8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casolare le Terre Rosse*** bij :

20 reviews over Hotel Casolare le Terre Rosse in het Nederlands

Mooi ruim opgezet hotel, heerlijk rustig genieten

Sander, 5-8-2017

Drie sterren meer als waard, heerlijk ontvangst met verder fantastisch personeel. Zeer ruim park om hotel heen, mooi zwembad. Hygiene staat hoog in het vaandel. Kamer niet heel groot maar voldoet ruim voldoende, mooi terras uitkijkend op het park. Handige pendelbus van het hotel naar San Gimignano. Anders wel auto noodzakelijk om omgeving en Toscane verder te ontdekken daar hotel rustig en ruime afstand van de dorpen gelegen is.
Gereisd met partner in juli 2017

Erg mooi

Ria, 25-7-2016

Het is een prachtig hotel personeel weg vriendelijk. Heerlijk zwembad en je kunt er tafeltennissen badmintonnen en alles ligt er. Het ontbijt vonden wij niet best ,brood echt droog en smaakloos net als de kaas het lijkt wel of er nergens zout in zit. Maar we hebben er 4 heerlijke dagen gehad
Gereisd familie in juli 2016

Goed maar niet overdrijven.

Marjan Meeuwsen, 29-5-2016

Let wel : dit hotel is voor een of twee nachten.De meeste reizigers blijven niet lang.

In Mei is het zwembad veel te koud.Het ontbijt is niet Oostenrijks of Duits. (pakjes.) 2 EUR voor handdoek bij zwembad.

Personeel is vriendelijk en netjes en werken hard. Auto is nodig je loopt niet in tien minuten naar Sant Gimignano.

Het restaurant in het hotel is de moeite waard. Met het slaapkamerraam open kwam iedere morgen een zwaluw binnen die

opde tv in de spiegel ging zitten kijken en honderd uit ging zitten kletsen, vloog weer weg en kwam telkens terug.

De omgeving is prachtig en veel lekkere wijn te proeven.

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige locatie

marcel, 9-5-2016

De perfect onderhouden tuin van 7 ha in de bergen met heerlijk zwembad en persoonlijke service maken terres rosse een echte aanrader.
Gereisd familie in mei 2016
?

heerlijk hotel

Ans jansen, 18-10-2011

11oktober 2011 een driepersoonskamer geboekt.hond was ook mee. We kregen een kamer met een hemelbed en een eenpersoonsbed ernaast. Kamer was niet groot maar wel geinig en erg schoon. Badkamer was zo te zien pas vernieuwd. Het eten, we hadden halfpension, kon je van de kaart bestellen. We vonden het heerlijk en het was ook erg veel!!!!! Aardige bediening en een heel mooie omgeving. Zwembad heerlijk en de tuin eromheen mega. Het was erg rustig. We hebben de hond in zijn mand achter onze ligstoelen gelegd, een eindje van het zwem gedeelte af.Niemand die er wat van zei. Of dat in het hoogseizoen ook kan? Geen balkon...moet de hond dan de hele dag op de kamer blijven?
Gereisd familie in oktober 2011

Hier geniet je

fam Kant, 26-6-2011

We (drie echtparen ) hebben hier een heerlijke week gehad,nette schone nieuwe kamers,heerlijk eten , rijk ontbijt, voor het personeel is niets teveel, alleen is op zondag de keuken gesloten,er wordt verschillende malen per dag met een shuttelbus op en neer naar st Girmignano gereden (service ) het hotel heeft een prachtig zwembad en een giga tuin waar bijna overal zonnestoelen en parasol's staan .Mooi centrale plaats in Toscane,zeker een hotel om nog eens terug te komen .
Gereisd met vrienden in juni 2011

mooi gelegen hotel voor rustzoekers

pieter, 3-7-2010

We zijn hier in juni 2010 geweest. De kamer op 1e etage was niet zo groot en helaas zijn deze kamers niet voorzien van balkon. De ligweide is prachtig met een diversiteit aan zitjes en mogelijkheden om lekker onder een boom van een boek te genieten. Eten (2x) in hotel was wisselend. San Gimignano is binnen handbereik, maar wel met de auto. Hotel is goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan Siena en Florence en de overige prachtige plaatsen in Toscane.

Het hotel is netjes ingericht en schoon. Mijn advies is wel om een kamer te nemen op begane grond met een terrasje.

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel niet echt bijzonder, maar ook niet slecht.

emmy, 24-11-2009

Standaard kamer (nr68) op eerste etage (lift aanwezig) met uitzicht over tuin en zwembad. Helaas geen balkon. Sommige kamers op begane vloer hebben wel eigen zitje. Douche werkt prima, maar heeft wel een rioollucht. Airco is aanwezig. Eerste avond gedineerd in hotel; viel erg tegen qua smaak. Ontbijt is uitgebreid, maar smaak viel ook wat tegen. Internetcomputer aanwezig tegen betaling. Grote besloten tuin bij hotel. Tuin ziet er zeer netjes uit, vandaar ook bosmaaier geluiden (zondagochtend!). Aan de ander kant van de weg schitterend uitzicht over dal, maar helaas niet zichtbaar vanaf terras. Zwembad niet gebruikt aangezien het water erg groen was. In 5 minuten met de auto bij San Gimignano. Autoweg er naartoe niet echt geschikt om te wandelen, ook wel ver. Hotel is prima uitvalsbasis om toscane te verkennen: San Gimignano, Volterra en Monteriggioni. Drie nachten was prima, maar langer zou ik niet doen.
Gereisd met partner in september 2009

Netjes verzorgd.

Roger, 9-9-2009

Gelegen op 5 km van San Gimignano, op een perceel van 7 hectare; het zwembad is dus omgeven door een ligwei van joekelformaat. Het hotel ziet er van buiten uit als een verbouwde "Azienda", maar binnen blijkt al snel dat dit de vermomming is voor een standaard hedendaags hotel. Sterker nog : eenmaal binnen of op je kamer is er maar weinig wat je er aan herinnert dat je in Toscane te gast bent. En dat is meteen het enige minpuntje : het ontbreekt een beetje aan charme en sfeer. Het personeel is vriendelijk, ontbijt redelijk standaard, de kamers schoon en zeer goed onderhouden. 's Avonds hebben we hier niet gegeten, te meer omdat het eten werd geserveerd op de (redelijk kale) binnenplaats in het licht van twee schijnwerpers. Op zich hebben we een prima verblijf gehad, echter niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2009

erg aangenaam, klassevol en proper hotel

C. Denoyelle, 28-8-2009

Heel proper en smaakvol ingericht hotel. Wij gingen een week met twee kinderen (4 en 8 jaar) en zijn heel tevreden. Kamers heel goed en welruikend (geen vasttapijt). Wij hadden een kamer met een mansarde voor de kinderen (elk een douche). Schitterend. Waarschijnlijk is de enige reden om geen 4 sterren te krijgen, het eerder beperkt ontbijtbuffet. Ook al hadden we geen (half)pension, toch boekten we enkele keren een avondmaaltijd op het gezellige binnenpleintje. De porties waren uitzonderlijk groot, ook voor het kindermenu. In ieder geval een aanrader, en op een 4-tal kilometer van het mooie San Gimignano.
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casolare le Terre Rosse in San Gimignano / Castel San Gimignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casolare le Terre Rosse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casolare le Terre Rosse scoort een 8.41 uit 10 op basis van 21 reviews.