Beoordelingen Camping Vallicella***

Vallicella***
167 beoordelingen
Beoordelingen Camping Vallicella***
Località Vallicella, I-58020, Scarlino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella*** in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Vallicella scoort een 7,6 uit 10, op basis van 167 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella*** in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Vallicella*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 70 vakantiefoto's van Camping Vallicella*** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Vallicella*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Vallicella*** met andere accommodaties in Scarlino.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

157 beoordelingen over Vallicella***

167 beoordelingen
7,9
6,1
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldig"vertalen
Laura
8,0

22-07-2014 Deze camping was het helemaal, de sfeer was heel gezellig, het personeel is vriendelijk. De zwembaden zijn leuk, het sanitair is goed verzorgt. Het animatieteam is de hele dag bezig om iedereen (maakt niet uit welke leeftijdsgroep) te vermaken. De plaatsen van tenten/stacaravans zijn goed gelegen en staan niet ver van het zwembad. Geen last gehad van geluidsoverlast. De muziek was uiterlijk om 24:00 uit. Het uitzicht vanaf de camping is erg mooi, vooral vanaf het restaurant.. Deze camping is zeker aan te raden.

met partner, Juni 2014
"Erg leuke camping"vertalen
Robert
8,0

22-06-2014 Wij zijn in het voorseizoen op de camping geweest. Het was nog wel een beetje rustig. Maar desondanks wel echt gezellig!
Wij hadden een tent van touroperator. Echt een aanrader! Deze tent heeft alles wat je maar wilt hebben erg relaxt, want je hoeft zelf niet van alles mee te nemen! De tent is voorzien van heerlijke boxspring bedden echt zo lekker heb je nog nooit in een tent gelegen!!!

De camping ligt op een heuvel dus je moet wel af en toe een beetje klimmen. Van uit de camping kan je verschillende uitstapjes doen naar bijvoorbeeld Volterra, San Gimignano en Siena.
In de omgeving zijn tal van leuke wijnhuizen een echte aanrader is Il Pupillo!

Mocht u nog twijfelen doe dat dan niet en ga lekker naar toscane en boek een tent bij touroperator!

met partner, Sept. 2013
"Typisch Italiaans"vertalen
Rob
5,0
7,0

12-09-2013 Camping met zeer veel huisjes en verhuurtenten. Da vrije plaatsen voor kampeerders zijn klein, caravan, voortent en de plek is compleet bezet. De camping ligt tegen de heuvel aan, dus veel klimmen naar het sanitairgebouw, zwembad en bar. Een beetje afstandelijke houding van het personeel. Ligt ca. 5 km van de zee. Tijdens het seizoen is er animatie.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goede uitvalsbasis, wel lawaaiig"vertalen
Baaren
6,0

27-08-2013 De camping is mooi aangelegd met veel terrassen, dus je moet echt goed ter been zijn anders is het een hele klim naar het zwembad. De camping ligt op zo'n 1,5 uur van Siena, Pisa en 2 uur van Lucca of Florence. Wij hadden een huurtent, deze stonden op een rijtje op een van de terrassen. Helaas was het terras zo smal dat andere campinggasten op zo'n 50 cm van je bord of tent langs liepen op weg naar toilet, zwembad of uitgang. Verder hadden wij op deze plek van de berg behoorlijk wat lawaai van honden, ezels en langsrijdende auto's. Het sanitair is simpel (geen extra haken of planken). Wij hebben het campingrestaurant niet bezocht, dat zag er niet aantrekkelijk uit, maar wel gegeten in het dorp Scarlino, dat was prima! De stranden zijn binnen 10 minuten bereikbaar, Punta Ala is 20 minuten rijden. Leuke badplaats is Casteglione della Pescaia, 20 min. rijden.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super mooie locatie"vertalen
Laar
6,0

23-08-2013 Prachtige omgeving om te zijn.
Scarlino is een schattig dorpje.

Wij waren met 2 grote caravans en hadden gereserveerd van tevoren. We kregen een plekje vlakbij de receptie. Die zijn ook het makkelijkste zelf te bereiken. Nadeel is wel dat alle verkeer hier langs komt en het lijkt wel zodra ze de berg af geslingerd zijn, ze het laatste stukje van de camping vol gas wordt gereden tot aan de slagboom. Omdat je op een berghelling staat, hoor je heel veel herrie, de discoclub boven kon je helaas goed mee van genieten tot in de ochtend.

