Beoordelingen Camping Baia del Marinaio***

Baia del Marinaio***
130 beoordelingen
Beoordelingen Camping Baia del Marinaio***
Via dei Cavalleggeri 177, 57016, Vada

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Baia del Marinaio scoort een 7,3 uit 10, op basis van 130 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio*** in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Baia del Marinaio*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Camping Baia del Marinaio*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Baia del Marinaio*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Baia del Marinaio*** met andere accommodaties in Vada.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

106 beoordelingen over Baia del Marinaio***

130 beoordelingen
7,7
7,8
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Mooi ruimopgezet"vertalen
rene
9,0

12-11-2013 Mooi ruim opgezette camping, goed beschaduwde plekken. Wij waren er begin september en toen was het al heerlijk rustig op de camping.
Minpunt is echter dat de auto niet op de camping mag.

Ligt op 10 minuten lopen van het strand af.

met jonge kinderen, 2013
"Leuke camping"vertalen
Marieke
7,0

29-7-2013 Wij zijn net terug van 2 weken Baia del Marinaio. Hadden een stacaravan gehuurd (zonder airco, maar hij lag goed beschut). Het bed had helaas een diepe kuil, na de 1e nacht dit gemeld bij de receptie maar niets meer van gehoord. Leuk zwembad met lekkere ligbedjes, en een heerlijk strand met stoelen en parasol (inclusief bij een stacaravan). Vriendelijke mensen op de camping. Wat ik jammer vond aan de receptie is dat dit en soort loket is waar je niet naar binnen kan, daardoor weinig informatie (folders) over de omgeving die je zelf kan uitzoeken. Over het algemeen gebrekkig Engels bij de receptie, gelukkig troffen we ook een keer een Nederlands sprekende mevrouw die ons erg goed hielp. Animatie was prima, in onze 2e week kwamen er 2 Nederlandse dames bij die veel vertaalde voor de kids. Geweldig voetbalveld met verlichting! Wij hebben ons wel vermaakt.

"Prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
adri_welgraven
4,0
5,0

16-7-2013 De algemene indruk van deze camping is redelijk:
Als je kijkt naar de bungalow waar wij begin juli in hebben gezeten dan is deze goed (bungalow de luxe), al is de prijs voor de gehele camping accommodatie te hoog. Het zwembad heeft een glijbaan maar dat stelt helaas niet veel voor, stoelen zijn er begin juli al te weinig van dus dat zal wat worden komende tijd. De winkel verkoopt broodjes en wat grijp spullen.
Het strand is goed als je een huisje hebt want dan krijg je er stoelen en een parasol bij. Wifi is echt waardeloos, we hebben de eerste dagen helemaal geen wifi gehad en daarna soms op bepaalde punten op de camping wel??
onvoorstelbaar dat je dit bijna overal tegenkomt! het restaurant op de camping is ook zeer matig, meeste haalde pizza's af. Animatie is alleen in het Italiaans(er zou een NL' er komen) maar die hebben wij niet kunnen ontdekken. Soms zijn er spelletjes en lopen de buitenlandse kinderen weg omdat ze er niets van begrijpen. in het weekend heel veel Italianen!

"Echt heel leuk !"vertalen
f_veltkamp
10,0
3,0

26-7-2013 Wij hebben hier begin juli met onze caravan gestaan. Onze kinderen (5 en 8) hebben een fantastische tijd gehad. De animatie vonden zij echt helemaal geweldig. Normaal hebben wij niet zoveel met animatie, maar ik moet eerlijk zeggen dat ze het heel leuk deden. Het team bestond uit een paar Italianen en 2 Nederlanders. Het zwembad was prima en ondanks de drukte was er eigenlijk altijd wel een bedje of een stoel (zeker als je voor 11 uur kwam). Ook de bediening op de camping was altijd erg behulpzaam. Het eten in het restaurant was heerlijk en niet duur. Alleen de toiletten krijgen van mij absoluut geen voldoende.
Na 10 minuutjes in de auto kwam je in het " ware" Toscane. Super mooie dorpjes en uitzichten. Kortom een topcamping.

"Wederom een fantastische vakantie"vertalen
martindo74
9,0

8-8-2013 Dit keer zijn we voor het 3e jaar op deze camping. Alle faciliteiten zijn hier aanwezig, vermaak voor de kinderen, de zee op loopafstand, gezellige marktjes in de nabij gelegen dorpjes en op rijafstand diverse culturele uitstapjes zoals Pisa, Lucca, Florence. Ook de witte stranden bij Vada is zeker een bezoek waard. Dit jaar is internet gratis, de verbinding is niet altijd even constant maar is ruim voldoende. De faciliteiten op de camping zijn goed, sanitair wordt dagelijks 3 keer schoongemaakt, er is bewaking op de camping, zwerfvuil wordt netjes opgeruimd. Deze 3e keer was zeker weer geslaagd en zeker geen achteruitgang t.o.v. de vorige 2 jaren dat we hier waren.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Verrassend leuke camping"vertalen
Fam. Jilissen
6,0

