Beoordelingen Camping Vallicella***

Vallicella***
163 beoordelingen
Beoordelingen Camping Vallicella***
Località Vallicella, I-58020, Scarlino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella*** in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Vallicella scoort een 7,6 uit 10, op basis van 163 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallicella*** in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallicella***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Vallicella*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 69 vakantiefoto's van Camping Vallicella*** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Vallicella*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Vallicella*** met andere accommodaties in Scarlino.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

154 beoordelingen over Vallicella***

163 beoordelingen
7,9
6,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Typisch Italiaans"vertalen
Rob
5,0
7,0

12-9-2013 Camping met zeer veel huisjes en verhuurtenten. Da vrije plaatsen voor kampeerders zijn klein, caravan, voortent en de plek is compleet bezet. De camping ligt tegen de heuvel aan, dus veel klimmen naar het sanitairgebouw, zwembad en bar. Een beetje afstandelijke houding van het personeel. Ligt ca. 5 km van de zee. Tijdens het seizoen is er animatie.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Goede uitvalsbasis, wel lawaaiig"vertalen
Baaren
6,0

27-8-2013 De camping is mooi aangelegd met veel terrassen, dus je moet echt goed ter been zijn anders is het een hele klim naar het zwembad. De camping ligt op zo'n 1,5 uur van Siena, Pisa en 2 uur van Lucca of Florence. Wij hadden een huurtent, deze stonden op een rijtje op een van de terrassen. Helaas was het terras zo smal dat andere campinggasten op zo'n 50 cm van je bord of tent langs liepen op weg naar toilet, zwembad of uitgang. Verder hadden wij op deze plek van de berg behoorlijk wat lawaai van honden, ezels en langsrijdende auto's. Het sanitair is simpel (geen extra haken of planken). Wij hebben het campingrestaurant niet bezocht, dat zag er niet aantrekkelijk uit, maar wel gegeten in het dorp Scarlino, dat was prima! De stranden zijn binnen 10 minuten bereikbaar, Punta Ala is 20 minuten rijden. Leuke badplaats is Casteglione della Pescaia, 20 min. rijden.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Super mooie locatie"vertalen
Laar
6,0

23-8-2013 Prachtige omgeving om te zijn.
Scarlino is een schattig dorpje.

Wij waren met 2 grote caravans en hadden gereserveerd van tevoren. We kregen een plekje vlakbij de receptie. Die zijn ook het makkelijkste zelf te bereiken. Nadeel is wel dat alle verkeer hier langs komt en het lijkt wel zodra ze de berg af geslingerd zijn, ze het laatste stukje van de camping vol gas wordt gereden tot aan de slagboom. Omdat je op een berghelling staat, hoor je heel veel herrie, de discoclub boven kon je helaas goed mee van genieten tot in de ochtend.

Zwembaden zijn super. Je mag er alles. Er is een badmeester, maar die is er zeker niet voor orde te scheppen, integendeel. Op een middag moest er nodig een watergevecht gehouden worden en lege prullenbakken werden gevuld met water uit het zwembad (jakkie) en vervolgens werd er iemand mee nat gegoten. Dit ging een uur of 3 lang door en dat jij daar toevallig lag met je e-reader of smartphone, scheelde ze niks. Erg jammer. DE badmeester deed net zo hard mee.

met partner, 2013
"Heerlijke vakantie!"vertalen
Anne
4,0
7,0

12-8-2013 Net terug van een heerlijke vakantie op camping 'Vallicella'. De receptie maakt een zeer vriendelijke en gemoedelijke indruk. Vanaf de plek een prachtig uitzicht op het plaatsje Scarlino, waar je overigens heerlijk kan eten! Prijs-kwaliteit is zeker in orde. Camping ziet er verzorgd uit. Het sanitair is ietwat gedateerd, maar wel schoon. Het eten op de camping vonden wij minder; het restaurant (de bediening) was chaotisch, het eten kwam niet tegelijkertijd en smaakte ook niet geweldig. Kindvriendelijk is de camping zeker, er werd van alles georganiseerd. Kortom, prima camping! Het eten zou ik alleen in Scarlino doen, het is even een klim naar boven maar zeker de moeite waard!

met vrienden, Juli 2013
"Het geluk moet je bijstaan"vertalen
Hugo de Boer
4,0

31-7-2013 Je moet maar net aan de goede kant van de berg staan om geen last te hebben van overlast.

We waren met vrienden, wij de goede kant van de berg en een huisje en hun de slechte en een tent.

Mooi houten huisje (wel gehorig!), goede douche toilet en 2 elektrische gaspitten. Alles aanwezig. Wel een hele klim als je huisje boven op de berg is.

Vies sanitair' op een gegeven moment waren er bordjes in de douche nodig met "gelieve niet in de douche poepen", geen bril op de WC. Kleine staanplaatsen zonder veel beschutting en 's avonds word je verblind door de felle lampen langs de weg. En dan nog de muziek. Je hoort de hele avond door muziek, en niet zo zacht ook. Klagen heeft geen zin.

