Beoordelingen Camping Baia del Marinaio***

Baia del Marinaio***
140 beoordelingen
Beoordelingen Camping Baia del Marinaio***
Via dei Cavalleggeri 177, 57016, Vada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Baia del Marinaio scoort een 7,4 uit 10, op basis van 140 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Baia del Marinaio*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Camping Baia del Marinaio*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Baia del Marinaio*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Baia del Marinaio*** met andere accommodaties in Vada.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,8
7,1
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Leuk om één keer geweest te zijn."vertalen
familie Rademakers
3,0
8,0

13-07-2014 De tent (touroperator) was top. De begeleiding van touroperator was prettig. Compliment!
De camping: het sanitair is schoon en verzorgd. De locatie van de camping is OK. Afstand naar het strand is 5 minuten. Je rijdt snel naar Pisa, lucca, Volterra. De route naar Volterra is adembenemend mooi.Maar dan.De horeca op de camping is erg slecht.Voor een afhaalpizza kan het nog net.Lekker eten is geen optie; Lasagna's drijven in het vet, vis is niet gaar (koud), pasta's zijn kauwgom. Tegenover de camping en in Cecina de Mare liggen goede restaurants.Een ander minpunt is het kabaal. Het animatieteam was erg nadrukkelijk aanwezig. 's Middags harde muziek bij het zwembad en de aquagym werd versterkt via een geluidsinstallatie. Waardoor wij nu perfect tot 8 kunnen tellen in het Italiaans. Voor gezinnen met kinderen is dit waarschijnlijk wel erg leuk.
Al met al een fijne vakantie gehad met goed weer, een fijne tent, vriendelijke mensen, wel wat kabaal en even zoeken naar het echte Italië/Toscane.

"Gezellige, middelgrote camping"vertalen
familie Pegels
8,0

11-07-2014 Op loopafstand van zandstrand, 3 km van Vada, restaurants op camping en op loopafstand, goede uitvalsbasis om Toscane te verkennen.

"In juni geweest"vertalen
familie Flint
5,0
7,0

30-06-2014 beide pizzeria's geen hoog culinair nivo. italianen hebben ligstoelen bij zwembad badmeester vind dit prima. auto op onbewaakte parkeerplaats buiten de camping. tenten van touroperator perfect geregeld. sanitair netjes

met partner, Juni 2014
"Prettige camping zonder toeters of bellen."vertalen
familie Beekhuizen
7,0

30-06-2014 Geen super de luxe camping maar wel prima. Sanitair was niet altijd even schoon maar lag aan de gebruikers en niet aan het personeel.

met partner, Mei 2014
"Leuke camping, leuke omgeving, prima strand."vertalen
familie Schillings
7,0

22-06-2014 We waren aangenaam verrast dat bij de receptie van de camping Nederlands gesproken werd. De ontvangst door het touroperator team was hartelijk. De tent prima en de algemene indruk van de Camping ook. Het zandstrand was mooi en verzorgt en lag binnen een redelijke loopafstand van de Camping. De toegangsweg liep via een pijnbomenbos dat 's avonds vol vuurvliegen zat. In het weekeind was het met name door de toename van het aantal Italianen een stuk luidruchtiger en waren de toiletruimtes onverzorgder. Dit heeft bij ons echter niet geleid tot een vermindering van het vakantieplezier. Kortom wij waren uiterst tevreden.

"Parkeerprobleem"vertalen
familie Galjaard
7,0

28-06-2014 maak naar voren een slagboom met loge zo is je auto bewaakt waardeloos dat auto niet bij tent staat en onbewaakt is

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
reiziger
10,0
8,0

22-06-2014 Accomodatie was een bungalowtent van touroperator. Zowel tent als inventaris nieuw of zo goed als nieuw. Prijs/kwaliteitverhouding in het voorseizoen helemaal geweldig. Service van gastechtpaar Wim en Loes super. Prima camping ook, sanitair goed schoon, zwembad fijn. Het restaurant bij de winkel geen aanrader, maar het restaurant bij het zwembad zeker wel. Afstand tot bekende plaatsen als Volterra, Pisa en Lucca goed te doen, Siena en Florence een stukje verder weg. Ook langs de kust rijden is erg mooi, zowel naar het noorden als naar het zuiden. Plaatsje Vada stelt niet veel voor, Cecina (7 km) is een stuk groter, en heeft een leuke weekmarkt.

met partner, Sept. 2013
"Mooi ruimopgezet"vertalen
rene
9,0

12-11-2013 Mooi ruim opgezette camping, goed beschaduwde plekken. Wij waren er begin september en toen was het al heerlijk rustig op de camping.
Minpunt is echter dat de auto niet op de camping mag.

Ligt op 10 minuten lopen van het strand af.

met jonge kinderen, 2013
"Leuke camping"vertalen
Marieke
7,0

29-07-2013 Wij zijn net terug van 2 weken Baia del Marinaio. Hadden een stacaravan gehuurd (zonder airco, maar hij lag goed beschut). Het bed had helaas een diepe kuil, na de 1e nacht dit gemeld bij de receptie maar niets meer van gehoord. Leuk zwembad met lekkere ligbedjes, en een heerlijk strand met stoelen en parasol (inclusief bij een stacaravan). Vriendelijke mensen op de camping. Wat ik jammer vond aan de receptie is dat dit en soort loket is waar je niet naar binnen kan, daardoor weinig informatie (folders) over de omgeving die je zelf kan uitzoeken. Over het algemeen gebrekkig Engels bij de receptie, gelukkig troffen we ook een keer een Nederlands sprekende mevrouw die ons erg goed hielp. Animatie was prima, in onze 2e week kwamen er 2 Nederlandse dames bij die veel vertaalde voor de kids. Geweldig voetbalveld met verlichting! Wij hebben ons wel vermaakt.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
adri_welgraven
4,0
5,0

16-07-2013 De algemene indruk van deze camping is redelijk:
Als je kijkt naar de bungalow waar wij begin juli in hebben gezeten dan is deze goed (bungalow de luxe), al is de prijs voor de gehele camping accommodatie te hoog. Het zwembad heeft een glijbaan maar dat stelt helaas niet veel voor, stoelen zijn er begin juli al te weinig van dus dat zal wat worden komende tijd. De winkel verkoopt broodjes en wat grijp spullen.
Het strand is goed als je een huisje hebt want dan krijg je er stoelen en een parasol bij. Wifi is echt waardeloos, we hebben de eerste dagen helemaal geen wifi gehad en daarna soms op bepaalde punten op de camping wel??
onvoorstelbaar dat je dit bijna overal tegenkomt! het restaurant op de camping is ook zeer matig, meeste haalde pizza's af. Animatie is alleen in het Italiaans(er zou een NL' er komen) maar die hebben wij niet kunnen ontdekken. Soms zijn er spelletjes en lopen de buitenlandse kinderen weg omdat ze er niets van begrijpen. in het weekend heel veel Italianen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?