Camping Park Albatros (Glamping) ****

Camping Park Albatros (Glamping)
Park Albatros (Glamping)

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Park Albatros (Glamping) bij:

1621 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

Prachtig park voor een meivakantie

ABD, 10-9-2017

Heerlijk verblijf gehad in mei/juni 2017. Genieten van de vele faciliteiten in een (toen nog) rustige omgeving. Albatros in het hoogseizoen voor ons liever niet ivm drukte. Buiten het hoogseizoen tref je een nette camping met fijne zwembaden voor kleine kids en alle faciliteiten die je wilt. In de omgeving genoeg te zien. Aanrader -> vanaf Piombino de boot naar Elba, Populonia, Pisa. Grote supermarkt met de auto bereikbaar (10 min.) Het strand vonden wij minder met de kids qua afstand (1 km) en duinen over/ vies/mul zand.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtige camping waardeloze caravan

Fam smink, 10-9-2017

Voor het eerst naar Italië aangetrokken tot de mooie plaatjes gekozen voor park albatros.Nou niets is minder waar ,super camping druk maar als je je daar niet druk om maakt (je hebt per slot van rekening vakantie)prima!!!Alleen, via een reisburo bij touroperator een stacaravan geboekt type classic. Nou wat een ramp is dat. Geen warme douche niet eerder dan wanneer je de kraan beetje opent.deur badkamer hing los in het kozijn dus kon niet dicht. Stoel kapot. Bank en gordijnen waren al 5 jaar aan vervanging toe. En als klap op de vuurpijl de bedden. Als je geen last van je rug hebt krijg je het wel!!!kortom kies Nooit voor type classic bij touroperator voor €2100 is er wel wat beters te vinden. hebben het aangegeven maar door de topdrukte weinig voor elkaar kunnen krijgen.

Dus touroperator 1x nooit weer helaas

Fijne, mooie, schone camping

JT, 9-9-2017

Grote camping, maar komt niet massaal over. Erg goed restaurant. Veel groen, mooi gelegen onder de pijnbomen. stacaravans staan met achterzijdes tegen elkaar , vrjj ruime plekken , al kan niet bij elke plek de auto staan. Wij hadden luxe stacaravan van touroperator, 3de slaapkamer erg klein. Receptie van touroperator was echt pas om 16u open . ( bij andere touroperator konden mensen al eerder aanmelden en kregen sleutel caravan, en de keus welk gedeelte ) .wij stonden op rustigere deel, afstand viel ons erg mee. Prima strand op loopafstand
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hou je van wachten en lange rijen dan perfect

Pim, 7-9-2017

Grote camping met massatoerisme, bij het inchecken is het niet gewoon in de rij wachten, maar eerst buiten een nummertje trekken. Pizza afhalen, wachttijd 45 minuten, 's ochtends brood halen, nummertje trekken en 75 mensen voor je, heb je je brood eindelijk dan wel weer aansluiten in de rij bij de kassa van de supermarkt om te kunnen betalen. Smalle straatjes op de camping voor de auto. Strand vlakbij de camping (is te lopen, maar wel steeds auto's die langs je rijden) valt tegen, veel zeewier en loopt vrij stijl af. Als je van het strand houdt dan kun je beter een paar kilometer rijden met de auto naar de baai van Baratti, dat is schoon, wordt niet snel diep, helder water en glinsterend zand. De zwembaden op dit park zijn super, er is 1 dieper olympisch bad, 2 ondiepere baden met heuvels om vanaf te glijden en 1 dieper bad wat met slecht weer ook overdekt kan worden. Wij hebben geen last gehad van het handoekje leggen wat hier veel gebeurd, dit omdat wij vaak in de middag pas gingen zwemmen en er altijd wel een paar stoelen vrij waren op dat moment. Maar er liggen wel meer handdoeken dan mensen op de ligstoelen bij het zwembad, dus het gebeurd zeker wel. Animatie is op dit park ook te massaal, de kinderdisco was voor mijn dochter niet te bereiken, omdat er veel te veel volwassen om het podium heen stonden. (geen kritiek overigens om de mensen van de animatie, want die doen super hun best) Wij hebben ons ondanks de negatieve punten hier toch een week weten te vermaken met het mooie weer, langer zouden we ook niet hebben getrokken, keren alleen zeker niet terug naar dit park omdat er simpelweg gewoon veel leukere/betere parken in Italië zijn

Prima camping, maar voor 1x

Roos, 5-9-2017

Prima camping, groot, niet vervelend, zeer schone sanitairgebouwen en geweldig zwembad.

Personeel achter de kassa was verre van vriendelijk, gewoon onbeschoft!

Erg slecht dat het voetbalveld was opgeruimd , camping mede uitgezocht op een voetbalveld.

Door roan is ons ook niet medegedeeld dat ze met een busje naar een andere camping konden. Hoorden we na 1,5 week van de buren.

Omgeving viel erg tegen vieze stranden, ver weg van de toeristische plekken.

Leuk voor 1keer.

Familie Groen, 4-9-2017

In een woord geweldig, we zijn nu voor de tweede keer naar deze camping geweest, de camping is een dorp op zich, alles is hier te vinden een apotheek, supermarkt, kapper enz.

