Appartement Casa vacanze Il Campo ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Casa vacanze Il Campo**** bij :

1 review over Appartement Casa vacanze Il Campo in het Nederlands

Midden in Siena!

Anke, 9-1-2012

Casa Vacanze Il Campo was de ideale plek in Siena. Slechts een paar meter van Piazza Il Campo, en tegelijk in een lekker rustig straatje. Eenvoudig appartementje zonder keuken, maar alles wat we nodig hadden: slaapkamer, klein woonkamertje en een badkamer. We konden van hieruit alles in korte tijd lopend bereiken.

De service bij de receptie was heel vriendelijk. Deze accommodatie was goed voor ons gekozen door kennissen uit Siena.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa vacanze Il Campo in Siena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa vacanze Il Campo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa vacanze Il Campo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.