Beoordelingen Camping Vallicella***

Vallicella***
175 beoordelingen
Beoordelingen Camping Vallicella***
Località Vallicella, I-58020, Scarlino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella*** in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Vallicella scoort een 7,7 uit 10, op basis van 175 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella*** in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Vallicella*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 70 vakantiefoto's van Camping Vallicella*** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Vallicella*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Vallicella*** met andere accommodaties in Scarlino.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

163 beoordelingen over Vallicella***

175 beoordelingen
6,2
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, 2014
"Wisselend"vertalen
Renee
5,0
2,0
7,0

13-10-2014 Het is een mooi gelegen camping, alleen schijnbaar in het naseizoen heeft her personeel er geen zin meer in. Het sanitair werd slecht schoongemaakt en in alle tenten had men last, wij ook van muizen. De laatste dag liep er zelfs een rat. We zijn eerder vertrokken hierdoor. Bah! Zwembad is prima. Maar die muizen door je tent heen in al die jaren dat we kamperen nog nooit meegemaakt. Lakse houding van camping hierin. Keurig aardig meisje van verhuur tenten. Zij was stagiaire maar voor ons gevoel flink uitgebuit.

"Twitter beoordelingen"
13-08-2014 @Marissie_71 Het is hier heerlijk! — bij Camping Village Vallicella http://t.co/pwD8pnObP7 --- Bron: https://twitter.com/Marissie_71/status/499542028922126337
Met jonge kinderen, 2014
"Wij hadden een blokhut gereserveerd"vertalen
mevrouw Phoelich-Go...
8,0

24-09-2014 blokhut was knus en zag er netjes en schoon uit. De camping zelf was goed verzorgd en het zwembad was super en schoon. Zeker voor herhaling vatbaar. Het animatieteam deed erg zijn best en waren ook heel erg vriendelijk.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk"vertalen
Beekwilder
8,0

02-09-2014 Houten chalet achter op de camping: steile klim. Auto kon niet bij de blokhut staan. Mooi uitzicht. Restaurant goed, maar toch 1x vlees niet gaar. Zwembad lekker, niet altijd een plekje vrij. Animatie erg leuk, onze kinderen 12 en 15 hebben zich prima vermaakt. Zeer vriendelijk personeel.

"Heerlijke camping"vertalen
Stephan Hammink
8,0

31-07-2014 Twee weken hier gekampeerd in safari tent van touroperator. Goede schaduwplek, nabij alle voorzieningen. Alles erop en eraan. Zeer fijne camping met zeer vriendelijk personeel. Terassencaming ook goed voor de kuitspieren. Steden als Siena en Pisa op iets meer dan een uur rijden. Ook andere leuke locaties op kortere afstand aanwezig. Strand op ongeveer 5 minuten met de auto. Mogelijk volgend jaar weer

"In 1 woord geweldig"vertalen
M.Marijnissen
9,0

28-07-2014 Wat een geweldige camping!
Aangekomen op zaterdag 12 juli na een vermoeiende reis door Duitsland en Zwitserland. We hadden een blokhut geboekt die stond achter op de camping en via een steile klim te bereiken. Maar wat had je een prachtig uitzicht.
De eerste week was het vrij rustig op de camping en de kids 12 en 14 hebben zich prima kunnen vermaken met voetbal, zwemmen, echt alles is toegestaan bij het zwembad .Prima animatieteam (dreamteam) die echt iedereen proberen te vermaken van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Het restaurant op de camping is geweldig, zeer uitgebreide kaart tegen een goede prijs, we hebben hier bijna iedere avond gegeten, en na het etentje een lekker limoncello van het huis.
We hadden alleen problemen met onze koelkast, nadat ik dit gemeld had werd er binnen 3 uur een nieuwe koelkast gebracht, Het personeel is op en top vriendelijk en behulpzaam. We gaan nooit 2 keer na de zelfde camping maar als we het ooit doen dan gaan we zeker een keer terug.

