Aparthotel Regina del Mare Resort ****

6,7

17 reviews over Aparthotel Regina del Mare Resort in het Nederlands

Niet volgens verwachting

snoij012, 18-8-2015

Heel groot echt Italiaans resort. Veel Italiaanse animatie. Geen verse broodjes of winkeltje. Alles is ingericht op hotel. Wij hadden appartement maar buiten zitten kon alleen op de stoep. Er was geen tuinmeubilair. Daar hebben we om moeten vragen. De airco in het 6p app was heerlijk. Strand goed. Als je op zoek bent naar een hotel resort zit je goed maar als je wat meer richting bungalow of appartement wil is dit zeker niet aan te raden. Muziek alom overal aanwezig tot 00.30 uur. Schoon resort. Het ligt vlakbij industrie alsof je naar de haven van Rotterdam zit te kijken. Af en toe kwam er diesellucht voorbij. De omgeving is veel minder mooi dan wat zuidelijker in Toscane. Pisa, Lucca en Florence goed te bereiken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Drama. Nooit meer naar deze appartement

zekiye , 23-10-2014

Ik ben net terug van het appartement Regina del Mare resort en het was echt een drama ik weet niet waar ik moet beginnen over deze appartement.

Ik verbleef een week in deze appartement. Om te beginnen de kamer waarin wij zaten was heel stoffig, vies, smerig, de deken was niet te doen heel stoffig

De pannen en bestek waren heel smerig niet te doen. Het lekte onder het kraan. De enige pluspunt vond ik het douchegedeelte het was ruim voorzien van toilet , bad.

Ze waren niet echt behulpzaam de mensen die achter het receptie werken.

Ik had een kamer met zeezicht gevraagd en antwoord die kreeg was meteen No, terwijl het appartement leeg was er waren geen gasten.

Ik had ook gevraagd bij de receptie voor schoonmaak maar het antwoord die kreeg was dat wij geen schoonmaak kunnen krijgen omdat we zeven dagen verblijven en wanneer we weggaan wordt het schoongemaakt.

Gereisd anders in oktober 2014

Leuk appartementen complex

monique, 21-7-2014

Leuke accommodatie, schoon, netjes, veel activiteiten: dansen, aquarobics in de zee, yoga etc. Entertainment elke avond, helaas wel in het Italiaans, niet gericht op andere Europese bezoekers. Leuke ruime kamer, wel erg gehorig Niet veel informatie over de regio of supermarkten in de buurt te verkrijgen via de receptie, zelf uitgezocht. Was niet duidelijk dat er alleen bij volpensioen gepoetst werd, heb 2x een nieuwe wc rol gevraagd, werd niet aangevuld, uiteindelijk zelf maar gekocht. Restaurantje bij de zee heel leuk, live muziek. Ligt meteen aan zee, je loopt zo vanuit je kamer naar zee en hebt een vaste plek gedurende je verblijf. Niet te druk, geen gedoe met handdoeken 's morgens vroeg neerleggen voor een plekje bij het zwembad gelukkig, plek genoeg. Plaatsen zoals Viareggio, Lucca, Senna, Pisa, Florence goed te bereiken. Ligt wel aan drukke doorgaande weg, waar regelmatig file stond.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Een zeer mooi park

frank, 10-7-2014

Prima service, zeer klantgericht, mooi zwembad, schoon strand, prima bedjes, goed restaurant, keurig onderhouden verblijven
Gereisd met vrienden in juni 2014

Groot appartement direct aan zee

Marijn, 8-6-2014

Heel mooi complex met grote appartementen. Je moet wel een appartement met balkon boeken anders heb je geen mogelijkheid om buiten te zitten. Wij hadden appartement 23M en hadden een heel groot balkon met een speeltuintje voor de deur en daarna meteen het strand. Groot schoon strand met gratis parasol en 2 ligbedden. De hele dag Italiaanse animatie. Geluid van de show gaat wel door tot 23:30 uur. Appartement heel vies, dus zelf schoonmaken, heel weinig keukengerei. Is in het hoogseizoen denk ik wel heel gehorig. Badmuts verplicht in zwembad. Dorpje niet veel aan, maar alle leuke plaatsen zijn binnen een half uur te bereiken, dus prima ligging. Links van het resort industrie terrein, maar dat stoort niet. Rechts van het resort allemaal bagno's van andere resorts. Wel meteen naast het resort vrij strand met duinen waar enkele mannen aan het cruisen waren. Niet storend, wij moesten er wel om lachen. Al met al een prima resort, en een goede uitvalsbasis voor de cultuur in Toscane.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

mooi verzorgd resort

mevrouw vranken, 19-11-2013

Het resort is een aanrader. Het heeft mooie, ruime appartementen.Vriendelijke behulpzame mensen. Vanaf het resort is het met behulp van de auto goed te doen om mooie plaatsen te bezoeken. We gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in november 2013

