Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Mulino dell'Abate bij :

1 review over Vakantiehuis Mulino dell'Abate in het Nederlands

geweldig, zeker een aanrader!

liset, 6-9-2010

Deze agriturismo is geweldig!

Rustig, groen, mooi, schoon en relax! De eigenares Wanda is super vriendelijk en heeft altijd tips over goede restaurantjes en leuke bezienswaardigheden. Vraagt het en ze weet het ( een paar woordjes Italiaans worden op prijs gesteld)

Wij hebben bij aankomst brood en prosciuto gekregen en twee blikjes bier gezien wij nog boodschappen moesten doen. Leuk!

Wij hadden huis “FIENILE”, heel schoon en koel binnen met een zeker tot de details ingericht. Er is verder en zwembad en een beekje…het weer was overdag 28-30 graden en in de avond lekker koel. Wanda, grazie da per tutto!

Wij gaan zeker terug...

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mulino dell'Abate in Tavernelle Val di Pesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mulino dell'Abate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mulino dell'Abate scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.