"Gastvrije camping"vertalen
M.J. de Vroom
8,0

16-08-2014 Camping Vallicella is een keurige terrassencamping. De camping ligt op 10 minuten rijden van een mooi strand en 5 minuten van het mooi gelegen plaatsje Scarlino.
Het camping personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam evenals het gastechtpaar van de touroperator.
In het restaurant zijn goede Italiaanse gerechten te bestellen die beslist met eetgelegenheden in Scarlino kunnen concurreren.
De stacaravans met airconditioning zijn compleet uitgerust en keurig schoon.
Onze kinderen hebben heel veel plezier gehad met het animatieteam, Miso, Jeffery en Kim.
Samengevat, wij hebben hebben een mooie vakantie gehad op deze camping.

"Geweldig"vertalen
Laura
8,0

22-07-2014 Deze camping was het helemaal, de sfeer was heel gezellig, het personeel is vriendelijk. De zwembaden zijn leuk, het sanitair is goed verzorgt. Het animatieteam is de hele dag bezig om iedereen (maakt niet uit welke leeftijdsgroep) te vermaken. De plaatsen van tenten/stacaravans zijn goed gelegen en staan niet ver van het zwembad. Geen last gehad van geluidsoverlast. De muziek was uiterlijk om 24:00 uit. Het uitzicht vanaf de camping is erg mooi, vooral vanaf het restaurant.. Deze camping is zeker aan te raden.

Met partner, Juni 2014
"Erg leuke camping"vertalen
Robert
8,0

22-06-2014 Wij zijn in het voorseizoen op de camping geweest. Het was nog wel een beetje rustig. Maar desondanks wel echt gezellig!
Wij hadden een tent van touroperator. Echt een aanrader! Deze tent heeft alles wat je maar wilt hebben erg relaxt, want je hoeft zelf niet van alles mee te nemen! De tent is voorzien van heerlijke boxspring bedden echt zo lekker heb je nog nooit in een tent gelegen!!!

De camping ligt op een heuvel dus je moet wel af en toe een beetje klimmen. Van uit de camping kan je verschillende uitstapjes doen naar bijvoorbeeld Volterra, San Gimignano en Siena.
In de omgeving zijn tal van leuke wijnhuizen een echte aanrader is Il Pupillo!

Mocht u nog twijfelen doe dat dan niet en ga lekker naar toscane en boek een tent bij touroperator!

Met partner, Sept. 2013
"Typisch Italiaans"vertalen
Rob
5,0
7,0

12-09-2013 Camping met zeer veel huisjes en verhuurtenten. Da vrije plaatsen voor kampeerders zijn klein, caravan, voortent en de plek is compleet bezet. De camping ligt tegen de heuvel aan, dus veel klimmen naar het sanitairgebouw, zwembad en bar. Een beetje afstandelijke houding van het personeel. Ligt ca. 5 km van de zee. Tijdens het seizoen is er animatie.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goede uitvalsbasis, wel lawaaiig"vertalen
Baaren
6,0

27-08-2013 De camping is mooi aangelegd met veel terrassen, dus je moet echt goed ter been zijn anders is het een hele klim naar het zwembad. De camping ligt op zo'n 1,5 uur van Siena, Pisa en 2 uur van Lucca of Florence. Wij hadden een huurtent, deze stonden op een rijtje op een van de terrassen. Helaas was het terras zo smal dat andere campinggasten op zo'n 50 cm van je bord of tent langs liepen op weg naar toilet, zwembad of uitgang. Verder hadden wij op deze plek van de berg behoorlijk wat lawaai van honden, ezels en langsrijdende auto's. Het sanitair is simpel (geen extra haken of planken). Wij hebben het campingrestaurant niet bezocht, dat zag er niet aantrekkelijk uit, maar wel gegeten in het dorp Scarlino, dat was prima! De stranden zijn binnen 10 minuten bereikbaar, Punta Ala is 20 minuten rijden. Leuke badplaats is Casteglione della Pescaia, 20 min. rijden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?