8,1

19 tips over Camping Il Poggetto

kees1973, 5-1-2015
Met lijnbus naar Florence. Mooi, niet duur en mooie route. Niet naar kustplaats viareggio. Alleen maar Italianen en ze kijken je weg. Geen plekje voor uurtje zwemmen na lucca te hebben gezien. Fietsen huren bij lucca om zo op stadsmuur rondje te fietsen.
Jolanda Smid, 2-9-2014
Ga eerst goed luisteren op je plek, camping is verder prima.
Rob Buis, 2-8-2014
Voor Toscane is Capitool Reisgids absoluut de beste.

Jessy, 28-7-2014

In 45 minuten ben je per auto in het centrum van Florance, Pisa en Sienna zijn in anderhalf uur te bereiken.

Voor oudere kinderen en jongeren is er niets te beleven, niet op de camping, maar ook niet in de omringende dorpjes.

nacoelie, 22-12-2013
Er is een bushalte bij de camping. Daar stonden wij ook vrolijk te wachten toen we naar Florence wilden gaan. Toen de bus eraan kwam reed ie ons straal voorbij en stopte 300 meter verderop. Toen moesten we dus anderhalf uur wachten voordat de volgende bus kwam. Dus op de heenweg stopt de bus aan de overkant van de straat, iets verderop;-)
RonaldenIngrid, 9-11-2013
Bezoekje aan Florence, zeker doen.

Fred, 13-8-2013
De wandeling naar een kerkje is aan te bevelen!
Katrien Waekens, 6-8-2013

De Toscaanse hapjesschotel van het restaurant is een aanrader.

De bus naar Firenze (opletten dat je blijft zitten tot het eindstation, zodat je weet waar je terug moet opstappen).

fam Van Kempen, 28-1-2013
Met de bus die bijna voor de camping stopt ben je voor een paar euro zo in hartje Florence. Zelfs de reis met de bus is nog mooi. Voor uitstapjes naar andere mooie steden als Siena moet je verder rijden maar dat is prima te doen.
Maarten, 14-9-2012
Il Poggetto, super camping, met alle trekpleisters in de buurt. Denk aan Florence, Volterra, San Gimignano, Sienna, Lucca, Arezzo en ga zo maar door. Drie weken is echt te weinig om al dit moois te bezichtigen!