Zwembaden zijn super. Je mag er alles. Er is een badmeester, maar die is er zeker niet voor orde te scheppen, integendeel. Op een middag moest er nodig een watergevecht gehouden worden en lege prullenbakken werden gevuld met water uit het zwembad (jakkie) en vervolgens werd er iemand mee nat gegoten. Dit ging een uur of 3 lang door en dat jij daar toevallig lag met je e-reader of smartphone, scheelde ze niks. Erg jammer. DE badmeester deed net zo hard mee.

met partner, 2013
"Heerlijke vakantie!"vertalen
Anne
4,0
7,0

12-08-2013 Net terug van een heerlijke vakantie op camping 'Vallicella'. De receptie maakt een zeer vriendelijke en gemoedelijke indruk. Vanaf de plek een prachtig uitzicht op het plaatsje Scarlino, waar je overigens heerlijk kan eten! Prijs-kwaliteit is zeker in orde. Camping ziet er verzorgd uit. Het sanitair is ietwat gedateerd, maar wel schoon. Het eten op de camping vonden wij minder; het restaurant (de bediening) was chaotisch, het eten kwam niet tegelijkertijd en smaakte ook niet geweldig. Kindvriendelijk is de camping zeker, er werd van alles georganiseerd. Kortom, prima camping! Het eten zou ik alleen in Scarlino doen, het is even een klim naar boven maar zeker de moeite waard!

met vrienden, Juli 2013
"Het geluk moet je bijstaan"vertalen
Hugo de Boer
4,0

31-07-2013 Je moet maar net aan de goede kant van de berg staan om geen last te hebben van overlast.

We waren met vrienden, wij de goede kant van de berg en een huisje en hun de slechte en een tent.

Mooi houten huisje (wel gehorig!), goede douche toilet en 2 elektrische gaspitten. Alles aanwezig. Wel een hele klim als je huisje boven op de berg is.

Vies sanitair' op een gegeven moment waren er bordjes in de douche nodig met "gelieve niet in de douche poepen", geen bril op de WC. Kleine staanplaatsen zonder veel beschutting en 's avonds word je verblind door de felle lampen langs de weg. En dan nog de muziek. Je hoort de hele avond door muziek, en niet zo zacht ook. Klagen heeft geen zin.

Zowel bij het restaurant als de take-away krijg je de bestelling niet gelijktijdig. Bijv: patat na 6 min. en pizza na 20..

Kortom: heb je geluk en sta je aan de goede kant van de berg, een fijne vakantie.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Wat een super animatieteam, zo enthousiast"vertalen
van Geresteijn
6,0

27-09-2013 Wij hebben erg genoten van onze vakantie op Vallicella. Oke, je hoort wel eens een hond, ezel ed. Maar waar nie? Misschien moet je dan niet op een camping gaan zitten!. We waren na het lezen van veel negatieve berichtgevingen toch wel erg benieuwd waar we zouden belanden. Maar het was super!! Tent gehuurd van touroperator. Niets dan lof. Animatie team erg enthousiast. Kinderen in de leeftijd van 3 tot 13, en voor ieder wat wils. We gaan nooit twee maal naar de zelfde camping, komend jaar dus ook niet. Maar wie weet gaan we toch nog eens terug. Zeker voor herhaling dus!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fijne plek"vertalen
Astrid
8,0

29-08-2013 Dit was de tweede keer dat we op vallicella verbleven, en wederom hebben we een heerlijke vakantie gehad. Personeel op de camping erg vriendelijk. Zwembad is eenvoudig, maar geen badmutsen! En er mag met luchtbedden, zwembanden etc, in het water gespeeld worden. Fijne ontspannen sfeer bij het zwembad. Kinderen maken makkelijk contact. Doordat de camping overzichtelijk is, kunnen de kinderen overal spelen. Het camping restaurant heeft lekker eten en een prachtig uitzicht. Ook de huurcaravan waar we in verbleven was prima, niet heel groot, maar je leeft toch buiten. De caravans van de toeroperator staan bovenaan de camping, bij de faciliteiten. Veel Nederlanders op vallicella, maar wij hebben dit niet als storend ervaren. Wij waren hier de eerste 2 weken van juli en hebben absoluut geen last gehad van geluidsoverlast 's avonds. Er heerste een gezellige, Brabants/Limburgse sfeer! Voor herhaling vatbaar!!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie camping op prachtige plek"vertalen
Esther
7,0

26-08-2013 Camping Vallicella ligt prachtig op een heuvel met geweldige uitzichten. We hadden een mooie plek in de nabijheid van het onderste toiletgebouw. Via reisorganisatie hadden we een tunnelend gehuurd. Tent, inventaris, bedden waren helemaal goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de plekken boven de receptie een stuk minder mooi vond. Daar moest je dicht langs andermans tent/zitje lopen om naar het toiletgebouw te gaan of naar de parkeerplaats. Vanuit onze plek was het een flinke klim naar de twee mooie zwembaden. Maar best te doen! Wij hadden in tegenstelling tot wat ik in andere beoordelingen lees geen enkele last van geluidsoverlast. Hooguit een keer een groep jongelui op weg naar hun plek. De camping ligt niet ver van de zee, 10 minuutjes met de auto. Bij de zwembaden waren altijd wel lege bedjes te vinden. Als enig minpunt kan ik noemen dat er aan het eind van de middag geen schaduw was bij onze tent en met temperaturen van boven de 35 graden was dat wel een gemis af en toe.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?