Appartement Podere il Moro

7,3

3 reviews over Appartement Podere il Moro in het Nederlands

Prima locatie

Wim en Tineke, 10-7-2009

Podere Il Moro is een prima locatie als basis voor een vakantie in Toscane. Wij logeerden in Casale 1, een appartement op de 1e etage. Het appartement is netjes, maar zeer sober ingericht. Pluspunt van deze locatie is onder andere het zwembad, met goede ligstoelen. Klein nadeel vonden wij dat de eigenaren alleen Italiaans spreken. Het appartement ligt op ongeveer 4 km van San Rocco a Pilli, wat een prima supermarkt heeft.
Gereisd met partner in juni 2009

errug leuk!

fam.oosting, 19-8-2008

Wij vonden dit appartement (Giardino 2)uitstekend! Een slaapkamer met een 2-persoonsbed en een 1-persoonsbed. Een woonkeuken met een eethoek. Voor de rest leef je hier buiten in de ruime tuin. De inrichting is redelijk sober, maar wel netjes. De faciliteiten zijn prima: een prachtig zwembad met voldoende ligstoelen, een tafeltennistafel, voetbaltafel, fietsen (niet nieuw, maar je kon ze gratis gebruiken) en een visvijver op kleine afstand. Hier moet je wel betalen, maar voor kleine vissers geven ze je zo een hengeltje kado.

De vriendelijke eigenaren spreken alleen Italiaans, maar voor de ontvangst hebben ze wel iemand die Engels spreekt. Wij vinden het een aanrader!

Alleen de appartementen Giardino hebben een tuin, de andere een klein terras.

Gereisd familie in juli 2008

marion, 12-2-2006

Wij hadden het enige app. met prachtig uitzicht, de andere appartementen kijken op een parkeerplaats. Inrichting wel goed, alleen geen comfortabel zitgedeelte. Ligt wel in de omgeving van Sienna, beslist een pre!
Gereisd met partner in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere il Moro in San Rocco a Pilli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere il Moro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Podere il Moro scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.