8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Fattoria Voltrona*** bij :

4 reviews over BedAndBreakfast Fattoria Voltrona in het Nederlands

Mooie, ruime vakantiehoeve

Els VO, 30-7-2017

We logeerden in het bijhuis, een 200 meter verwijderd van het hoofdgebouw. In tegenstelling tot de info op de website was er wel gratis wifi, een ijskast en airco op de kamer. Propere en ruime badkamer.

Kamer was heel ruim, eenvoudig ingericht met meer dan voldoende opbergruimte en kon goed afgesloten worden tegen de warmte. Zwembad direct naast het gebouw.

San Gimignano is met de auto 7,5 km verder. Er is ook een wandelpad dat je na 5,5 km daar brengt. Is voor de rest afgesloten van de "bewoonde wereld", geen straatverlichting rondom dus een avondwandeling is bijna niet mogelijk.

Het ontbijt was sober, jammer dat er geen streekproducten werden aangeboden.

Als je vooraf reserveert, kan je voor 25 euro dineren (water en wijn inclusief). Wij deden dit de eerste avond maar beslisten de volgende avonden elders te eten.

Gereisd met partner in juli 2017

Paardrijden en dineren

fotosuus, 25-8-2014

Fattoria Voltrona biedt niet alleen diner en verblijf aan, maar ook de mogelijkheid om paard te rijden in zeer kleine groepen en op zeer comfortabele dieren. De begeleiding is uitstekend, de omgeving en de rit werkelijk prachtig.

Aansluitend eten in het restaurant was een prima afsluiter alhoewel de keuze op de kaart ietwat beperkt was.

Prachtige plek waar we spontaan een nacht wilde blijven, maar zoals te verwachten waren ze erg gewild en al compleet volgeboekt.

Gereisd met partner in januari 2014

Gewoon prachtig!

Liduina, 19-10-2009

Schitterend landhuis op mooi verzorgd terrein. Service zoals in een hotel, grote, mooi ingerichte kamers. Zeker de kamers in het bijgebouw met balkon (wij hadden 3). Ontbijt voldoende, diner lekker en goedkoop. De wijn is inclusief en onbeperkt. Locatie perfetc voor bezoek San Gimignano, Volterra, grote Toscaanse steden. Zeer goede prijs-kwaliteit.
Gereisd met partner in oktober 2009

geweldige vakantie

inge, 13-8-2009

Een prachtige omgeving! Zeer professioneel opgezet voor een agriturismo. Onze kamer lag in een villa op het terrein, prima te lopen over een klein zandpad.Kamer was klein maar prima. Wel erg warm later kregen we een ventilator. Met de auto naar S.Gimignano is het 10 minuten excl parkeren dat duurt iets langer. Dineren op de boerderij was erg gezellig, alle mensen aan lange tafels, goede prijs kwaliteit. Ontbijt was ook prima, niet overdreven luxe maar gewoon het nodige was er. Het zwembad is prima gelegen, genoeg ligstoelen.Bij de villa kun je ook prima buiten zitten als je een kamer zonder balkon hebt,is wel aan te raden eigen stoelen mee te nemen als je iets meer zitcomfort wilt hebben dan een ijzeren stoel!We hebben in ieder geval genoten van onze vakantie!
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Fattoria Voltrona in San Gimignano / Castel San Gimignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Fattoria Voltrona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Fattoria Voltrona scoort een 8.46 uit 10 op basis van 4 reviews.