Afgeleefde accomodatie

Didi, 17-4-2013

Wij gingen vorige zomervakantie hier naartoe. Maar we waren hier helemaal niet tevreden over! Ons klein appartementje was vies en vuil en liep vol met mieren! Na het melden aan de receptie hiervan hebben ze de dag nadien wel een insektenwerend middel gespoten, maar aan de viezigheid werd niet gedaan... vuile keuken, vieze beschimmelde douche en een ongelooflijk vies en vuil balkon die ze in de twee weken dat we er waren nooit, maar dan ook nooit hebben gepoetst, zelfs niet geborsteld! Alles was verouderd en afgeleefd! Aan het zwembad groeide het mos over en het gras tussen de tegels. Echt geen aanrader! Gelukkig waren er lekkere pizza's te krijgen en was er met de auto wel het een en het ander te bezoeken, zodat we er toch nog een leuke vakantie van konden maken!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Voor een paar nachten oke!

H&M, 26-9-2012

Mooi resort, mooi aangelegde tuin, mooi apartement met airco! Direct aan het strand gelegen met gratis gebruik van bedden. Helaas waren er hele grote kwallen in het water wat het zwemplezier niet bevorderde!

Het resort is gelegen op een soort industrieterrein, beetje vreemde locatie. Tijdens verblijf heb je hier geen last van maar het beeld van Toscane verdwijnt snel zodra de terminals in beeld komen!

Mooie uitvalsbasis voor Pisa/Lucca/Florence.

Restaurant is niet veel bijzonders, geen aanrader. Wel in de straat, vlak bij discobar, is een lekker tentje waar je voor weinig geld lekker kan eten.

Kindvriendelijke accommodatie, speeltuin aanwezig. In zwembad is wel badmuts? verplicht!

Gereisd met partner in september 2012

Wisselend

Bloemen, 11-9-2012

Het resort zag er netjes uit, en ook het appartement was netjes. Lekker met airco en screen

Ik vond de informatie bij aankomst erg matig. We kregen een onoverzichtelijke plattegrond. Ik had nog wel een mapje met het een an ander in het app, maar ook dat was niet het geval. Restaurantje aan het strand kan je heerlijk eten, en kunnen ze de Italiaanse kaart goed in het Engels vertalen. Het Restaurant op het resort zelf was een enorme aanfluiting. Een ontzettend witte grote lege zaal, geen muziekje, totaal geen uitstraling. De porties waren erg klein, (hoofdgerecht 2 gebakken eieren met 4 asperges!)geen salade als bijgerecht, geen desserts.

Hebben 1 keer last gehad van mieren. Nadat we dit gemeld hadden kwam de schoonmaakploeg direct, en heeft ook nog eens extra onze kamer schoongemaakt..Prima service!

We hadden gedacht dat we middenin Tirrenia zaten, maar dat was helaas niet het geval. Tirrenia is ong 2 km verderop. Als we ergens heen wilden moesten we met de bus die kant op.

Gereisd met partner in augustus 2012

Studio zonder balkon, type "red mijn vakantie"

gmnagtegaal, 9-7-2012

Via touroperator een studio geboekt, zonder balkon voor vier nachten.

De pluspunten:

Prachtig gelegen aan het strand met gratis parasol, ligbedden en zonnestoelen en gratis parkeren op eigen terrein, beveiligd met slagboom.

De minpunten:

Studio 160 had een lekkende airco, hierdoor moesten wij beneden slapen op slaapbank van slechte kwaliteit.

Dunne tussendeur in studio, waardoor geluidsoverlast van buren.

Achterstallig onderhoud en vies. Wij snappen niet dat touroperator deze studio's aanbiedt, wij hadden meer het gevoel in de gevangenis te zitten dan op een zonnig vakantie oord. De foto's op de site van touroperator geven geen goed beeld. Na klagen bij hotelmanagement hebben wij uiteindelijk een betere studio gekregen met terras, maar ook deze was vies met achterstallig onderhoud. De plaats Tirrenia is absoluut geen gezellige badplaats, maar vergane glorie.

Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Regina del Mare Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Regina del Mare Resort in Tirrenia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Regina del Mare Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Regina del Mare Resort scoort een 6.65 uit 10 op basis van 17 reviews.