Hotel Villa Sant'Andrea ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Sant'Andrea bij:

2 reviews over Hotel Villa Sant'Andrea in het Nederlands

Fantastische plek. mooie omgeving

Bianca Rijcken, 13-8-2017

Eerste keer bij Villa San Andrea.

Mooie locatie, geweldige vakantie gehad met onze kinderen 15-18 jaar. Heerlijk de ruimte en rust.

Airco zou gaan overbodige luxe zijn bij temperaturen boven de 40 graden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topper!

Kristel, 27-7-2009

Het hotel ligt op een prachtige locatie. Vlak bij de lift naar Taormina waar je dan in twee minuten bent. Alle mensen in het hotel probeerden mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ik heb alle dagen gegeten in Oliviero het restaurant aan het hotel. Dit was ik zeker niet van plan, maar het eten was zooo lekker!

Voor mij een absolute aanrader, ik ging normaal gezien in september naar Rome maar heb dit geannuleerd om terug naar dit hotel te gaan.

Gereisd alleenreizend in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Sant'Andrea in San Casciano in Val di Pesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Sant'Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Sant'Andrea scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.