Appartement Castello di Bibbione

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Castello di Bibbione bij :

1 review over Appartement Castello di Bibbione in het Nederlands

Marcel, 31-7-2006

Wij verbleven 1 week in appartement Casa Erta. Prima ingericht met keuken voorzien van vaatwasser, koel/vriescombinatie, oven en fornuis. TV ontvangst met satelliet waaronder BVN (nederlandse zender)

Badkamer met jacuzzie. Jammer dat het doucheputje te weinig capaciteit heeft waardoor bij gebruik van de douche het douchewater in de slaapkamer loopt. Verder is dit appartement gehorig. Als de bovenburen douchen hoor je dit goed. Niet veel last van de snelweg welke in het dal ligt. Geen schoonmaak gedurende de week, 6 handdoeken voor 2 personen voor de hele week.Mooi zwembad met voldoende ligbedden

Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castello di Bibbione in San Casciano in Val di Pesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castello di Bibbione zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castello di Bibbione scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.