Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! ****

Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane!
Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane!
9,3

99 reviews over Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! in het Nederlands

Heerlijk

Familie Geraerts, 28-8-2017

We hebben twee heerlijke weken mogen verblijven op Partingoli. We zaten in huis Stromboli, waar meer dan genoeg ruimte was voor onze drie kleine kinderen van 2, 4 en 6 jaar. Wegens autopech kwamen we pas laat aan, maar Martijn was opgebleven om ons te verwelkomen, wat een vriendelijk ontvangst! De omgeving leent zich goed voor uitstapjes, alles grote bezienswaardigheden zijn binnen een uur te bereiken. Martijn en Angelique hebben daarbij ook boordevol tips voor de wat minder toeristische plekken. De kinderen hebben zich goed vermaakt en heel veel nieuwe vriendjes leren kennen, waardoor wij ook af en toe even lekker rustig konden zitten. Martijn kan heerlijk koken, we hebben echt genoten van de pizza's en de pasta. En Angelique was binnen 'notime' de lieveling van onze dochter, want ze kon zo goed voorlezen. Kortom, een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk genieten voor het hele gezin

Brenda, 25-8-2017

Doordat dat er voornamelijk gezinnen verblijven met jonge kinderen was de aansluiting haast gegarandeerd. Wij verbleven in huis Pinokkio, erg mooi en super ruim. We werden ook erg verwend: broodjes service (zelfs bruin brood), 5x avond eten en heerlijke wijn.

Ook de omgeving is erg mooi. Florence ligt om de hoek. Voor onze kinderen (6 en 7 jaar) hoefden we echter nergens naartoe. Echte een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellig

Jan De Vuyst, 16-8-2017

Rustige ligging, leuk zwembad, gezellige avondactiviteiten. We hadden een leuke, grote, verzorgde vakantiewoning "La Balena" ter beschikking. Het was een fijne week voor onze dochter en onszelf.

Kleine keuken met microgolf doch zonder klassieke oven en vaatwas. Geen TV.

Het plaatsen van echte vliegenramen (horren) zodat de ramen 's nachts open kunnen zou de pil van geen airco wat kunnen vergulden. De ramen en luiken dienen gedurende de dag gesloten te blijven om de zon buiten te houden, de ramen 's nachts om de muggen minder kans te geven.

Martijn Bak, Eigenaar, 17-8-2017

Hallo Jan!

Dank je wel voor je review.

Ik wilde graag even reageren op de horren. Misschien heb je het niet gezien, maar er hangt een horrengordijn tussen het raam en de stenen. Ik had daar graag een 'echt' hor is willen plaatsen, maar dat is vanwege de constructie niet mogelijk.

En hebben we bij jullie geen klamboe opgehangen? Dat zou jammer zijn, want de combi horgordijn, klamboe en ventilator zou voldoende moeten zijn tegen de muggen.

Nu hebben jullie het onnodig warm gehad omdat de ramen niet open stonden en dat vind ik vervelend voor jullie.

Maar ik ga het in elk geval bij volgende gasten doorgeven om misverstanden te voorkomen. Nogmaals dank voor je review!

Groeten aan de hele familie en wellicht tot ziens!

Gr. Martijn

Kindvriendelijk genieten in Toscane

Eric-Jan, 13-8-2017

Idyllisch gelegen locatie en zeer kindvriendelijk. Het ontbreken van airco

In de warme zomer maanden gaf de nachtrust een uitdaging.

Super

Fam. Noben, 13-8-2017

Vanaf de aankomst tot en met het vertrek wordt je heel vriendelijk geholpen.Een hele leuke familie die hart hebben voor hun "Partingoli".Het fijne is dat het een Nederlands gezin is en ze je graag helpen met tips en weetjes over Italië.Dit is echt een aanrader voor ouders met kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

F.J.M. Bak, 29-7-2017

Hier komt men tot rust voor de kinderen is het heel leuk
Gereisd met partner in mei 2017

Het is hier fantastisch

marielle kaanders, 28-7-2017

Super mooie plek met 7 vakantiewoningen met eigen terras of tuin. Super kindvriendelijk, leuke en behulpzame Nederlandse eigenaren met 2 kinderen die graag spelen met de gasten. Lekker eten oa pizza en goede pasta. Dichtbij Florence, lucca, Pisa en zee
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Eefje, 16-7-2017

Het is gericht op kinderen, dus als ouders wordt je echt 'ontzorgd'. Zonder kinderen is die meerwaarde er minder.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor ons was het een ideale en perfecte locatie

Wendy en Erik, 3-7-2017

De keuze 'kindvriendelijk' is een hele goede geweest van Martijn en Jacqueline. Jonge kinderen kunnen hier vrijuit rondrennen wat voor ons als ouder erg belangrijk is.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Wat een perfecte plek in Italië!

Cynthia en Sander, 28-6-2017

Voor het eerst een weekje zonder kinderen op vakantie naar Partingoli! Wat een genot! Er heerst hier rust maar toch is er ook gezellige reuring om je heen van de andere Nederlandse gasten. Voor gezinnen met kinderen is het een perfecte plek maar voor ons ook! Lekker dichtbij Florence in de mooie heuvels van Toscane! Alles is tot in de puntjes geregeld. Mooie schone huisjes van alles voorzien met mooie spulletjes, heerlijke douche en goede bedden. Aan alles is gedacht. Complete ingerichte keuken, maar ook lekkere gekoelde versnaperingen vrij om te pakken met een aftekenlijst, erg leuk! Het zwembad is prima! Genoeg ligstoelen. Angelique, Martijn en de kinderen zijn erg gastvrij en Martijn kan lekker koken! Al met al ging het onze verwachtingen te boven en kunnen wij het iedereen aanraden om een vakantie naar Partingoli te boeken!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! in Scandicci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Partingoli, kindvriendelijk vakantie vieren in Toscane! scoort een 9.32 uit 10 op basis van 100 reviews.