Hotel Park Chianti ***

Hotel Park Chianti
Park Chianti
8,3

42 reviews over Hotel Park Chianti in het Nederlands

Fijn hotel om toscane te verkennen

Wim en Anita, 17-8-2017

Gunstig gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel die je ook voorzien van de nodige tips als je op pad gaat. zwembad was ook heel fijn en lekker rustig.

Als je van een rust houd zit je hier goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

super locatie

m.hendricksen, 16-9-2014

Wij hebben 11 nachten gelogeerd in dit hotel, ideaal gelegen aan de snelweg Florence-Sienna. In 20 minuten ben je midden in Florence. Ook andere steden zoals Pienza, en Lucca zijn goed en snel bereikbaar vanaf dit hotel.

De kamers met balkon worden dagelijks goed schoongemaakt en desgewenst van schone handdoeken voorzien. Wij vonden de verzorging van het ontbijt door de ontbijtdames erg plezierig. Desgevraagd werden er goede tips gegeven t.a.v. parkeren in de steden etc. Een vriendelijker begin van de dag konden wij ons niet wensen.

Gereisd met partner in september 2014

TOP hotel!!! Goede service en bediening.

Ilco , 3-11-2013

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Het hotel heeft drie sterren,maar wat ons betreft zou het vier sterren mogen hebben. Het hotel is erg modern en luxe ingericht, de service en de bediening zijn goed, de auto kun je achter een hoog en bewaakt hek stallen.

En een heerlijk zwembad bij het hotel voor verkoeling.

Mogelijk kan het voor mensen een nadeel zijn dat het hotel vlak langs een provinciale weg ligt, waardoor er wat geluid van voorbij rijdende auto's te horen is. Wij vonden het niet storend.

Gereisd met partner in juli 2013

Super: in één woord!

j_w_weijers, 10-9-2013

Voor het tweede jaar Park Hotel Chianti in Tavarnelle Val di Pesa bezocht. Dit keer twee weken lang. In één woord: super! Ontvangst, ontbijt, service, ligging, kamers, tuin, zwembad: het was opnieuw weer fantastisch.

Het 'What can I do for you?' is zonder uitzondering de persoonlijke attitude van het hele personeel. Op iedere vraag wordt goed antwoord gegeven. Niets was te veel.

Het hotel heeft zelf geen restaurant. Aan de hand van een door het hotel ter beschikking gestelde lijst kan echter in de korte nabijheid van het hotel een keus worden gemaakt van uitstekende lokale restaurants. Wel kan in het hotel worden gelunched.

Een aanrader voor wie nog niet eerder in Park Hotel Chianti is geweest. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2013

Eigenlijk verdienen zij een ster meer ! ! ! !

Paul, 8-8-2012

Het onthaal in Park Hotel Chianti was zeer hartelijk en we werden onmiddelijk naar onze mooie kamer gebracht. Ruim terras eraan en een nette badkamer. Na onze uitstappen in de Chianti-streek konden we ons verfrissen in het buitenzwembad. Het ontbijtbuffet is voorzien van verse producten en wordt met regelmaat aangevuld. Er is geen restaurant in het hotel, maar zij serveren graag een lichte lunch aan het zwembad, voor de gasten die 's middag in het hotel blijven. De benedenverdieping werd al volledig vernieuwd, zodat onthaal, bar en ontbijtruimte in een modern kleedje werden gestoken. Gratis WiFi in het hotel en belangrijk is ook dat men de wagen veilig kan parkeren op een afgesloten parking. In ieder geval.... ons zien ze daar zeker weer.
Gereisd met partner in juni 2012

Aanrader: prima locatie

j_w_weijers, 23-7-2012

Het hotel is prima gelegen als uitvalbasis naar zowel richting Florence als Siena. Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar beschikt desgevraagd over een lijst met goede restaurants in de directe omgeving: aanrader Ristorante Borgo Antico, Strada della Pieve 2, Tavarnelle Val di Pesa. Wel van te voren reserveren (kan via het hotel) want anders moet best lang worden gewacht. Prima keuken en wijnkaart daar.

Het hotel heeft een mooie tuin en een groot zwembad en goede ligstoelen. Het is daar goed toeven. Vanaf 16.00 uur is er bediening vanuit de bar voor een drankje.

Nadeel is, dat het hotel gelegen is aan een drukke verkeersweg (ss), waardoor 7x 24 uur verkeerslawaai wordt gehoord. Het slapen met de ramen open is daardoor bijna niet mogelijk. Gelukkig hebben de kamers een goed functionerende arco. Het lawaait stoort ook als je op je balkon of in de tuin zit.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en spreekt meerdere talen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Prachig hotel en ideale ligging

Menno & Wieke Vierstra, 6-7-2012

We hebben vijf nachten doorgebracht in dit mooie hotel met airco,wifi,balkon,minibar,..enz.Het ontbijt en het personeel zijn beide fantastisch!Vanuit dit hotel hebben we elke dag een toer gemaakt naar Siena,Sansepolcro,San Gimignano,..enz.

Eind van de middag even bijkomen in het zwembad om daarna ergens in de omgeving lekker te gaan dineren.We kregen bij de receptie een lijst met restauranten en men reserveerde voor ons,want mijn Italiaans is niet meer wat het geweest is en het was al nooit wat.

Daarna in andere hotels gezeten,maar als we het van te voren geweten hadden dan waren we hier veel langer gebleven.Dat het hotel niet ver van de snelweg af ligt vonden wij nu juist een pré.

Gereisd met partner in juni 2012

Heerlijk

heer Boesveldt, 26-6-2012

een goede uitvalsbasis voor het verkennen en om te genieten van de chiantistreek en de rest van Toscane
Gereisd met partner in januari 2012

Geweldig hotel

Hans en Trudy, 31-8-2011

Geweldig hotel vriendelijk personeel mooie kamer met alles erop en eraan.
Gereisd met partner in augustus 2011

Geweldig/Terrific!

Rena Jacobi en Rene vd Looveren, 20-7-2011

Hotel Chianti in Tavernelle Val di Pesa is zeer aan te bevelen, gastvrij, vriendelijk, behulzaam, SUPER ontbijt (iedere dag vers gebakken brood/gebak), schoon! Het hotel zit centraal gelegen zodat je alle wegen naar bekende plaatsen met gemak kunt rijden (bv Florence, Siena, Lucca, San Gimignano enz.).

We surely will return again in the furture.

Rena Jacobi & Rene vd Looveren

Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Chianti bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Chianti in Tavernelle Val di Pesa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Chianti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Chianti scoort een 8.28 uit 10 op basis van 44 reviews.