Hotel Belsoggiorno ***

Belsoggiorno

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Belsoggiorno bij:

1 review over Hotel Belsoggiorno in het Nederlands

Mooi gelegen binnen de muren van San Gimignano

piet, 27-11-2010

Met ons gebrekkig Italiaans was het erg prettig dat we ons er in het engels goed konden redden. Heerlijk gegeten in het restaurant, met prachtig uitzicht over de Toscaanse heuvels. Zeer vriendelijke bediening en 's morgens het ontbijt met hetzelfde fantastische uitzicht. Mooie kamers en alles tegen een vriendelijke prijs! Met de auto mochten we even het stadje in om de koffers te brengen en halen. Dat gaf ons de kans met onze old-timers prachtige foto's te maken binnen de stadsmuren. We gaan hier beslist nog terug naar toe, want 1 nachtje hier was echt te weinig.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belsoggiorno in San Gimignano / Castel San Gimignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belsoggiorno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belsoggiorno scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.