Zowel bij het restaurant als de take-away krijg je de bestelling niet gelijktijdig. Bijv: patat na 6 min. en pizza na 20..

Kortom: heb je geluk en sta je aan de goede kant van de berg, een fijne vakantie.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Wat een super animatieteam, zo enthousiast"vertalen
van Geresteijn
6,0

27-9-2013 Wij hebben erg genoten van onze vakantie op Vallicella. Oke, je hoort wel eens een hond, ezel ed. Maar waar nie? Misschien moet je dan niet op een camping gaan zitten!. We waren na het lezen van veel negatieve berichtgevingen toch wel erg benieuwd waar we zouden belanden. Maar het was super!! Tent gehuurd van touroperator. Niets dan lof. Animatie team erg enthousiast. Kinderen in de leeftijd van 3 tot 13, en voor ieder wat wils. We gaan nooit twee maal naar de zelfde camping, komend jaar dus ook niet. Maar wie weet gaan we toch nog eens terug. Zeker voor herhaling dus!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Fijne plek"vertalen
Astrid
8,0

29-8-2013 Dit was de tweede keer dat we op vallicella verbleven, en wederom hebben we een heerlijke vakantie gehad. Personeel op de camping erg vriendelijk. Zwembad is eenvoudig, maar geen badmutsen! En er mag met luchtbedden, zwembanden etc, in het water gespeeld worden. Fijne ontspannen sfeer bij het zwembad. Kinderen maken makkelijk contact. Doordat de camping overzichtelijk is, kunnen de kinderen overal spelen. Het camping restaurant heeft lekker eten en een prachtig uitzicht. Ook de huurcaravan waar we in verbleven was prima, niet heel groot, maar je leeft toch buiten. De caravans van de toeroperator staan bovenaan de camping, bij de faciliteiten. Veel Nederlanders op vallicella, maar wij hebben dit niet als storend ervaren. Wij waren hier de eerste 2 weken van juli en hebben absoluut geen last gehad van geluidsoverlast 's avonds. Er heerste een gezellige, Brabants/Limburgse sfeer! Voor herhaling vatbaar!!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie camping op prachtige plek"vertalen
Esther
7,0

26-8-2013 Camping Vallicella ligt prachtig op een heuvel met geweldige uitzichten. We hadden een mooie plek in de nabijheid van het onderste toiletgebouw. Via reisorganisatie hadden we een tunnelend gehuurd. Tent, inventaris, bedden waren helemaal goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de plekken boven de receptie een stuk minder mooi vond. Daar moest je dicht langs andermans tent/zitje lopen om naar het toiletgebouw te gaan of naar de parkeerplaats. Vanuit onze plek was het een flinke klim naar de twee mooie zwembaden. Maar best te doen! Wij hadden in tegenstelling tot wat ik in andere beoordelingen lees geen enkele last van geluidsoverlast. Hooguit een keer een groep jongelui op weg naar hun plek. De camping ligt niet ver van de zee, 10 minuutjes met de auto. Bij de zwembaden waren altijd wel lege bedjes te vinden. Als enig minpunt kan ik noemen dat er aan het eind van de middag geen schaduw was bij onze tent en met temperaturen van boven de 35 graden was dat wel een gemis af en toe.

"Ja en nee"vertalen
Herman Gerritsen
5,0
6,0

9-8-2013 Na een moeizame start, ja verkeerde kant van de berg ( hoge gedeelte). Plaats direct naast het zwembad/bar met veel te harde muziek van 12.00 uur tot midden nacht! klagen heeft geen zin "ik niet begrijpen" en dan zeggen dat het normaal is en het geluid van de installatie helemaal niet zo hard staat! Uiteindelijk zijn we na 3 dagen verhuisd na het lage gedeelte van de camping. Hier hoor je Kinderen voetballen soms wel tot 1.00 uur s'nachts. Mensen (jong en oud) die een gezellige avond hebben gehad bij de bar lopen luidpratend lachend afscheidnemend tot ver na middennacht over de camping. Animatie kan beter, maar de kinderen vonden het erg leuk. Vond er een teletubbie gehalte inzitten ( nog een keer, nog een keer, als je begrijpt wat ik bedoel). zelfs een avondvullende bingo werd er afgedraaid.. Veel terugkerende campinggasten die er al jaren komen. Sommige al voor de 11e keer. In het hoog seizoen overwegend nederlandse camping, s'ochtends leggen diverse campinggasten om 8 uur hun

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping met prachtig uitzicht"vertalen
Edwin
6,0

3-8-2013 Zeer mooie camping met veel mooie en ruime plaatsen.
Twee zwembaden en genoeg (niet te veel) animatie voor de kinderen.
Lekker restaurant en leuke bar met schappelijke prijzen (Cola Euro 1,50 Koffie Euro 1,10)
Personeel is extreem vriendelijk en doet er echt alles aan om het aangenaam te maken voor de gasten.
Sanitair is simpel (geen bril op toilet en geen mogelijk tot iets ophangen tijdens het douchen), e.e.a. is wel schoon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?