Vakantiehuis Podere di Maggio **

Podere di Maggio
8,5

4 reviews over Vakantiehuis Podere di Maggio in het Nederlands

Sil en Francy, 9-9-2017

Wij waren de boffers!! Het kleinste huisje geboekt maar omdat daar onderhoud aan gedaan werd werden wij geüpgraded naar een enorm huis! Fantastisch mooi. We hebben er enorm van genoten, niet te beschrijven wat een geweldig huis midden in de natuur. Met het naar huis rijden savonds kwamen we vossen en herten tegen. Ook kwamen hun honden op bezoek. Een geweldige inrichting van het huis waar het ons aan niets ontbrak! Een goede gastheer maakte het voor ons compleet. We werden ontvangen met heerlijke wijn en goede informatie. Ook hun olijfolie is heeeerlijk! Genoten van een fantastische week Toscane .
Gereisd met partner in september 2017

superleuk vakantiehuis met uitzicht

Inge B, 6-8-2017

Hartelijke ontvangst door de eigenaren, zeer gastvrij. Wij hebben twee weken in huisje Seccataio doorgebracht. Mooi uitzicht, het outbrak ons aan niets en aan beide kanten van het huis was een patio, dus je kunt op elk moment van de dag de schaduw opzoeken. Afkoelen kan in het zwembadje, ook met uitzicht! Peter en Rita verkopen hun eigen olijfolie, een aanrader.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat het erg afgelegen ligt. Een ritje naar Orvieto bv, wat nog geen 70 km verder ligt, duurt toch al gauw 1 uur 40 om er te komen met al die bergweggetjes. Verder hebben wij heerlijk gekroeld met de honden en katten, wat een leuke beesten. En 's avonds hebben we nog een tijd naar de sterren liggen kijken en werden bijgeschenen door de vuurvliegjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ontspannen in de Toscaanse natuur

Lelou, 3-8-2017

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in Casa Olivi. Door eigenaar Peter werden we gastvrij ontvangen met een koud biertje, waarna we een door de buren gemaakt flesje wijn meekregen naar het huisje. We hebben de dagen lezend in de hangmat tussen de olijfbomen doorgebracht, of zwemmend in de rivier. Bij Peter en Rita is ook een zwembad waar je welkom bent om verkoeling te zoeken. Het huisje ziet er idyllisch uit en is van alle gemakken voorzien. 's Avonds genoten we van het geluid van de krekels. Dichtbij podere di maggio ligt het dorpje Santa Fiora, waar je op verschillende plekken heerlijk kunt tafelen. Peter en Rita hadden tips voor ons opgeschreven voor leuke restaurants. Podere di Maggio is perfect voor reizigers die op zoek zijn naar een plek om tot rust te komen en te genieten van de Toscaanse natuur.
Gereisd met partner in juli 2017

dit nooit meer

H.A. van den Hout, 17-8-2014

Het huisje casa del nona was het domein van de katten die ieder moment naar binnen wilden glippen. Het bescheiden zwembad is een soort van put. Internet niet aanwezig. De handdoeken stonken. In de nacht blaffende honden.
Gereisd met partner in juli 2014
Rita Dell'Utri / Peter Muts, Proprietaria, 2-5-2017

Dank voor uw recensie, die wij helaas niet met u kunnen delen, zoals evenmin 97% van onze gasten. Maar dat is misschien niet het belangrijkst. Het spijt ons zeer dat u zich bij ons niet prettig heeft gevoelt. In dit soort gevallen is het altijd heel prettig ter plekke de onvrede aan de eigenaar te melden. Helaas hebben wij er niets van begrepen, daar wij alleen uw man hebben ontmoet, die van enige onvrede niets liet blijken, in tegendeel...

Het is onvermijdelijk dat er iemand zich niet op zijn / haar gemak voelt. Dat kan aan veel dingen liggen. Als die met ons of onze situatie te maken hebben dan bespreken we die graag in een direct contact...

Met onze allerbeste wensen,

Peter & Rita

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere di Maggio in Santa Fiora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere di Maggio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Podere di Maggio scoort een 8.51 uit 10 op basis van 6 reviews.