal tegen 23.00 rustig.

Verder is de animatie op de camping érg op italianen gericht.
Bijna alles gaat in het italiaans, het is een 'ons-kent-ons' sfeer, waardoor je je als nederlander niet heel erg welkom voelt.

Zwembad is prima (níet voor baby's), sanitair oud (en niet op baby's of kleine kinderen gericht), winkel goed. Camping netjes.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Camping is omgeving waar veel te doen is"vertalen
Susan
9,0
8,0

13-08-2014 Net aangelegde camping. Sanitair erg verouderd, maar wel schoon. Alle voorzieningen zijn erg verouderd en zien er niet uitnodigend uit. Er is een voetbalveld met hek eromheen.. Hier zijn 's avonds alle kinderen, soms wel met 40 tegelijk, aan het voetballen. Zwembad is erg leuk. Speeltuintje ligt in een uithoek. Animatie bij zwembad. Helaas weer veel handdoekleggers, waardoor je bijna nooit aan het zwembad kan liggen. Strand is klein. 10 minuten naar links of rechts lopen en je hebt een mooier strand. Je kunt naar Vada lopen via het strand of fietspad (50 minuten). Supermarkt 10 minuten fietsen over fietspad. Cecina via fietspad of bos te bereiken in ongeveer een half uur. Cecina niet leuk. Cecina mare is wel erg leuk. 1,45 uur Florence en 1,5 uur San Gigigmano. 3 uur naar Rome. Pisa 1 uur met de trein. 5,25 kind en volwassene 10,50 euro retour.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?