Appartement Casa In Maremma ****

6,8

17 reviews over Appartement Casa In Maremma in het Nederlands

Nooit meer!

Rita, 17-8-2017

Klein vakantieparkje met slechte ligging. Overal ver vandaan; behalve de snelweg; het parkje ligt n.l. direct aan de snelweg. De grotere huisjes liggen zelfs direct achter een groot tankstation. Sobere huisjes met dorre tuintjes, klein terrasje met slecht meubilair, weinig privacy. Sfeerloos park met amateuristisch personeel. Slecht en vies restaurant. Broodjes voor ontbijt moeten besteld worden; alleen dat vertelt niemand. Wij kwamen er na 3 dagen achter na 2 ochtenden gestuntel om broodjes te krijgen. Er is géén campingwinkeltje o.i.d. Niemand in het park spreekt Engels; alleen Italiaans. Best een leuk zwembad; alleen 's middags erg veel lawaai door de muziek van de aquagym + muziek van de bar. De stranden in deze omgeving zijn prachtig overigens; maar boek een ander onderkomen in deze streek!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig! goede service!

Joëlle, 29-9-2015

Wij kwamen in september het was toen redelijk uitgestorven, maar wij vonden dat heerlijk. Huisje was redelijk groot, klein keukentje, maar prima! 4 bedden,dus voor 4 volwassenen helemaal goed. Zwembad was heerlijk en ziet er mooi uit! Goede service ook toen onze koelkast kapot ging, binnen een uur hadden we een nieuwe. 1 tip! Wil je uiteten ga dan naar Scarlino scalo en dan restaurant Lo Scalo (tegenover Coop supermarkt) Dit is werkelijk waar geweldig!!! zulke pasta heb je nog nooit gegeten en super goede en aardige bediening, alles is mogelijk en dan betaal je met ook nog eens niet veel. 4 personen, 4 pasta's/pizza's en 2 liter wijn voor 45 euro, echt super! In het dorp Scarlino zelf (in de bergen) hebben we verschrikkelijk gegeten, je hebt dan weliswaar een geweldig uitzicht, maar het eten was aangebrand, de bediening was vreselijk en ook nog eens super duur! 135 euro met zijn 4-en. Verder zijn we een keer naar Pisa en Lucca gereden dat is prima te doen, ook Florence is prachtig.
Gereisd met partner in september 2015

waardeloos

frans, 17-8-2015

slecht oud meubels uit het jaar nul geen bestek nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super geweest!!!!!!

S. Balistreri, 7-8-2015

Klein schalig park, zeer vriendelijk personeel. Animatie is kleinschalig, zwembad is goed voor jong en oud. In de omgeving is veel te zien, mooie stranden en leuke dorpje. Voor de bekende plaatsen, zoals Sienna, pisa enz moet je iets langer rijden. Park ligt aan een doorgaande weg, maar wij hadden hier geen hinder van. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heel fijn park, geweldige week gehad !

Marco, 20-7-2015

We zijn een week verbleven op het park, we zaten in een huisje aan de kant van de autostrada maar nauwelijks last van het geluid. Het park wordt goed onderhouden, is erg schoon geldt ook voor het zwembad. De ruimte rond het zwembad was ook ruim voldoende, ook ligbedden en parasols waren er genoeg. De animatie bood voor iedereen wat wils. Voor de kinderen was het echt geweldig. Veel persoonlijke aandacht was er voor hun. Dat maakte het echt bijzonder ! Het tuinmeubilair bij de huisjes is niet echt comfortabel, dat is een aandachtspunt. Het restaurant is erg sober ingericht, dat kan wel wat beter. De bediening en eten daarentegen was prima. Geldt ook voor het ontvangst en receptie. Veel bezienswaardigheden rond deze plek. Bijv. Elba, Sienna, Suvereto ( kleine plaats, maar zeker de moeite waard om te bezoeken.)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Genieten, volgend jaar weer!

Nymfa, 2-8-2014

Wij hebben genoten het personeel van het park en restaurant zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook voor onze hond die mee was, dit was erg fijn. De snelweg waar over gesproken wordt staat op diverse plekken beschreven. Wij hebben bewust voor deze accomodatie gekozen. Geen last van de weg gehad. Huisje zeer schoon (niet eerder meegemaakt) basic, maar alles wat je nodig is aanwezig. Ook is er genoeg te doen in de omgeving, wel heb je hiervoor een auto nodig.

