4,9

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Medusa in het Nederlands

nooit weer

Fred Rijlaarsdam, 13-9-2013

Zijn in juni met een touroperator 10 dagen in dit hotel geweest met het zg all-in concept maar daar hebben ze bij medusa nog nooit van gehoord.

Met de manager valt niet te praten een eigenzinnige man

Wanneer je een biertje besteld wat ook onder het all-in valt krijg je een plastic bekertje met een beetje bier en de rest schuim.om over het eten maar niet te praten.wanneer je een klacht indiend bij peter lang hout en wordt alles gebagataliseerd,van het valt wel mee.nog nooit zo een slecht hotel meegemaakt. ze moeten eens in Turkije gaan kijken wat all-in inhoud.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Gezellig familie hotel

Elke , 12-6-2013

Ontbijt is ok. Wat ik denk is dat veel Nederlanders alles verwachten zoals het in Nederland is. Het brood is nu eenmaal anders in Italië. Zo ook de gewoonten van eten. Het is heel gewoon dat iedere dag de primo een pasta is. Hiervan kan je nog een extra portie krijgen. Daarna komt er inderdaad vlees of vis met wat groente. Het dessert was bij ons net als de rest in orde.

Sommige kamers zijn kleiner dan andere maar het ligt er aan of je meer wilt betalen voor meer ruimte. De eigenaren doen er alles aan het naar je zin te maken.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Dit nooit weer

Nieuweweme, 30-5-2013

Wij verbleven hier van 18 t/m 25 mei. Ontbijt

bestond uit 1 croissant en 1 hard broodje. Bij vraag of er meer brood kon komen kreeg je nog een stuk brood van 2 dagen oud. Beleg: superdunne smaakloze kaas en samengeperste ham. Ook was er wat zoet beleg. Het diner was bedroevend, iedere dag pasta, stukje vleees of vis en geen of goedkope blikgroente en klein, meestal (ijs) toetje. Bij klachten werd er door de hoteleigenaar gewoon net gedaan of hij je niet verstond of hoorde, alleen toen wij niet kwamen eten werd hij boos omdat we dat niet harden doorgegeven. Overige personeel wat aardiger. Ik zou er absoluut niet weer naar toe gaan. Omdat je toch buiten de deur moet eten wordt het toch nog een behoorlijk prijzige vakantie. Je kunt beter wat meer geld uitgeven voor een wat beter hotel. Glas wijn b.v. in de toscane van 16 euro is geen uitzondering. Oplichters daar.Vraag eerst de prijs.

Gereisd met vrienden in mei 2013

AHStuut, 19-7-2008

Hebben er in juni 2008 14 nachten vertoefd. Kleine kamer, slecht onderhoud (vloer zeer vervuild)slechte service, armetierig ontbijt ( een croissant van circa 5cm, steenharde broodjes met uitsluitend zoet beleg en een kop koffie). De manager verstond alleen italiaans en wenste niet opklachten in te gaan. Verder diverse ander klachten die werden gedeeld door alle nederlanders.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medusa in Tirrenia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medusa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Medusa scoort een 4.9 uit 10 op basis van 4 reviews.