7,6

201 reviews over Camping Vallicella in het Nederlands

Genoten!!!

Fam Hrs, 14-8-2017

We hebben genoten van de camping, zwembad en restaurant! We zaten in een blokhut die kraakte idd enorm. Maar verder, fijne bedden, schone lakens, kleine maar schone badkamer. Kleine keuken met basis spulletjes. Het restaurant was ook heerlijk. Mensen van de camping ook erg aardig en vrolijk. Dochter (9 jaar) wilde eerst niets van animatie hebben, maar eind van de vakantie kon ze geen genoeg van het team krijgen! Misschien dat we volgend jaar wel weer gaan...
Gereisd familie in juli 2017

Mooi gelegen terrassencamping

Vingerling, Pijnacker, 7-8-2017

Doordat het niet echt druk was was een sanitairblok helaas geheel gesloten. Daardoor meer meters moeten afleggen naar een eerst volgend dichtst bijzijnde blok. Vervelender was dat aldaar sprake was van een intensiever gebruik van toiletten, douches en afwasgelegenheid, waardoor meer stank zonder extra schoonmaak; veelal einde middag en avond geen warm water meer! Dat is die camping onwaardig.

Tijdig of direct op aangeven vervangen van kapotte verlichtingen zou de service ook direct positief beïnvloeden. Sta je 's vonds in het donker niet meer op tast/gevoel te douchen...

De grootte van de standaard pitches mag wel worden uitgebreid. Hierbij wel opgemerkt dat men niet moeilijk doet wanneer je, indien daarvoor ruimte is, gebruik maakt van een naast gelegen pitch.

Gereisd familie in juli 2017

Super mooie camping in olijfboomgaard.

fam van Eijk, 10-1-2017

achter heuvel hoor je absoluut geen muziek, wij zaten hoog net achter heuvel en toch heel centraal dicht bij zwembad, animatie en winkeltje. ons sanitairgebouw inderdaad verouderd, maar er staat ook een nieuw gebouw.

Kids(12 en bijna 15) en wij willen voor het eerst in ons leven terug naar deze camping.

Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Vallicella*** bij :

Fantastisch!! Volgend jaar weer!

Fam. Lamers, 21-8-2016

Dit was onze tweede keer op deze camping, vorig jaar eerste. Vorig jaar gingen we met pijn in de buik naar huis en dit jaar was onze eerste dag alsof we niet weg zijn geweest! Het personeel herkende ons en we zijn echt weer in de watten gelegd. Het zwembad is fijn, het restaurant is geweldig, de houten bungalow is prima. De prijs kwaliteit is super. Het personeel doet echt hun uiterste best om het je naar de zin te maken! De animatie is ook geweldig! Iedere dag, van ´s ochtends tot middernacht zijn ze bezig met de gasten te vermaken. Wij hebben voor volgend jaar weer gereserveerd, want we hebben hier echt wéér een supervakantie gehad!!

Mooie camping goor sanitair

Dalih, 13-8-2016

Super de super camping! Helaas is het sanitair niet van deze tijd. Goor, zonder bril, eigen toiletpapier meenemen, doucheputjes kunnen het water nuet aan dus het water en de rest komt bij je binnen bah! Dus wij komen helaas niet meer terug!
Gereisd familie in augustus 2016

blokhut niet doen

zwinkels, 9-8-2016

de camping heeft heerlijk veel schaduw. zwembad was fris maar lekker. Wel hele dag muziek bij het zwembad, waar ik persoonlijk niet zo van hou.

De blokhut was helemaal niets. De kasten dansen langs de muren als je door het huisje loopt. s nacht krimpt het hout en schrik je wakker van de knal. Slechte nachten gehad.

De safari tenten zagen er goed uit.

Mooie camping in de Maremma

De Haere, 30-7-2016

Mooie camping op een heuvel vlak bij de Toscaanse kust. Voldoende schaduw. Toilet gebouw zeer verouderd en kan wel een opknap beurt gebruiken. Als je aan de juiste kant van de heuvel zit heb je geen last van het lawaai van de animatie (beter woord is permanente disco en hip hop muziek met veel decibellen) dat inmiddels wel een verplicht nummer lijkt in Italie en zo wat de hele dag doorgaat. Kampeerders zijn duidelijk in de minderheid, er is steeds meer huisjes verhuur.

Er zijn verschillende mooie stranden in de buurt waar je met de auto naar toe kunt. Mooi zwembad. Wij hadden een schitterend uitzicht op Scarlino en de vlakte er naast en gelukkig een stille plek. Mits weer zo'n rustige plek, zouden we zeker nog eens terugkomen.

Nooit meer naar huis!

Claudia en Hans, 16-6-2016

Safaritent Terra met sanitair gehad, twee weken. Waanzinnig gastvrij ontvangen door Daphne van touroperator. Erg vriendelijk personeel, goed restaurant, geweldige locatie. Ook leuk entertainment savonds, voetbal kijken fakir show van Miso en de heerlijke drankjes aan de bar van Roberto. Dit was onze tweede keer en komen zeker terug!! Iedereen van Vallicella bedankt!
Gereisd met partner in juni 2016

heerlijk en ongedwongen ook leuk voor pubers

Rob en Jackie, 22-5-2016

Ongedwongen sfeer, mooie en diverse kampeerplekken, schaduwrijk, heerlijk restaurant, prima strand in de buurt(ook voor honden), wijnboerderijen in de buurt. Pubers vinden elkaar bij het zwembad, voetbalveld en de bar.
Gereisd familie in augustus 2015

mooie camping met een goed restaurant

s de mooy, 21-12-2015

kleinschalige rustige camping in een mooie omgeving,zwembad is simpel maar wel altijd bedden vrij.

strand is 15 minuten auto rijden.

wel de moeite waard om een keer te bezoeken.

Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Vallicella*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vallicella scoort een 7.55 uit 10 op basis van 212 reviews.