Appartement Le Casacce/Montale

Appartement Le Casacce/Montale
Le Casacce/Montale
8,7

3 reviews over Appartement Le Casacce/Montale in het Nederlands

Slecht gerunde luidruchtige zaak: over the top

Lilja Zakirova, 17-8-2008

Uitzicht en ligging schitterend. Echter aantal grote nadelen:

Zo staat er op de site zwembad, solarium, sauna, stoombad en massage. Van dit alles is alleen 1 zwembad aanwezig welke wel goed was. Maar overige staat in de planning voor de komende jaren.

Draadloos inet aanwezig maar bijna 15 euro per uur!

Prijzen in het restaurant absurd: pizza: 25 euro per persoon. Losse sorbet van een bolletje op een schoteltje 8 euro!

We hadden het meest luxe en grote appartement (boven en hadden van te voren 3x nadrukkelijk gevraagd of het er stil was. Wel er was dagelijks live piano muziek in het restaurant tot 23 uur en we konden alles horen. Naast ons appartment was het verblijf van het personeel wat een doorgang had naar ons appartement via een deur waardoor we ook alle gesprekken (tot na 01:00) konden volgen.

De bedden waren versleten, lampen en horren kapot bij aankomst. Sanitair oud. Vlooien op slaapkamer. Enrico negeerde alle kritiek. Iedere ochtend een balkende ezel om 05:00 onder raam

Gereisd familie in juli 2008

rony stokart, 14-10-2006

prachtige omgeving, groot zwembad, beste adres in Seggiano.

Auto noodzakelijk!!

Gereisd met partner in juli 2005

Jessica, 28-12-2003

Echt een aanrader voor rustzoekers! Grote appartementen boven op een berg, met uitzicht over de vallei.
    Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Casacce/Montale in Seggiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Casacce/Montale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Casacce/Montale scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.