6-9-2013 Wij waren aangenaam verrast door de camping, gezien zijn drie sterren. Dat is hij ook zeker waard. Wij hadden een standaard bungalow gehuurd en zaten op een fantastische plek. Mooie, grote, afgescheiden plaatsen met een groot overdek terras. De standaard bungalows waar wij in zaten stonden veel mooier dan de luxere huisjes. Zeer goede en vriendelijke service aan de receptie. De tuinmannen waren elke dag volop bezig om de camping goed te onderhouden.
Het zwembad was meer dan groot genoeg. Inderdaad is er de muziek van het zwembad een groot deel van de dag en mensen die handdoeken op de bedjes leggen. Dit laatste is storend, maar het komt op bijna elke camping voor. Wij storen ons er niet meer aan, want dan hoef je naar geen enkele camping meer te gaan. Directe omgeving is matig, maar de mooie plekken liggen op goede rij-afstand (Pisa, Lucca, Volterra etc.) Een tip is om beneden langs de kust op te rijden. Wat zuidelijker wordt de kust wel wat mooier en mondainer.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Redelijk goede Italiaanse camping"vertalen
Fam. Bosman
6,0

2-8-2013 Wij (2 volwassenen en 2 jonge kinderen) hadden een stacaravan gehuurd. Dit was een nieuwe caravan (Superior), we waren de eerste bewoners. Deze had airco, wat wel prettig is, 2 slaapkamers en veranda (ca. 3x4m). Helaas geen koffiezetapparaat maar een vergiet met koffiekan. De auto mag alleen de camping op voor laden/lossen, daarna buiten de poort parkeren, dus lekker rustig! Het zwembad heeft een leuke glijbaan en een peuterglijbaantje. Doordeweeks waren er voldoende ligbedden en stoelen, in het weekend een Italiaanse invasie en te weinig. Sowieso veel Italianen en weinig Nederlanders. Animatie was enkel in het Italiaans, maar de kinderen vonden het leuk. Het afhaaleten was redelijk, om te zitten niet gezellig, geldt voor beide restaurants. De zee is dichtbij, even het bos door wandelen, vanwege de stacaravan 2 stoelen incl. Het water blijft de eerste 50m. ondiep. Wifi werkte niet goed. Volterra, Pisa en Lucca goed te bereizen vanaf hier. Vriendelijke en behulpzame receptie, soms NL.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Een zeer kindvriendelijke camping"vertalen
M. Vermerris
9,0

22-7-2013 Tussen een geweldig mooie begroeing van diverse plamten en bomen is deze camping zeer kindvriendelijk. Dit omdat er geen auto's constant in en uit de camping rijden. Je mag alleen met de auto naar je plaats bij aankomst en vertrek. De omgeving is echt Toscaans. Adembenemend. Aan één kant van de camping vind je een bazaar, bar, restaurant en een supermarkt, 4 grote wasmachine's en zelfs een droger. Het personeel is altijd behulpzaam. Dagelijks komt er een arts op de camping indien je die nodig mocht hebben. Aan de andere kant van de camping is een mooi zwembad met een waterglijbaan en een peuter/kleuterbad. Genoeg ligstoelen en bedjes echter hebben de gasten het handoek leggen eigen gemaakt. Half tien handdoek leggen en om 4 uur terug komen. Gewoon naar de badmeester gaan en hij verwijderd de handdoeken. de camping kan hier weinig tegen doen. Sanitair wordt tweemaal per dag schoon gemaakt. Eten in de restaurants is geweldig. Aanrader deze camping zeker met kinderen.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Modale camping"vertalen
edwin_boogaards
7,0

8-7-2013 We zijn in juni geweest. Camping ziet er verzorgd uit. We hadden een deluxe huisje, maar in NL zouden het als een standaard huisje zien. Als je met kleine kinderen bent, zijn deze huisjes niet heel geschikt. Warm/koud water deed het niet goed in de douche. Vrij lastig als je een kind/baby onder de douche wilt zetten. Kortom huisje viel een beetje tegen.
Camping is niet al te groot, maar lijkt wel te groot voor de faciliteiten die erbij horen. Bij ons was de camping voor ongeveer 50% gevuld, maar het zwembad zag er al afgeladen uit. Zwembad is wel prima, met een babybad en een half hoog bad voor de wat oudere kinderen
Het strand is vooral rijen ligstoelen en dus weinig plek om te kunnen spelen met kleine kinderen. Voor oudere kinderen is het prima omdat je bijna 40 meter in het water kunt lopen zonder je bovenbenen nat te maken. Winkeltje op de camping is voldoende en het restaurant serveert prima pizza's en andere maaltijden. Conclusie: Prima camping, maar wij komen niet meer terug.

met partner, Juni 2013
"Mooi gelegen en aangelegde camping"vertalen
Bert uit Oosterhout
7,0

7-7-2013 Eind juni / begin juli 2013 hebben wij 13 dagen op deze camping verbleven. Mooie ligging naar de zee (nog. 300 meter). Wij hadden een mooie grote kampeerplaats. Met het weekend komen er wel 50 tot 70 campers het terrein op rijden. Het eerste weekend zelfs tot 00.30 uur, wat het nodige lawaai opleverde. In deze periode ruim voldoende sanitair met altijd goed warm water. In ons pad waren uiteindelijk wel 7 tot 10 honden aanwezig met regelmatig behoorlijk wat geblaf. Bij onze komst lag het gratis internet er die dag net uit. Vaak werd toegezegd, dat het nel was verholpen, maar het duurde 12 dagen. Alle ritten in Toscane duren door de slingerende wegen best lang. Volterra, San Gimignano, Lucca en Pisa zijn goed aan te rijden.
Siena werd met 1 uur 3 kwartier wel wat ver. De Palio daar op 2 juli was weer een geweldige gebeurtenis. Geen last van insecten gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?