Ondanks de grootte van de camping is het nog erg overzichtelijk en echt genieten, wij zaten in een sta caravan van de camping zelf en die was van alle gemakken voorzien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping met veel faciliteiten.

Moleman, 31-8-2017

Was inderdaad echt een dorp, maar waar je geen last van de drukte hoeft te hebben. Mooie zwembaden, veel te doen voor zowel jonge, als oudere kinderen. Hygiëne was erg goed. Continu schoonmakers bezig bij sanitairgebouwen.

Douches waren niet echt geweldig en niet altijd warm water.

Stefano Lampati - direttore Park Albatros, Direttore, 3-9-2017
Dear Madam, dear Sir, thanks for your review that helps us to focus more on some important things. So next time "we can do it better". I am really very sorry about "hot water" but it was a momentary situation that has not occurred anymore. I hope to have you still our guest and I invite you to visit our site where you will always find the cheapest price. Best wishes and see you soon

Mooie grote camping en goed verzorgt

Remon koerse, 29-8-2017

Zeer grote camping maar merk je niet veel van .

De camping wordt goed onderhouden en heeft veel faciliteiten .

Wij zelf hadden een stacaravan van touroperator type avant .

De caravan was prima alleen de plek is totaal verkeerd gekozen voor deze caravan . Plek nummer 71

De caravan stond vol in de zon en de plek zelf had net aan genoeg ruimte voor je auto, daarom blijft er weinig ruimt voor de twee ligbedden.

Wat betreft de zithoek voor buiten , er zouden twee verstelbare stoelen staan met een parrasol maar in plaats daarvan stonden er drie kuipstoeltjes met twee lage stoelen .

Bij navragen bij de receptie van touroperator was het antwoord dat ze verkeerde stoelen besteld hadden voor seizoen en dat ze dus ook geen alternatief hadden.

Voor de rest een prima organisatie en vriendelijk personeel.

1 opmerking nog , het winkelpersoneel mag wel wat meer gemotiveerd worden , zeer onvriendelijk en verveeld achter de kassa

Leuke camping

Natasja, 29-8-2017

In Augustus twee weken op deze camping gezeten met kind van 5 en 8. Via touroperator caravan geboekt. Bij aankomst bleek deze heel erg smerig, erg jammer. Je betaald toch genoeg hiervoor. Als compensatie hoefde we zelf de caravan niet schoon te verlaten, aangezien wij het bij aankomst al moesten schoonmaken.

Camping is heel erg groot en heeeeeel erg massaal. Als je dit niets vind, is deze camping ook niet geschikt.

Zwembaden: ontzettend leuke baden voor jonge kinderen. Schoon ook. Helaas hier ook handdoekje leggen, maar als je in de middag ging en goed keek had je altijd wel een plekje.

Supermarkt: groot en veel keus. Personeel daar erg ongeïnteresseerd en onvriendelijk.

Bar bij speeltuin: super vriendelijk personeel en elke avond live muziek. Heerlijk om te zitten. Lekkere cocktails en ijs.

Restaurant: lekker gegeten voor leuke prijs.

Afhaal: prima.

Minidisco: zijn ze 1 keer geweest en werden platgedrukt door ouders die perse van voor bij hun kinderen wilde staan, dus niet meer geweest. Erg jammer.

Ligging: voor de leuke stadjes in de buurt ben je al snel dik 1 uur onderweg, het strand bij camping zelf is wat viezig, maar als je een stuk verder gaat heb je verschillende mooie stukjes strand (zeker bij Vada in de buurt).

Al met al een super vakantie gehad, maar volgens jaar toch een iets minder massale camping.

Stefano Lampati, direttore Park Albatros, Direttore, 3-9-2017
Dear Natasja, thanks a lot for your review that helps us to focus more on some important things. Your comments are very important for us because our first goal is to give our guests the opportunity to have a good vacation. That's why Park Albatros it's always "works in progress". I wrote down your comments about Market and Baby Dance ... ... So please read about us during this winter. Maybe some of our change will please you. So, I hope to have you still our guest and I invite you to visit our site where you will always find the cheapest price. Best wishes and see you soon

Super mooie camping maarrrrrr.....geen voetbalveld

GG, 28-8-2017

Wij zijn hier nu voor tweede keer geweest maar dit jaar geen voetbalveld.

Dat is een groot gemis als je in je gezelschap 5 fanatieke voetballertjes hebt.

Tijdens boeking was er nog wel een veldje maar door omstandigheden geschrapt.

Verder alleen maar lof over de geweldige camping en touroperator Roan.

Er heerst een gezellige sfeer wat ons betreft. Gesprekje gehad met campingeigenaar en stelde zich zeer correct en professioneel op. Voor ons genoeg te doen in de omgeving. Moet wel zeggen dat de wegen in directe nabijheid van zeer slechte staat zijn. Wij zien geen reden om hier geen mensen naartoe te sturen mits je van een beetje bedrijvigheid houdt.

Het handoekje leggen hebben we maar geaccepteerd en aan meegedaan.

Je moet wel als je bij elkaar wil liggen op een leuk plekje. (10 pers)

Zoek je absolute rust, niet gaan. Houdt je van een beetje leven in de brouwerij, GAAN!!!! Met mooi voetbalveld een 9, nu even een dikke 8.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Albatros (Glamping) scoort een 7.99 uit 10 op basis van 1792 reviews.