Wij hebben in ieder geval alvast een huisje voor volgend jaar gereserveerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fijn vakantiepark

Jeroen, 4-6-2014

Bij aankomst goed ontvangen. Vankantiewoningen zijn heel netjes en alles doet het en de uitrusting is prima. We wilden een oventje en deze werdt gelijk gebracht. Shuttle service naar het strand was erg prettig. De ligging aan de snelweg valt reuze mee. Vergeleken met Nederland rustig. We zaten in een huisje het dichts bij de snelweg en geen last van gehad. Zwembad is prima. Het park was goed onderhouden en lekker begroeid. Toen wij er waren, waren er diverse gezelschappen met en zonder kinderen uit diverse landen, maar was het er niet zo druk. Dat laatste vonden wij prettig. We waren met de hond en dat was heel leuk voor de hond.

Het eten is er ook prima, al moesten we voor het ontbijt wel wat extra dingen vragen. Maar dat was geen probleem.

In de directe omgeving is niet zo heel veel te doen, dus je moet wel de auto pakken voor uitstapjes.

Leuke plek voor een weekje vakantie.

Gereisd anders in mei 2014

nooit meer. verkeerde voorlichting touroperator

monique beck, 7-11-2013

wij hebben 2 weken onze vakantie langs de snelweg doorgebracht. het parkje zelf de mensen die het runnen zijn super aardig, leuk animatie team die voor de kids veel organiseert en simpel maar prima huisjes. alleen de ligging is echt aan de snelweg. via touroperator geboekt die in hun beschrijving zegt . ligging : in de natuur. dat valt tegen als je aan komt en langs de snelweg ligt . als je dit vooraf weet boek je dit niet. nogmaals het parkje is prima maar wie wil zijn vakantie aan de snelweg doorbrengen. als je dit vooraf weet boek je dit niet. dus voor alle toekomstige vakantie gangers. bedenk dit vooraf nu je dit weet. geen ligging in de natuur maar aan de snelweg
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fijne plek

Janss, 28-11-2012

Als je niet houdt van massale campings/parken met veel landgenoten is dit een prima plek om te verblijven. Het park is nog erg kaal qua begroeiing Het huisje is prima gelegen en heeft een royale tuin. Zwembad is heerlijk met voldoende ligbedjes en binnen een minuut of 10 ben je aan zee met een heerlijk rustig strand. Park ligt tegen autoweg waar je beperkte overlast van kunt hebben, afhankelijk waar je huisje ligt. Leuke plaatsen in de omgeving maar waar je wel een uur gemiddeld voor moet uittrekken om er te komen. Wij zijn o.a. naar Lucca, Siena, San Gimignano en Volterra geweest. Prachtig! Onze kinderen van 10 en 14 hebben zich prima vermaakt met de andere nederlandse kinderen. Animatie: voetballen, waterspellen, disco, filmavond etc. , schuimparty. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Mogelijkheid om broodjes te bestellen op het park, supermarkt kleine 10 minuten rijden van het park. Restaurant aanwezig en vriendelijke bediening. Kortom een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

NOOIT MEER!!!

Jordy Swanink, 14-9-2012

Wij hebben voor 15 dagen geboekt.

Bij aankomst zag het er leuk uit.

we zijn in de periode van 10-9-2012 tot 24-09-2012 geweest.

Alleen hebben wij na 3 dagen de sleutel ingeleverd en zijn terug gegaan naar nederland.

Er was totaal niks te beleven.

Allemaal mensen van 50 jaar en ouder.

Omgeving TOTAAL niets te doen.

wij hebben vanaf het moment dat wij daar waren bijna 900 km gereden om wat leuke dingen en stadjes te zoeken en nergens was er wat te doen.

alles gesloten ... geen animo voor dus bijna alles was dicht.

waterpark GESLOTEN!!

Het strand leuke boulevaard zeggen ze er zijn misschien 10 restaurantjes en de winkels zijn nergens te bekennen. ja wel een paar maar is dat het waard NEE!!!!

Engels praten was voor iedereen te veel gevraagd. altijd antwoorden in het italiaans en engels ho maar.....

Via een TO geboekt en helpen ho maar je staat gewoon 45 min in de wacht weet je wat dat kost.( Tel )

huisje vol met mieren , wespen, en ze doen er niks tegen no.no.no zeggen ze...

NOOIT MEER

Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Casa In Maremma bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa In Maremma in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa In Maremma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa In Maremma scoort een 6.82 uit 10 op basis van 17 reviews.