7 reviews over Hotel Palazzuolo in het Nederlands

Dirk Viaene, 27-1-2008

Wij verbleven in dit hotel in juli 2005 en zullen er zeker nog terug gaan. De kamer was gewoon goed, het ontbijt zeker voldoende uitgebreid en het avondeten was telkens een feest gezien het prachtige uitzicht vanop het terras en de zeer betaalbare maar heel lekkere wijnen. De ligging is gewoon prima. De service was soms uitstekend, soms minder.
Gereisd met partner in juli 2005

Gerda Willems, 14-11-2007

Het hotel is prachtig gelegen met een mooi uitzicht over de omgeving van San Quirico d'Orcia.

De bediening is vriendelijke en de kamers heel proper.

Een echte aanrader !

Gereisd anders in november 2007

sg, 2-8-2007

verouderd hotel,slechte en onverzorgde badkamer,sober ontbijt ,onverzorgde mannelijke bediening;vuile kleren en zweetgeurtjes.mieren in suikerpot op tafel.terwijl je nog aan t eten bent word je bord afgeruimd.wel;mooie ligging en prachtige zonsondergang bij avondeten.waarom geen ontbijt op terras?
Gereisd anders in juli 2007

familie..., 27-7-2007

We zijn net terug hebben een reuze vakantie gehad zeer rustig hotel, klein maar gezellig ,verzorgde keuken en iedere avond op terras bij een fantastische zonsondergang gedineerd zullen dit niet vlug vergeten !goede uitvalsbasis voor uitstapjes te maken ,een aanrader!!!
Gereisd anders in juli 2007

Alain Beeckmans, 21-7-2007

we hebben dit hotel in juli 2005 bezocht en gaan dit jaar(2007 terug. Het hotel is rustig gelegen en het eten is lekker. Het centrum is op wandelafstand.
Gereisd anders in juli 2006

Familie Mattys, 19-7-2007

Het hotel is helemaal verouderd. De bedden kraken bij elke beweging, de douche was een metste put met vuil in al de voegen,de vaste douchekop geeft wat povere waterstraaltjes, de WC bleef doorlopen en als de buurman kuchte hoorde we dat in onze kamer.De airco kon de warmte niet aan door de slechte isolatie en de ligging van de kamer onder het schuine dak.

Het ontbijt 's morgens was heel minium maar het eten 's avonds was lekker en het uitzicht van ons terras prachtig.

Voor ons geen aanrader en zeker zijn prijs niet waard.

Gereisd met partner in juli 2007

Kris Coppens, 31-8-2006

We bezochten dit kleine hotel (42 kamers) in augustus 2006: prachtige omgeving, rustig hotel, mooi zwembad (wel badmuts te dragen !) en lekker Toscaans eten.
Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palazzuolo*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzuolo in San Quirico d'Orcia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzuolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palazzuolo scoort een 7 uit 10 op basis van 8 reviews.