Vakantiehuis Gli Asini Felici ***

8,5

71 reviews over Vakantiehuis Gli Asini Felici in het Nederlands

Uitzicht, Gezelligheid en Privacy

C en D, 17-9-2017

Wij houden niet van grote massale campings, Daarom is deze camping top. Gezellig omdat het kleinschalig is, en privacy omdat je niet op elkaar bord kijkt!! Heerlijk!! Een aanrader!!
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige plek!

Maus, 11-9-2017

Heerlijke twee weken gehad. We hadden een ingerichte tent tussen de bomen. Uitzicht was formidabel, de rust verslavend. Prima locatie ook: dichtbij mooie riviertjes en 40 min van het strand. Gewoon een dikke aanrader!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rust & Privacy, back to basic in de natuur

Puur Alicia, 8-9-2017

Wij verbleven in de lodge, welke vrijwel geheel bestaat uit (gerecycled) hout, heerlijk rustiek.

Het deck is geweldig, schaduwrijk (daardoor koel)

en met een heerlijke hangmat !

De eco-wc is even wennen en wel jammer dat er geen douche ter plekke is (al was het maar zo'n "ophang>door-zon>warm waterzak") want naar het douchehuisje (& de rest vd faciliteiten) lopen is een aardige klim !

Er zijn veel verschillende bomen, planten en dieren.

Onze zoon vond alle (huis)dieren geweldig en heeft zich prima vermaakt met (Nederlands sprekende:) vriendjes in en rondom het zwembad.

Doesjka doet echt haar best om een "familie-band" te creëren, beginnend met een gezamenlijke maaltijd bij aankomst, wat erg fijn is na zo'n lange reis.

Dat er wat versnaperingen te verkrijgen zijn in de (gezamenlijke) keuken is ook erg prettig.

Kortom, wij hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

We hebben genoten.

Ineke Harkink, 31-8-2017

Prachtig uitzicht, gemoedelijke camping. Vrolijke eigenaresse die je veel over de omgeving en activiteiten kan vertellen. Samen koken en eten op de aankomstdag (zaterdag) om elkaar te leren kennen.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf op een fantastische locatie

Familie Bes-Heezen, 30-8-2017

Wij verbleven met onze kinderen van 5 en 7 in de 'lodge'. Dit is een leuk ingericht houten huisje met een groot terras en een prachtig uitzicht. Hangmat, ligstoelen en keuken/ koelkast. Het uitzicht was prachtig, de kinderen maakten meteen vriendjes met kinderen en ezels/ honden en in het zwembad kon je lekker afkoelen (was nogal heet in augustus..). Vanuit de lodge hebben we allemaal mooie plekken in de omgeving bezocht (o.a. Lucca, Pisa, Viareggio), dus de ligging is ook prima. Kortom: heerlijke tijd gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een bijzondere plek voor bijzondere mensen :)

Echt iets anders, superleuk en gezellig!, 21-8-2017

Wij zaten in het appartement met een fantastisch uitzicht. Binnen is het wat donker maar daardoor houdt je ook goed de zon/warmte buiten. Lekker ruim en leuke inrichting. De eerste avond had Doesjka allemaal lekker eten geregeld waarbij iedereen die wilde kon aanschuiven waardoor we een gezellige start hadden en de andere gasten leerde kennen. Het zwembad is niet heel groot maar vooral super gezellig alles mag en kan! De beestenbende is ook erg gezellig, de kinderen (11 en 13 jaar) hebben genoten. Mooie omgeving en geweldige gastvrouw. Het kleinschalige en soepele karakter spreekt ons vooral aan; Leuk adres wat we zeker gaan onthouden!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echt de moeite waard. Maar met een kleine caravan

Ger, 20-8-2017

De ongelofelijke gastvrijheid. En de behulpzame gasten. Er werd door vele geholpen om de caravan op zijn te kleine plaats te krijgen.

Bij nader inzien was ons kip 42 KG 6,50 mrt wel iets te groot er werd ontichelijk veel werk verzet om hem op zijn plaats te krijgen wat niet met de auto mogelijk was. Een 4x4 zou er geen problemen mee hebben maar ons advies kleinere caravan. Moest met een trekker weer van zijn plaats gehaald worden bij vertrek.

Hierdoor helaas wel schade aan dissel opgelopen die jammer genoeg vervangen moet worden.

Prachtige omgeving en leuk opgezeten mini camping met twee ezeltjes.

Erg leuk voor kinderen. Ook zwembad was lekker en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

schitterend !

familie jochems, 10-8-2017

wij verbleven eind juli 2017 op deze prachtige natuurcamping.Wat een uitzicht!

De loslopende dieren en het zwembad vielen bij onze kinderen zeer in de smaak. Uiterst behulpzame en zorgzame gastvrouw.

De verblijfplaats is centraal gelegen tussen lucca, firenze en pistoia. een prachtige uitvalsbasis om de streek te verkennen!

een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genieten

Van der Heijden, 5-8-2017

Wij verbleven in het appartement "Fontana" uitstekend en voorzien van alle gemakken. Lekker koel en uitstekende sanitaire voorziening. Wij verbleven er met 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 17 jaar). Het is een uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Toscane, de steden Lucca, Pisa, Viareggio en Florence zijn uitstekend te berijden. Florence per trein is helemaal ideaal en daar fietsen huren zoals dat ook in Lucca kan. Het verblijf in het appartement is compleet met gebruik van zwembad, welkomsdiner en de mogelijkheid om gezellig met andere gasten en gastvrouw naar een nabij gelegen pizzeria te gaan. Gezellige en leerzame avond.

Daarnaast doet de gastvrouw er alles aan om je op je gemak te voelen op haar terrein. Samen met andere gasten zelf een BBQ organiseren wordt volledig gesteund door de gastvrouw. TOP!

Voor ons een heerlijke vakantie in Italië ! En ja...er lopen dieren rond, Ezels, honden en katten.. wij vonden het prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige ligging

D. Witjes, 2-5-2017

Goede wandelschoenen meenemen! Rustige camping. Prima uitvalbasis voor een bezoek aan plaatsen als: Lucca, Pistoia, Pisa, Firenze, Montecatini, Sant Gimignano. Uitstekende treinverbindingen. Vóór aankomst op de camping is het handig om wat boodschappen te doen bij de supermarkt: Esselunga in Pescia.

Prima badgelegenheid alsmede gebruik van de keuken. Het verblijf in de caravan is top, voorzien van een prima tweepersoons bed.

De gastvrouw laat zich van een fijne, belangstellende kant zien. Het echtpaar Stephan en Michaela, werkzaam op de camping is een zeer hulpvaardig stel, waarbij je altijd terecht kan.

Prima camping voor alleenstaanden, stellen en ook gezinnen. Voor wie rust en schoonheid zoekt, is deze camping een absolute aanrader.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gli Asini Felici in Uzzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gli Asini Felici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gli Asini Felici scoort een 8.47 uit 10 op basis van 71 reviews.