Appartement Fattoria Monteoliveto

Fattoria Monteoliveto

1 review over Appartement Fattoria Monteoliveto in het Nederlands

fantastisch gelegen appartement

Hans, 18-2-2010

Wij zijn twee keer met ons gezinnetje naar dit appartement geweest. De appartementen liggen in een oude gerestaureerde wijnboerderij op loopafstand van San Simignano. Achter in tuin ligt een heerlijk, goed onderhouden zwembad. In de weken dat wij er verbleven waren er slechts 2 van de 5 (?) appartementen bezet dus hadden wij het zwembad voor ons zelf. San Sigminano ligt op loopafstand van de boerderij en ’s avonds hadden wij een prachtig uitzicht op het verlichte stadje. ’s Morgens gingen we altijd te voet naar het stadje om vers brood bij de bakker te halen. Na het middageten liepen we ook nog even naar het stadje om een heerlijk vers ijsje te halen bij de authentieke Italiaanse ijssalon. Vanuit San Sigminano is het grootste gedeelte van Toscane met de auto te bezoeken. Naast San Sigminano zijn ook Siena en Volterra zeker de moeite waard. Geboekt via Holland International Ambiance (800 euro / week)
Gereisd met oudere kinderen in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fattoria Monteoliveto in San Gimignano / Castel San Gimignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fattoria Monteoliveto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fattoria Monteoliveto scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.